CARISMAI sunkiai jungiasi begiai
- Ernis
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 219
- UžsiregistravoCOLON 2004 10 07, 03:00
- MiestasCOLON Elektrenai - Vi
CARISMAI sunkiai jungiasi begiai
Kas galetu buti? Sunkiai jungiasi visi begiai. KArtais ziurek ir normaliai, o po to vel sunkiai.
Mitsubishi Carisma 95/96, 1.8 16V
- Wytska
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 4899
- UžsiregistravoCOLON 2004 11 17, 02:00
- AutomobilisCOLON nemitsubishi
- MiestasCOLON Kaunas
keiskit tepala i sintetini. kartais padeda, o kartais visai issisprendzia problemos. tiesa ziemos metu begiai sunkiau junginejas. ir svarbiausia per prievarta begiu negruskit, nes taip uzmushit sinchronizatorius.
seip greiciu deziu problemos - mitsu genetine liga
seip greiciu deziu problemos - mitsu genetine liga

Mitsubishi Eclipse GS '01 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)
nu man visuose 3jose mitsuose kiek vairavau begiai kartais jungdavosi sunkiai ir ypac pirmas.
Mano pastebejimai ir teorija: Pirmas begis nesileidzia(arba sunkiai) jungti vaziuojant, apsauga nuo durniu, pilnai sustojus visada gerai issimusa. Su visais kitais begiais visada gerai kai begi jungi tinkamu momentu(apsukos ir greitis), bet va jei jungi biskuti ne tada kai idealios ar panasiai apsukos ir greitis, tada kartais sunkiai jungiasi. Manualuose raso, kad jei begis sunkiai jungiasi reikia perminti dar karta sankaba.
Aisku as iki galo vistiek dar nesuprantu ir neatrandu kodel man begiai ant EVO net kartais sunkiai jungiasi, bet kazkada vairavimo instruktorius yra parodes idealu begiu jungima, kai jungi svelniai per tokius du postumius begiu rankenai, nereikia stengtis pilnai iskart begiu rankena istatyti i galutine vieta. Turi but du etapai. Kiek esu bandes tai visai pasitvirtino, tik kad lakstantiems tai gal nelabai tinka(jie nori begius perjungti labai greitai), bet tame ir reikalas kad kai jungi is zemesnio i aukstensi prie aukstesniu apsuku tada jungiais labai maloniai.
Va tiek prisnekejau....
Mano pastebejimai ir teorija: Pirmas begis nesileidzia(arba sunkiai) jungti vaziuojant, apsauga nuo durniu, pilnai sustojus visada gerai issimusa. Su visais kitais begiais visada gerai kai begi jungi tinkamu momentu(apsukos ir greitis), bet va jei jungi biskuti ne tada kai idealios ar panasiai apsukos ir greitis, tada kartais sunkiai jungiasi. Manualuose raso, kad jei begis sunkiai jungiasi reikia perminti dar karta sankaba.
Aisku as iki galo vistiek dar nesuprantu ir neatrandu kodel man begiai ant EVO net kartais sunkiai jungiasi, bet kazkada vairavimo instruktorius yra parodes idealu begiu jungima, kai jungi svelniai per tokius du postumius begiu rankenai, nereikia stengtis pilnai iskart begiu rankena istatyti i galutine vieta. Turi but du etapai. Kiek esu bandes tai visai pasitvirtino, tik kad lakstantiems tai gal nelabai tinka(jie nori begius perjungti labai greitai), bet tame ir reikalas kad kai jungi is zemesnio i aukstensi prie aukstesniu apsuku tada jungiais labai maloniai.
Va tiek prisnekejau....

http://www.idak.eu
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR
- Drumbash
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 1792
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON šiuo metu neturiu jokio automobilio
- MiestasCOLON Šiauliai
i vel tie begiai. Ar prigavai save, kad kartais tikrai sankaba ne iki galo numini ? Man taip su cielka buvo, galvojau pize nein begiai
o pasirodo kai numini iki dugno sankaba viskas ko puikiausiai. Beje, du kart mint sankaba yra rekomenduotina
Ypac pirma ir atbulini 



citramonas kupinis.
http://www.zaliauskai.lt
http://www.zaliauskai.lt
- mpegas
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 3017
- UžsiregistravoCOLON 2005 08 04, 03:00
- AutomobilisCOLON Sianas opelys
- SkypeCOLON spokask
- MiestasCOLON Mažeikiai
- CONTACTCOLON
GAZ51 vairuojant tai visalaik "pergazavimą" reikdavo daryti. Algoritmas toks: išmini sankabą, įjungi 1 bėgį, atleidi, įsibėgėji, išmini sankabą, išmeti 1 bėgį, atleidi sankabą, truputį spusteli gazo pedalą, išmini sankabą, jungi 2 bėgį, atleidi sankabą ir t.t.
Bet tada buvo senos technologijos, o dabar jau nebeturėtų taip būti, nes tas pergazavimas gerų įgūdžių reikalauja.
Bet tada buvo senos technologijos, o dabar jau nebeturėtų taip būti, nes tas pergazavimas gerų įgūdžių reikalauja.
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 38
- UžsiregistravoCOLON 2007 01 14, 11:49
- MiestasCOLON klaipeda
- Wytska
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 4899
- UžsiregistravoCOLON 2004 11 17, 02:00
- AutomobilisCOLON nemitsubishi
- MiestasCOLON Kaunas
siaip tai tampa paciu banaliausiu ir populiariausiu klausimu forume. ajsq naujokam tai atleistina.mitsubishis rašėCOLONEVO VIII labai idomu butu suzinoti.kiek tokie smagus automobiliukai sunaudoja kuro?
bet atsakymas toks pats kaip protingas ir klausimas - kiek pilsi - tiek ir sunaudos

O ivertinant kad stabdziu kaladeliu komplektas kainuoja nuo 1500lt, tai tokiam automobiliui ir tokiam pirkejui islaidos kurui, atsizvelgiant i malonuma, yra nesvarbu.
Mitsubishi Eclipse GS '01 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)
O as atsakysiu taip, kad normaliai vazinejant ryja tiek kiek parasyta dokumentacijoje.
Ir cia labai rimtai. (Kam tikrai idomu, tas ras)
Miesto rezimu kartais, kai pasitaiko vieta Vilniuje kur gali saugiai pagazuoti - pagazuoju., bet siaip vazineju iki 3k rpm, tai isvazinejant baka dar nebuvo daugiau negu 16l/100km.
Bet tikiu, kad jei as vazineciau mieste ir begius perjungineciau tik ties 7k rpm, tada tikrai pasiekciau 40l/km, bet greiciausiai jau automobilis(gal ir pats as) butu metalo lauzas.

Miesto rezimu kartais, kai pasitaiko vieta Vilniuje kur gali saugiai pagazuoti - pagazuoju., bet siaip vazineju iki 3k rpm, tai isvazinejant baka dar nebuvo daugiau negu 16l/100km.

Bet tikiu, kad jei as vazineciau mieste ir begius perjungineciau tik ties 7k rpm, tada tikrai pasiekciau 40l/km, bet greiciausiai jau automobilis(gal ir pats as) butu metalo lauzas.

http://www.idak.eu
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR
1 begis yra skirtas pajudet is vietos t.y. ijungt stovint - ant pirmo biegio nera sinchronizatoriaus. Taigi teoriskai riedant jis ir neturi isijungt. Jei nenorit sudrozt savo Mitso, kuriu pavaru dezes ir taip nera ypac patvarios, nepatariu bandyt ijunginet 1 saiba riedant, o ypac per prievarta.Singas rašėCOLONNa sutinku su RV. Pirmas ir antras begiai riedant pernelyg dideliu greiciu tiesiog neisijungia arba pagrust reikia dar pristabdant. Jei cia tik tokios problemos, tai kaip ir ne problemos. Netgi gerai padaryta
Colt '88 1.5 GLXi - atiduotas i geras rankas
Carisma '99 1.8 GDI GT
Carisma '99 1.8 GDI GT
1 begis yra skirtas pajudet is vietos t.y. ijungt stovint - ant pirmo biegio nera sinchronizatoriaus. Taigi teoriskai riedant jis ir neturi isijungt. Jei nenorit sudrozt savo Mitso, kuriu pavaru dezes ir taip nera ypac patvarios, nepatariu bandyt ijunginet 1 saiba riedant, o ypac per prievarta.[/quote]
O sita visi turetu zinoti (by default).

http://www.idak.eu
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR