Teisingai mantas raso, ka tas puslenkis gero bus padares ten, o apie BRC autodujotiekiu centrus jau seniai kvapas blogas sklinda... kainas uzvare tik. As tai kalciau olandiska PRINS VSI iranga, pas ja visas ipurskimu valdymas nuo benzininiu purkstuku, todel nera ten visokiu emuliatoriu (pamegdzioja visa sistema) ir kitokiu sudu. Purkstukai irgi eina japoniski hondiniai.Riko rašėCOLONTuri omeny lenkijoje pagamintos ir italijoje pagamintos (BRC)? O kaip vadinasi lenkijoje pagaminta? Turejai kazkokiu rimtu bedu su sitom?Mantas_V6 rašėCOLONTik nedek lenkiskos irangos ir BRC
Variklio gedimas, reikia pagalbos (Galant '98, 2.0L)
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 188
- UžsiregistravoCOLON 2006 10 18, 17:31
- AutomobilisCOLON Galant '98
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
O gal ka zinai apie sias firmas:vaidas rašėCOLONTeisingai mantas raso, ka tas puslenkis gero bus padares ten, o apie BRC autodujotiekiu centrus jau seniai kvapas blogas sklinda... kainas uzvare tik. As tai kalciau olandiska PRINS VSI iranga, pas ja visas ipurskimu valdymas nuo benzininiu purkstuku, todel nera ten visokiu emuliatoriu (pamegdzioja visa sistema) ir kitokiu sudu. Purkstukai irgi eina japoniski hondiniai.
STAG (Lenku/Italu)
AG (Italu)
KME (Lenku)
Ka is situ galima butu rinktis?
Galant '98, 2.0L (4G63)
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 188
- UžsiregistravoCOLON 2006 10 18, 17:31
- AutomobilisCOLON Galant '98
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Didelis dekui, abc_ltabc_lt rašėCOLONRiko pagaliau perskaiciau visa tavo blog'a
nepyk bet tau kazko su tuo Mitshubishi nesiseka.
Ta servisa as buciau uz kiausu pakabines..
O tau palinkesiu, kad ilgai ir galingai toliau vaziuotum be gedimu.

Nemazai kantrybes turi sitiek skaityti

Galant '98, 2.0L (4G63)
- Mantas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 6487
- UžsiregistravoCOLON 2006 06 19, 10:30
- AutomobilisCOLON Honda S2000 + MB W140
- MiestasCOLON Kaunas
Stag ir KME - siulau i ta puse net neziureti. Apie AG nieko negirdejau, negaliu pasakyt. Del BRC - daug negeru atsiliepimu apie ja, garantija gal atlaikys, o po to gali tekt viska keist, nes tas ju kompiuteriukas daznai sudurniuoja. As isidejau "Landirenzo", kol kas nei maziausio priekaisto. Traukia gerai, kuro ima tik ~0.5l daugiau nei benzo, kaip sureguliavo statant - po to nieko taip ir nereikejo daryt. Vienintelis minusas - variklio darbas gali paneseti i dyzeliukoRiko rašėCOLONO gal ka zinai apie sias firmas:vaidas rašėCOLONTeisingai mantas raso, ka tas puslenkis gero bus padares ten, o apie BRC autodujotiekiu centrus jau seniai kvapas blogas sklinda... kainas uzvare tik. As tai kalciau olandiska PRINS VSI iranga, pas ja visas ipurskimu valdymas nuo benzininiu purkstuku, todel nera ten visokiu emuliatoriu (pamegdzioja visa sistema) ir kitokiu sudu. Purkstukai irgi eina japoniski hondiniai.
STAG (Lenku/Italu)
AG (Italu)
KME (Lenku)
Ka is situ galima butu rinktis?

Didelio vaiko dideli žaislai:
Honda S2000 AP2 (summer FUN)
Mercedes Benz S-Class W140 (daily VIP)
BMW [e36] 328i coupe (trackday)
Honda S2000 AP2 (summer FUN)
Mercedes Benz S-Class W140 (daily VIP)
BMW [e36] 328i coupe (trackday)
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 188
- UžsiregistravoCOLON 2006 10 18, 17:31
- AutomobilisCOLON Galant '98
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Mantas_V6 rašėCOLONStag ir KME - siulau i ta puse net neziureti. Apie AG nieko negirdejau, negaliu pasakyt. Del BRC - daug negeru atsiliepimu apie ja, garantija gal atlaikys, o po to gali tekt viska keist, nes tas ju kompiuteriukas daznai sudurniuoja. As isidejau "Landirenzo", kol kas nei maziausio priekaisto. Traukia gerai, kuro ima tik ~0.5l daugiau nei benzo, kaip sureguliavo statant - po to nieko taip ir nereikejo daryt. Vienintelis minusas - variklio darbas gali paneseti i dyzeliukoTiesa V6 varikliui ji yra apie 900Lt brangesne, nei tarkim BRC. 2.0 l varikliui manau uz 3000 LTL susisuktum.
Dekui, Mantai

O gal kas noretu is manes nupirkti ta V kartos duju iranga "ant daliu"? Kaip sakiau, duju balione esanti pompa pareidineja po truputi ir vienas purkstuko ziedelis leidzia.
Galant '98, 2.0L (4G63)
- Mantas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 6487
- UžsiregistravoCOLON 2006 06 19, 10:30
- AutomobilisCOLON Honda S2000 + MB W140
- MiestasCOLON Kaunas
Na jei per metus prasuki tik 12000, tai tikrai neapsimoka nieko deti. Pasakiciavau, kad prie dabartiniu benzo ir duju kainu, su salyga, kad mieste reikia 11l/100km ir kad duju ims apie 10% daugiau, 3000 LTLT kainuojanti iranga atsipirktu tik per 32000 km, kas tau butu ~2.5 metai. Jei as tik tiek vazineciau, tai irgi nieko nebuciau dejes.Riko rašėCOLONMantas_V6 rašėCOLONStag ir KME - siulau i ta puse net neziureti. Apie AG nieko negirdejau, negaliu pasakyt. Del BRC - daug negeru atsiliepimu apie ja, garantija gal atlaikys, o po to gali tekt viska keist, nes tas ju kompiuteriukas daznai sudurniuoja. As isidejau "Landirenzo", kol kas nei maziausio priekaisto. Traukia gerai, kuro ima tik ~0.5l daugiau nei benzo, kaip sureguliavo statant - po to nieko taip ir nereikejo daryt. Vienintelis minusas - variklio darbas gali paneseti i dyzeliukoTiesa V6 varikliui ji yra apie 900Lt brangesne, nei tarkim BRC. 2.0 l varikliui manau uz 3000 LTL susisuktum.
Dekui, MantaiDabar pagalvoju kad gal is viso man issiimti geriau tas dujas ir vazineti su benzu - maziau galva skaudes. O atstumu as labai dideliu nevazineju, kad greitai atsipirktu, vidutiniskai kokius 1000km i menesi.
O gal kas noretu is manes nupirkti ta V kartos duju iranga "ant daliu"? Kaip sakiau, duju balione esanti pompa pareidineja po truputi ir vienas purkstuko ziedelis leidzia.
Didelio vaiko dideli žaislai:
Honda S2000 AP2 (summer FUN)
Mercedes Benz S-Class W140 (daily VIP)
BMW [e36] 328i coupe (trackday)
Honda S2000 AP2 (summer FUN)
Mercedes Benz S-Class W140 (daily VIP)
BMW [e36] 328i coupe (trackday)
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 188
- UžsiregistravoCOLON 2006 10 18, 17:31
- AutomobilisCOLON Galant '98
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Vienu zodziu, po kurio laiko ant duju jau is vis mano aparatas nevaziavo. Tai susiradau tokius mazeikiskius kurie tokia duju iranga uzsiima (Vialle LPi, is pagals juos tai IIIkartos, 1klases, o ta EURO IV, kuria visi "klaidingai" vadina IV kartos is tiesu yra IIIkartos, 2klasesvaidas rašėCOLONKad cia nemanau kad laidai turetu itakos, jei ten skierkos eitu belekur tai ir ant laisvu kaip traktorius dirbtu ir ant benzo butu problemu. Kas man keista kad tokia pati problema ant skirtingu duju irangu, gal cia koks mechaninis gedimas, koks daviklis knisa prota... krc nuvaziuosiu pas pazystamus dujininkus, gal tie ka zinos...

Tai stai, nuvaziavau pas juos, su specialia iranga pamatavo jie man tos duju pompos spaudima - per mazas. Tai susiremontavo jie man ta duju pompa, pakeite purkstuku ziedelius kad nenuteketu dujos, pravale ten viska - uz viska sumokejau 800Lt. Taciau vis tiek man ji trukciojo, kol nepasikeiciau zvakiu.
Tiesa, galios mazoka, bet kaip jie sake - greiciausiai del pasikimsusiu purkstuku. O uzsikemsa jie del nekokybisku duju, kokiomis cia pas mus LT prekiaujama. Sake balione vandens buvo beveik 1/3 baliono!!! Nu tai ir ten tas vanduo patekes i sistema atlieka savo juoda darba, ypac tai kenkia duju pompai.
Zodziu, vaziuoja, trauka nelabai, turkciojimu nera. BET. Kazko su dujom dabar vaziuojant dega check engine lempute... Reiks ryt jiem paskambint gal ka patars. O gal ir cia kas galetu pafantazuoti kame reikalas - su benzu ji nedega.
Galant '98, 2.0L (4G63)
Pas mane paprastos dujos yra, check engine dega del to kad kompas reguoja i tai kad atjungti benzo purkstukai. Pas mane ant duju vaziuojant ji tai dega tai uzgesta ir jau taip 2 metai ir pfu pfu pfu problemu del to neatsiranda, kompas nedurnavoja del to. Pas tave speju tas pats reikalas ar bent panasus(dujiniam rezime kazka atjungia ir i tai sureguoja kompas), nes ant benzo pas mane irgi ji niekada neisiziebia.Riko rašėCOLONVienu zodziu, po kurio laiko ant duju jau is vis mano aparatas nevaziavo. Tai susiradau tokius mazeikiskius kurie tokia duju iranga uzsiima (Vialle LPi, is pagals juos tai IIIkartos, 1klases, o ta EURO IV, kuria visi "klaidingai" vadina IV kartos is tiesu yra IIIkartos, 2klasesvaidas rašėCOLONKad cia nemanau kad laidai turetu itakos, jei ten skierkos eitu belekur tai ir ant laisvu kaip traktorius dirbtu ir ant benzo butu problemu. Kas man keista kad tokia pati problema ant skirtingu duju irangu, gal cia koks mechaninis gedimas, koks daviklis knisa prota... krc nuvaziuosiu pas pazystamus dujininkus, gal tie ka zinos...). Jie is karto itare, kad del tu trukciojimu visu pirma bus kalta duju pompa, kuri galu gale visai numire.
Tai stai, nuvaziavau pas juos, su specialia iranga pamatavo jie man tos duju pompos spaudima - per mazas. Tai susiremontavo jie man ta duju pompa, pakeite purkstuku ziedelius kad nenuteketu dujos, pravale ten viska - uz viska sumokejau 800Lt. Taciau vis tiek man ji trukciojo, kol nepasikeiciau zvakiu.
Tiesa, galios mazoka, bet kaip jie sake - greiciausiai del pasikimsusiu purkstuku. O uzsikemsa jie del nekokybisku duju, kokiomis cia pas mus LT prekiaujama. Sake balione vandens buvo beveik 1/3 baliono!!! Nu tai ir ten tas vanduo patekes i sistema atlieka savo juoda darba, ypac tai kenkia duju pompai.
Zodziu, vaziuoja, trauka nelabai, turkciojimu nera. BET. Kazko su dujom dabar vaziuojant dega check engine lempute... Reiks ryt jiem paskambint gal ka patars. O gal ir cia kas galetu pafantazuoti kame reikalas - su benzu ji nedega.
PS. kokias zvakes istatei?
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 188
- UžsiregistravoCOLON 2006 10 18, 17:31
- AutomobilisCOLON Galant '98
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Labai panasu, kad tu teisus. Pas mane buvo padaryta kazkokia nesamone pries tai, kad dujiniam rezime lyg ir benza kartu padavinejo. Ir matyt todel nedege ta lempute. Dabar padare, kad benzas atsijungtu visai (kazkoks ten laidas vienas buvo) ir pradejo degineti ta lempute. Bet ji taip idomiai - kartais buna kad ir nedega nors ir dujomis vaziuoju.vaidas rašėCOLONPS. kokias zvakes istatei?
Zvakes dejau BOSCH (po 20Lt).
Galant '98, 2.0L (4G63)
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 188
- UžsiregistravoCOLON 2006 10 18, 17:31
- AutomobilisCOLON Galant '98
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Jo, idomiai. Siaip jau mane asmeniskai tai ji erzinavaidas rašėCOLONJo tai bus tas pats, del to nesukciau galvos. Sako istato apgavikus, bet ten varzas reikia labai nutaikyt nes kitaip kompas pradeda nesamones daryt. As kai ir del tos lemputes teiravausi kaip padaryt kad ji nedegtu tai sake geriau nekist nagu.

Skambinausi ka tik su tais Mazeikiskiais del tos check engine lemputes. Tai jie man pasake, kad cia velgi greiciausiai yra del uzsikimsusiu purkstuku - gaunasi per liesas misinys, labmbda zondas sureaguoja ir uzsidega ta lempute. O jie tikisi, kad mano atveju dar prasivazines tie purkstukai ir atsigaus ir trauka ir uzges ta lempute. Sake turputi padraskyti, ant I, II pavaru, kad greiciau pramustu po poros balionu turetu jau pasijausti skirtumas.
Na, ziuresim

Galant '98, 2.0L (4G63)
tai pas tave atjungia benzo pompa kai persimeta dujos ar ne? Nes jei atjungia tai ir turi degt check engine nes kompas rodo kad ji neveikiaRiko rašėCOLONJo, idomiai. Siaip jau mane asmeniskai tai ji erzinavaidas rašėCOLONJo tai bus tas pats, del to nesukciau galvos. Sako istato apgavikus, bet ten varzas reikia labai nutaikyt nes kitaip kompas pradeda nesamones daryt. As kai ir del tos lemputes teiravausi kaip padaryt kad ji nedegtu tai sake geriau nekist nagu.![]()
Skambinausi ka tik su tais Mazeikiskiais del tos check engine lemputes. Tai jie man pasake, kad cia velgi greiciausiai yra del uzsikimsusiu purkstuku - gaunasi per liesas misinys, labmbda zondas sureaguoja ir uzsidega ta lempute. O jie tikisi, kad mano atveju dar prasivazines tie purkstukai ir atsigaus ir trauka ir uzges ta lempute. Sake turputi padraskyti, ant I, II pavaru, kad greiciau pramustu po poros balionu turetu jau pasijausti skirtumas.
Na, ziuresim
Sigma 3.0 V6 24