Kevinas rašėCOLONEclipses 1G siek tiek kitaip:
1) Pajungi voltmera (geriau su rodykle) arba led lempute:

Fyske yra po vairu prie saugikliu.
2) Ijungi degima.
3) Ir ziuri kaip "pulsuoja" rodykle. Buna serijos pulsavimu "ilgi" (1 ar daugiau) ir "trumpi" (vienas ar daugiau). Klaidos kodas visad prasideda "ilguoju" ir baigiasi "trumpuoju" signalu. Taigi pradeti skaiciuoti reiktu nuo "ilgo" is kart po "trumpo". Jei buna tik "ilgas" (rodykle uzsilenkia ir buna), tai kompas sugedes. Jei tik "trumpas" (vienodai pulsuojanti rodykle), tai nera jokiu klaidu.
4) Uzsirasai ziuredamas ka rodo: Trumpas Trumpas Ilgas Ilgas Trumpas Trumpas Trumpas Ilgas Ilgas ( T-T-I-I-T-T-T-I-I). Prasideda "ilguoju" po "trumpo", tai T-T-
I-I-T-T-T-I-I . Turime I-I-T-T-T
5) Taip gauname kodo numeri ilgas reiskia desimtis, o trumpas - vienetus: 10 10 1 1 1. Taip gauname coda 23.
11 O2 sensor
12 Volume air flow sensor
13 Intake air temperature sensor
14 Throttle position sensor
15 (1.8L only) Idle speed control motor position sensor
21 Engine coolant temperature sensor
22 Crankshaft position sensor
23 Camshaft position sensor
24 Vehicle speed sensor
25 Barometric pressure sensor
31 (2.0L Only) Knock sensor (turbo only)
36 (1.8L Only) Ignition timing adjustment signal
41 Injector
42 Fuel pump
43 EGR (Ca. only)
44 (2.0L Only) Ignition coil, ignition power transisitor unit
* dar gali buti kad keli sensoriai sugede, kiek pamenu, seka atrodytu panasiai:
IITTT IIIIT
IITTT IIIIT -23 41 23 41........ paskui tiesiog kartojasi "pulsavimas" ir viskas
Ir kitiems mitsubishiams tinka sitas metodas.