Heh, chebra, galiu pasakyt taip- pas mane lygiai tas pats buvo. O barškėjo kapoto "vyris"

ten kur kapotas prisisuka prie kėbulo ne visiškai prisispaudžia ir yra laisvumo- tai ta vieta, kur susineria ant kapoto pritvirtinta vyrio dalis ir ta, kur prie kėbulo (na tikiuos supratot

)... Taigi, kračiau ir purčiau viską ką tik galima, bet po to pastebėjau tendenciją, kad ant kokio pirmo bėgio pastačius ir atleidinėjant sankabą (na beveik taip, kad užgestų, neduodant gazo)- pradeda purtytis šiek tiek mašina ir tas garsas išlenda

Tada išlipęs pasiklausiau kur ir kas- ir išrišau

Padėjau tokią "prakladkę" ant to vyrio varžtų, kad nebūtų laisvumo, kai kapotas užsidaro- NEBEBARŠKA! (na tiesa pasakius nebarškėjo, kol dėl kitos priežasties nepakoregavau priekinių "prispaudimo" gumų- tai dabar vėl gavo laisvumo anas ir vėl tarška, bet neturiu laiko ieškot ką ten užkišt vėl

)...
Mano visa šita kalba turėtų tiesiog priverst susimąstyt, kad nereikia labai giliai kapstyt, jokiu būdu nesakau, kad būtent taip ir yra
