Pritarkit arba atkalbekit <Carisma>
Pritarkit arba atkalbekit <Carisma>
Sveiki,
esme, jog prasidejo neskubios automobilio su automatine pavaru deze paieskos...
vienas is kandidatu yra Carisma ("ryklys" taip pat bet jis brangokas:( )..
gal galite bandyt paporinti apie si automobili...jo + ir - ... eksploatacija...
pavaru deziu patvarumas...
i ka reiktu atkreipt demesi perkant...
kokio variklio neziuret, o kuris tinkamiausias....
jei yra parduodanciu, prasau in pvt:)
Aciu...
Atsiprasau, jei kartoju kazkieno tema..labai siuo metu nera laiko narsyti forume:/
esme, jog prasidejo neskubios automobilio su automatine pavaru deze paieskos...
vienas is kandidatu yra Carisma ("ryklys" taip pat bet jis brangokas:( )..
gal galite bandyt paporinti apie si automobili...jo + ir - ... eksploatacija...
pavaru deziu patvarumas...
i ka reiktu atkreipt demesi perkant...
kokio variklio neziuret, o kuris tinkamiausias....
jei yra parduodanciu, prasau in pvt:)
Aciu...
Atsiprasau, jei kartoju kazkieno tema..labai siuo metu nera laiko narsyti forume:/
- Wytska
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 4899
- UžsiregistravoCOLON 2004 11 17, 02:00
- AutomobilisCOLON nemitsubishi
- MiestasCOLON Kaunas
su 1.8l GDI varikliu pats geriausias pasirinkimas, bet ir brangiausias. gausi visa maksimalia komplektacija. pilsi benza (duju neimanoma ideti i si varikli), bet benzo sanaudos kaip dyzelio bus, o ir arkliu 120.
Mitsubishi Eclipse GS '01 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 30
- UžsiregistravoCOLON 2006 09 08, 11:09
- AutomobilisCOLON Colt
- MiestasCOLON Kaunas
Esu ivaldes si masniuka, todel pateiksiu savo nuomone apie ji, tiksliau nukopinsiu tai ka rasiau auto.banginiuose. Gal kam pravers. ( Rasyta mazdaug pries 4 men ).
Taigi, isigyjau Mitsubishi Carisma, tiesa nesenei pries gera menesi, taciau brukstelsiu pora savo pastebejimu, gal kam pades renkantis automobili.
Dokumentuose Mitsubishi Carisma 1997.04.11., 1.834, ohc, 16v, 85 kw. 1130 kg. Checbekas. Nupirktas su rida 105350 km. Pagal serviso knyga, viskas atitinka, visi stampai, tepalai keisti kas 8000 km., priziureta oficialiam Mitsubishi centre, Belgijoj. Is privalumu 2 pagalves, abs, elektra, kondiske. Sumoketa 3150 europietisku pinigu.
Ieskota buvo ilgai ir nuobodizai, kadangi norejau idealios bukles ( kiek galima pagal metus ) ir su ohc varikliu ( daug pigesnis islaikymas palyginus su tuo paciu 1,8 varikliu doch ar gdi ). Isnarsyti Kauno, Marijampoles ir Utenos auto turgus. Galiausiai radau Utenoje.
Nupirkus jokiu gedimu nepastebeta.
Kita diena po pirkimo i autoservisa. Kaip ir priklauso: tepalas ( Castrol pus. sint 100 lt ), paskirstymo dirzas ( 79 lt., keitimas 150 lt. ), itempimo guolis ( 59 lt. ), oro filtras( 30 lt.), kuro filtras 29 lt ). Vaziuokles patikra 20 lt.
Antra diena. Tech apziura. Viskas idealu... Isskyrus priesrukinius teko moket 9 lt ir varyt antra karta
Trecia diena. Signalizacija, Kasko, privalomasis draudimas.
Taigi, pravaziavau 7000 km. kolkas viskas normoj.
+ Idealiai stovi ant kelio, nebloga vaziuokle, tyliai dirba variklis, labai patogios sedynes, gera salono apdaila.
- Barska bagazines dangcio plastmases ( teks kisti paralono ar dar kazka galvoti ), pavaros jungiasi siek tiek keistai, galima sakyti sunkokai palyginus su mano tureta Audi B4, taciau reikia priprasti ir viskas
Apie ekonomija: miestas 8,5 ltr. ( ne pencininko rezimu, bet ir nedraskant ) Trasoj laikant 120 -130 km/h 7 lrt.
Isvada: kol kas nesigailiu savo pirkiniu, matysim kas bus ateiti. Tema bus tesiama ties 10 000 ar 15 000 km.
Sekmes
Taigi, isigyjau Mitsubishi Carisma, tiesa nesenei pries gera menesi, taciau brukstelsiu pora savo pastebejimu, gal kam pades renkantis automobili.
Dokumentuose Mitsubishi Carisma 1997.04.11., 1.834, ohc, 16v, 85 kw. 1130 kg. Checbekas. Nupirktas su rida 105350 km. Pagal serviso knyga, viskas atitinka, visi stampai, tepalai keisti kas 8000 km., priziureta oficialiam Mitsubishi centre, Belgijoj. Is privalumu 2 pagalves, abs, elektra, kondiske. Sumoketa 3150 europietisku pinigu.
Ieskota buvo ilgai ir nuobodizai, kadangi norejau idealios bukles ( kiek galima pagal metus ) ir su ohc varikliu ( daug pigesnis islaikymas palyginus su tuo paciu 1,8 varikliu doch ar gdi ). Isnarsyti Kauno, Marijampoles ir Utenos auto turgus. Galiausiai radau Utenoje.
Nupirkus jokiu gedimu nepastebeta.
Kita diena po pirkimo i autoservisa. Kaip ir priklauso: tepalas ( Castrol pus. sint 100 lt ), paskirstymo dirzas ( 79 lt., keitimas 150 lt. ), itempimo guolis ( 59 lt. ), oro filtras( 30 lt.), kuro filtras 29 lt ). Vaziuokles patikra 20 lt.
Antra diena. Tech apziura. Viskas idealu... Isskyrus priesrukinius teko moket 9 lt ir varyt antra karta
Trecia diena. Signalizacija, Kasko, privalomasis draudimas.
Taigi, pravaziavau 7000 km. kolkas viskas normoj.
+ Idealiai stovi ant kelio, nebloga vaziuokle, tyliai dirba variklis, labai patogios sedynes, gera salono apdaila.
- Barska bagazines dangcio plastmases ( teks kisti paralono ar dar kazka galvoti ), pavaros jungiasi siek tiek keistai, galima sakyti sunkokai palyginus su mano tureta Audi B4, taciau reikia priprasti ir viskas
Apie ekonomija: miestas 8,5 ltr. ( ne pencininko rezimu, bet ir nedraskant ) Trasoj laikant 120 -130 km/h 7 lrt.
Isvada: kol kas nesigailiu savo pirkiniu, matysim kas bus ateiti. Tema bus tesiama ties 10 000 ar 15 000 km.
Sekmes
Colt 1,3 Carisma 1,8
Na tiek kiek skaitau apie Carismas, tai vyrauja atsiliepimai, kad labai patikimos auto. Komforto neperdaugiausiai, barshka plastmases, sedynes ir t.t. Jei reikia mazhai investiciju reikalaujancios mashino, tai tobulas variantas
Aishu visko buna konkreciais atvejais.
Savo Carisma turiu tris metus. Varikliui priekaishtu jokiu, tepalo lygio nebezhiuriu net. Ir !labai! tylus.Greiciu dezhei priekaishtu jokiu (mechanine). Vazhiuokle gal jau bishki ishsibaladojus, bet normos ribose. Triju metu 'gryno' remonto kaina ~150LT (paskirstytojo dangtelio kaina + skriejikas; atrestauruotas vienas traukes stabilizatorius). Viskas. Toliau tik tepalai, akumas, dirzhelio profilaktishkas pakeitimas ir stabdzhiu kaladeles.
Zhodziu lenkiu galva priesh savo ishtikima drauga
Labai padeda taupyt ant ryklio 

Savo Carisma turiu tris metus. Varikliui priekaishtu jokiu, tepalo lygio nebezhiuriu net. Ir !labai! tylus.Greiciu dezhei priekaishtu jokiu (mechanine). Vazhiuokle gal jau bishki ishsibaladojus, bet normos ribose. Triju metu 'gryno' remonto kaina ~150LT (paskirstytojo dangtelio kaina + skriejikas; atrestauruotas vienas traukes stabilizatorius). Viskas. Toliau tik tepalai, akumas, dirzhelio profilaktishkas pakeitimas ir stabdzhiu kaladeles.
Zhodziu lenkiu galva priesh savo ishtikima drauga


Galant 2.5 Avance '02 - Blackie
Carisma 1.6 GLX '96 - first love sold
Carisma 1.6 GLX '96 - first love sold
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 3563
- UžsiregistravoCOLON 2006 11 10, 10:25
- AutomobilisCOLON Nissan Silvia s14
- MiestasCOLON Vilnius/Pashilai
- CONTACTCOLON
ish esmes sutinku shiaip viskas tiesa, bet mano 1,8 GDI 99 metu ant kelio nelabai stovi ;/ gal pakaba reik ziuret gal pasenus o gal del r14 175 padangu ;]]]thomek1981 rašėCOLONEsu ivaldes si masniuka, todel pateiksiu savo nuomone apie ji, tiksliau nukopinsiu tai ka rasiau auto.banginiuose. Gal kam pravers. ( Rasyta mazdaug pries 4 men ).
Taigi, isigyjau Mitsubishi Carisma, tiesa nesenei pries gera menesi, taciau brukstelsiu pora savo pastebejimu, gal kam pades renkantis automobili.
Dokumentuose Mitsubishi Carisma 1997.04.11., 1.834, ohc, 16v, 85 kw. 1130 kg. Checbekas. Nupirktas su rida 105350 km. Pagal serviso knyga, viskas atitinka, visi stampai, tepalai keisti kas 8000 km., priziureta oficialiam Mitsubishi centre, Belgijoj. Is privalumu 2 pagalves, abs, elektra, kondiske. Sumoketa 3150 europietisku pinigu.
Ieskota buvo ilgai ir nuobodizai, kadangi norejau idealios bukles ( kiek galima pagal metus ) ir su ohc varikliu ( daug pigesnis islaikymas palyginus su tuo paciu 1,8 varikliu doch ar gdi ). Isnarsyti Kauno, Marijampoles ir Utenos auto turgus. Galiausiai radau Utenoje.
Nupirkus jokiu gedimu nepastebeta.
Kita diena po pirkimo i autoservisa. Kaip ir priklauso: tepalas ( Castrol pus. sint 100 lt ), paskirstymo dirzas ( 79 lt., keitimas 150 lt. ), itempimo guolis ( 59 lt. ), oro filtras( 30 lt.), kuro filtras 29 lt ). Vaziuokles patikra 20 lt.
Antra diena. Tech apziura. Viskas idealu... Isskyrus priesrukinius teko moket 9 lt ir varyt antra karta
Trecia diena. Signalizacija, Kasko, privalomasis draudimas.
Taigi, pravaziavau 7000 km. kolkas viskas normoj.
+ Idealiai stovi ant kelio, nebloga vaziuokle, tyliai dirba variklis, labai patogios sedynes, gera salono apdaila.
- Barska bagazines dangcio plastmases ( teks kisti paralono ar dar kazka galvoti ), pavaros jungiasi siek tiek keistai, galima sakyti sunkokai palyginus su mano tureta Audi B4, taciau reikia priprasti ir viskas
Apie ekonomija: miestas 8,5 ltr. ( ne pencininko rezimu, bet ir nedraskant ) Trasoj laikant 120 -130 km/h 7 lrt.
Isvada: kol kas nesigailiu savo pirkiniu, matysim kas bus ateiti. Tema bus tesiama ties 10 000 ar 15 000 km.
Sekmes
o trasoj GDI ima maziau apie 5,5 litro tokiu greiciu bet mieste 10 lygiai dabar.
Ir dar norejau pakalust man rodos pas amne 4 pagalves masinoj o ne dvi ar gali taip but? nes ant priekiniu sedyniu sonu yra parasyta SRS airbag.
I'm So JDM thAt JAPAN wants ME BAcK !
Турбина это такая улитка ... но сука очень быстрая!
Турбина это такая улитка ... но сука очень быстрая!