Na aš nesikartosiu... jei jau nenori kitam servise daryti, o reikėtų nuvaryti ir po to pateikti jiems sąskaitą. Na neįmanoma tiesiog, kad viską PATIKRINUS veiktų, o po to pist ir nebeveikiaRiko rašėCOLONThanx, as tik tuom ir gyvenu. Laukiu kada baigsis sita nesamone ir galesiu pradet dziaugtis nauju pirkiniu. Gaila kad mano pirmieji ispudziai su Mitsu ne kokie...JAWA9 rašėCOLONneprarask vilties tiek nuejas ,susitvarkysi nu aisku +nemazos islaidos bet zinosi kad jau viskas OK.kaip as turejas MAZGOTE tai reikejo keist kompensatoriu ir dar visokio sudo tai suleidau virs 2G.dabar laksto brotukas ir visai patenkytas mano investicijomisgersi alhoholio po remonto ir netaip baisu bus
Zodziu, siandien surinko varikli - pavazinejo sake, viska, nuvare diagnostika padare, kompresija pamatavo, viskas OK. Po keliu valandu - pyst lempute uzsidege, pradejo vel kalt variklis. Tai zodziu, alkuninio veleno slifavimas, pritaikytu indeklu pirkimas nuejo perniek, dabar vel ardys, ir greiciausiai sake dabar jau teks keisti visa varikli. Nu zodziu, smagumelis.
Gal kas turi ideju, po kiek situ Galantu varikliai eina?


Vienžo, patarčiau pakeisti meistrus, o jei jau vis tiek nuspręsi keisti variklį (ko nedaryčiau)- tai bent jau nekeisk pas tuos pačius kreivarankius, kąąąąą
