Peržiūrėjau temas dėl apsukų problemų, bet tokios neradau. Situacija pas mane tokia - variklio galia ryskiai sumazejus, anksčiau galėjai spausti iki dugno - mašina dinamiškai į tai reagavo. Dabar pasidarė visai nepaslanki - jei iš lėto spaudi akseleratorių, tai mašina po truputį greitėja, jei paspaudi truputį staigiau - iškart dūsta riaumodama.
Vakar buvo išvis baikė - vežiau plaut variklį (nes po biški iš kažkur teka tepalas), tai po plovimo normaliai užsivedė, bet pavažiavau puskilometrį, pradėjo visai jautriai į gazo paspaudimą reaguot, duso, variklis dirbo labai netolygiai. Vienoj vietoj net užgeso. Užvedžiau ir teko važiuot tokiu stilium - kai is didesnio greičio stabdai, būtinai išmini sankabą (kai nukrenta apsukos iki kokių 2000), biški pagazuoji ant laisvos, biški pastabdai, kai jau visai lėtai, tai truputi gazuoji ir su rankiniu stabdai

Na aišku - degimo bėdos. Pasistačiau kelkrašty veikiančia ir pradėjau po vieną žvakę atjunginėt ir žiūrėt, ar keičias variklio darbas. 3, 4 cilindras neveikė visai. Kai atjungiau 1, pradėjo visai dust. Reiškia 1 ir 2 dar veikė. Išjungiau, galvoju, nugaruos visas vanduo, bus ok. Po kurio laiko užvedus nedirbo tik 3 cilindras - gal žvakę užpylė, kai ji kibirkšties nedavė? Palaukiau 15 min, užvedu - tas pats. Šitaip parsivežiau namo. Ryte dirbo visi 4, bet stipriau paspaudus gazą vistiek dūsta. Ar verta keist laidus, jei tiek daug cilindrų nuo drėgmės nedirba? Kas dar? Paskirstytuvo dangtelis? Šiaip pats dangtelis atrodo netrūkęs, nežinau, gal gali nesimatyti?..
Kur dar degimo sistemoje gali būti problemų?
Ar čia išvis gal gali ne su degimu būti? Kątik pasikeičiau lambda zondą (buvo visai negyvas), problema dėl padidinų kuro sąnaudų ir galios neišnyko.
---
Colt CA0 1,6 16V