APSUKOS...
- Sky'us
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 3305
- UžsiregistravoCOLON 2006 11 30, 15:22
- AutomobilisCOLON MG
- MiestasCOLON Sun City
- CONTACTCOLON
APSUKOS...
Sveiki,gal kas gali man paaiskinti kodel pas mano galanta apsukos riedant laisva eiga stovi ties 1500-2000rpm?Kai visikai sustoju tarkim ties sankryza,apsukos per 5 sekundes nukrenta iki 900=1000rpm.
Ar tai sveika???
Ar tai sveika???
- ZEX
- VIP narys
- PranešimaiCOLON 2852
- UžsiregistravoCOLON 2004 09 20, 03:00
- AutomobilisCOLON Be Mitsubishi
- MiestasCOLON Vilnius
Re: APSUKOS...
Truksta info apie autoSky rašėCOLONSveiki,gal kas gali man paaiskinti kodel pas mano galanta apsukos riedant laisva eiga stovi ties 1500-2000rpm?Kai visikai sustoju tarkim ties sankryza,apsukos per 5 sekundes nukrenta iki 900=1000rpm.
Ar tai sveika???

Mitsubishi EVO 8 '05 MR
Mitsubishi Eclipse '94 GS
Mitsubishi Colt '94 CAO
Audi 80 '83 B2
Mitsubishi Eclipse '94 GS
Mitsubishi Colt '94 CAO
Audi 80 '83 B2
- Virtual
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1465
- UžsiregistravoCOLON 2005 09 12, 23:10
- AutomobilisCOLON Mitsubishi Colt,Nissan RS13,LADA VF
- SkypeCOLON virtualas
- MiestasCOLON Vilnius>Šeškinė
- CONTACTCOLON
Gal tavo variklis primas nera isiles, tai laikosi tam tikra laika aukstos apsukos, bet kai isila apsukos nukretna iki 750-900
InSolitus UAB
- -
Colt Frankenstein 1.5l. EXTREM®project (Killed)
PARDUODU: Colt InSolitus Racing 2.0
Colt 1.6 Sport Edition CJ4 (Ready for sale)
Honda Accord 2.0 (new toy)
exEclipse 2.0
Nissan 200SX 1.8l. Turbo 239HP (In Coma)
- -
Colt Frankenstein 1.5l. EXTREM®project (Killed)
PARDUODU: Colt InSolitus Racing 2.0
Colt 1.6 Sport Edition CJ4 (Ready for sale)
Honda Accord 2.0 (new toy)
exEclipse 2.0
Nissan 200SX 1.8l. Turbo 239HP (In Coma)
- mpegas
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 3017
- UžsiregistravoCOLON 2005 08 04, 03:00
- AutomobilisCOLON Sianas opelys
- SkypeCOLON spokask
- MiestasCOLON Mažeikiai
- CONTACTCOLON
Re: APSUKOS...
Tai normalu. Valdymo blokas tai reguliuoja nuo judėjimo daviklio. Dar vienas daviklis nuo kurio reguliuoja yra vairo stiprintuvo slėgis. Mašinai stovint, varikliui dirbant laisvąja eiga, pasukinėk vairąSky rašėCOLONSveiki,gal kas gali man paaiskinti kodel pas mano galanta apsukos riedant laisva eiga stovi ties 1500-2000rpm?Kai visikai sustoju tarkim ties sankryza,apsukos per 5 sekundes nukrenta iki 900=1000rpm.
Ar tai sveika???

Re: APSUKOS...
Jop, laisvai riedant turi buti uzkeltos apsukos, nors pas mane jos letai riedant ~ 1200 buna, greiciau ~1500 , sustojus ~800. Kaip ir mpegas rase makaluojant vaira apsukos irgi pasoka iki 1200. Matoras irgi 1,8 16voztuvu 94m galantmpegas rašėCOLONTai normalu. Valdymo blokas tai reguliuoja nuo judėjimo daviklio. Dar vienas daviklis nuo kurio reguliuoja yra vairo stiprintuvo slėgis. Mašinai stovint, varikliui dirbant laisvąja eiga, pasukinėk vairąSky rašėCOLONSveiki,gal kas gali man paaiskinti kodel pas mano galanta apsukos riedant laisva eiga stovi ties 1500-2000rpm?Kai visikai sustoju tarkim ties sankryza,apsukos per 5 sekundes nukrenta iki 900=1000rpm.
Ar tai sveika???apsukos turėtų sukilti.
Pas mane galante nepriklausomai kokiu greičiu riedi (kai laisvas įmestas), jei variklis jau išilęs 900 laikosi ir neturi skirtumo ar tu ten sukinėji vairą ar ne. Manau, kad ir neturėtų turėti įtakos riedėjimo greitis ar vairo sukinėjimas. Jei variklis įšilęs iki darbinės temperatūros apsukos neturėtų keistis nuo vairo pasukimo ar nuo riedėjimo greičio (aišku kai riedama laisva pavara).
___________________________
GALANT '97, 2.0, 16 V
___________________________
GALANT '97, 2.0, 16 V
Pas mane lygiai tas patsbėgikas rašėCOLONPas mane galante nepriklausomai kokiu greičiu riedi (kai laisvas įmestas), jei variklis jau išilęs 900 laikosi ir neturi skirtumo ar tu ten sukinėji vairą ar ne. Manau, kad ir neturėtų turėti įtakos riedėjimo greitis ar vairo sukinėjimas. Jei variklis įšilęs iki darbinės temperatūros apsukos neturėtų keistis nuo vairo pasukimo ar nuo riedėjimo greičio (aišku kai riedama laisva pavara).
___________________________
GALANT '97, 2.0, 16 V
Nebutinai; yra nemazai mitsu modeliu ir varikliu skirtingu dar daugiau. O jei paziuret i gamybos metus tai is vis... Pas vienus gal but yra "suprojektuota" taip, kad nesikeistu, o pas kitus atvirksciai - kad keistusi. Ir seip, pas auto su "paprastu" vairo stiprintuviu tai turi sukilt apsukos sukiojant vaira. O del papdidintu apsuku automobiliui riedant (nesvarbu ant laisvo riedant ar ant pavaros ismynus sankaba), tai bent jau pas ex Lanceri tai budavo sukeltos, pas Talona irgi. Su vairo pasukinu irgi pas Talona apsukos sukylabėgikas rašėCOLONManau, kad ir neturėtų turėti įtakos riedėjimo greitis ar vairo sukinėjimas. Jei variklis įšilęs iki darbinės temperatūros apsukos neturėtų keistis nuo vairo pasukimo ar nuo riedėjimo greičio (aišku kai riedama laisva pavara).

Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
- Dzhedaj
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 15290
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
- SkypeCOLON dzhedajus
- MiestasCOLON Kaunas
Teigti, kad pas visus turi buti taip, kaip pas tave, nesamone (kaip ir Micius teigia) 
Pas mane vairo stiprintuvas stovint vietoj ir vahziuojant letai veikia stipriau, t.y. vairas sukinejas lengviau, nei vazhiuojant greichiau. Kas yra logishka ir daro vairavima saugesniu. Tachiau pas beveik visas mashinas yra atvirkschiai.

Pas mane vairo stiprintuvas stovint vietoj ir vahziuojant letai veikia stipriau, t.y. vairas sukinejas lengviau, nei vazhiuojant greichiau. Kas yra logishka ir daro vairavima saugesniu. Tachiau pas beveik visas mashinas yra atvirkschiai.
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance