Prie to pacio papasakosiu toki nutikima;
jau kuris laikas kazkas pakaboj pradejo bildet, pl jau nervint pradejo sakau reik varyt aiskintis kol nevelu. Gerai nuvarau sian i autoservisa pakabos diagnostikai, pakelia ant keltuvo, meldziuos (mintyse galvoju kai prirasys -amortikai, sailentblokai, na ir t.t.. visa pakaba ala reik keist

iskrate paziurejo, na na sakau - tai vardinkit,
meistras- priekinis desines puses traukes antgalis, ir vidine granatos guma plysus, visa kita nera prie ko prikibt.

tai va tas ivykis ir pakele nuotaikike nerealiai.

kai po 2 metu masinos eksploatavimo/ lauzymo/ tik tokie dalykai islindo. Tuo dar kart irodant kad '93m+ Colt GTi neuzmusamas aparatas. Beje tas pats serviso savininkas su kuriuo bendravom yra @utos Drag Team narys, ir tuo pachiu Mitsubishi Starion su Turbiniu nerealiai uzbumbasintu varikliuku savininkas. Ne karta dalyvaves Draguose Palangoj, Estijoj, bei pazinojes Toma AtA. Dabar ant to Starion stovi hybridine turba 4-6, gerokai sumazintas suspaudimo laipsnis. Pries metus prisuko 427 Ag. Planuojama dar mazinti suspaudimo laipsni. Rezultate pasiekt max galia prie 2,5 Bar. Nos'o kolkas nera
