Heh, chebra, galiu pasakyt taip- pas mane lygiai tas pats buvo. O barškėjo kapoto "vyris"
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
ten kur kapotas prisisuka prie kėbulo ne visiškai prisispaudžia ir yra laisvumo- tai ta vieta, kur susineria ant kapoto pritvirtinta vyrio dalis ir ta, kur prie kėbulo (na tikiuos supratot
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
)... Taigi, kračiau ir purčiau viską ką tik galima, bet po to pastebėjau tendenciją, kad ant kokio pirmo bėgio pastačius ir atleidinėjant sankabą (na beveik taip, kad užgestų, neduodant gazo)- pradeda purtytis šiek tiek mašina ir tas garsas išlenda
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Tada išlipęs pasiklausiau kur ir kas- ir išrišau
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Padėjau tokią "prakladkę" ant to vyrio varžtų, kad nebūtų laisvumo, kai kapotas užsidaro- NEBEBARŠKA! (na tiesa pasakius nebarškėjo, kol dėl kitos priežasties nepakoregavau priekinių "prispaudimo" gumų- tai dabar vėl gavo laisvumo anas ir vėl tarška, bet neturiu laiko ieškot ką ten užkišt vėl
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
)...
Mano visa šita kalba turėtų tiesiog priverst susimąstyt, kad nereikia labai giliai kapstyt, jokiu būdu nesakau, kad būtent taip ir yra
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)