http://en.wikipedia.org/wiki/Carbontweek rašėCOLONIr kas tas karbonas?
pvz

Dzhedaj rašėCOLONDar paminesiu sioki toki Avance pranasuma - aerodinamika:
80-120km/h ketvirtu begiu:
stock - 10.76s
avance - 10.17s
120-160km/h penktu begiu:
stock - 22.62s
avance - 21.04s
Maksimalus greitis:
stock - 202.8km/h
avance - 207.3km/h
Riedejimas laisvu begiu letejant nuo 160 iki 80km/h:
stock - 1582m
avance - 1624m
Duomenys is http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... id=3337799
Beje, kaip matome is ten atliktu testu, spoileris ant bagazines dangcio ne siaip sau imontuotas (nors jis daugiau skandinavijos rinkai skirtuose modeliuose buna)
Idomus duomenai, but idomu suzinot ka nors panasaus ir apie SE vs stock. O siaip del Avance max greicio tai keista, nes as su saviske kelyje Kaunas-Klaipeda pabandziau - 220 pakankamai lengviai, dar kokia +5 km/h buciau isbezdejes. Negi cia tie +2KW duoda tuos +15km/h?Dzhedaj rašėCOLONDar paminesiu sioki toki Avance pranasuma - aerodinamika:
80-120km/h ketvirtu begiu:
stock - 10.76s
avance - 10.17s
120-160km/h penktu begiu:
stock - 22.62s
avance - 21.04s
Maksimalus greitis:
stock - 202.8km/h
avance - 207.3km/h
Riedejimas laisvu begiu letejant nuo 160 iki 80km/h:
stock - 1582m
avance - 1624m
Duomenys is http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... id=3337799
Beje, kaip matome is ten atliktu testu, spoileris ant bagazines dangcio ne siaip sau imontuotas (nors jis daugiau skandinavijos rinkai skirtuose modeliuose buna)
Turbut turi namie vejo tuneli, kad taip utikrintai kalbi? Su aerodinamika ne taip viskas paprasta, kaip 2+2 ar 2*2.tweek rašėCOLONO spoileris tai nežinau... Riedėjimui? Nes šiaip jau jis prispaudžia tą galą, ant kurio sumontuotas, t.y. užpakalį. O kadangi galanto ratai varomieji priekiniai, tai iš to ne tik jokios naudos, bet dar ir bėda, nes kai spaudžia užpakalį, tai kelia priekį. Mano toks paprastas aerodinamikos supratimas.
M, mat kaip.Dzhedaj rašėCOLONSupratimas paprastas, bet tas spoileris padarytas ne del pagreicio ar greicio, o del stabilumo.
Kadangi galas daug lengvesnis ir taip uz prieki, vaziuojant didesniu greiciu oro srautai po dugnu ji dar labiau ima kelti, todel masina darosi ne tokia stabili.
O del max greicio gal cia rusams koks apribotas
Mantas_V6 rašėCOLONTurbut turi namie vejo tuneli, kad taip utikrintai kalbi? Su aerodinamika ne taip viskas paprasta, kaip 2+2 ar 2*2.tweek rašėCOLONO spoileris tai nežinau... Riedėjimui? Nes šiaip jau jis prispaudžia tą galą, ant kurio sumontuotas, t.y. užpakalį. O kadangi galanto ratai varomieji priekiniai, tai iš to ne tik jokios naudos, bet dar ir bėda, nes kai spaudžia užpakalį, tai kelia priekį. Mano toks paprastas aerodinamikos supratimas.
Kad ir su stock 220km/h nesunkiai pasimaMantas_V6 rašėCOLONIdomus duomenai, but idomu suzinot ka nors panasaus ir apie SE vs stock. O siaip del Avance max greicio tai keista, nes as su saviske kelyje Kaunas-Klaipeda pabandziau - 220 pakankamai lengviai, dar kokia +5 km/h buciau isbezdejes. Negi cia tie +2KW duoda tuos +15km/h?Dzhedaj rašėCOLONDar paminesiu sioki toki Avance pranasuma - aerodinamika:
80-120km/h ketvirtu begiu:
stock - 10.76s
avance - 10.17s
120-160km/h penktu begiu:
stock - 22.62s
avance - 21.04s
Maksimalus greitis:
stock - 202.8km/h
avance - 207.3km/h
Riedejimas laisvu begiu letejant nuo 160 iki 80km/h:
stock - 1582m
avance - 1624m
Duomenys is http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... id=3337799
Beje, kaip matome is ten atliktu testu, spoileris ant bagazines dangcio ne siaip sau imontuotas (nors jis daugiau skandinavijos rinkai skirtuose modeliuose buna)