O tai Liro/ Acura/ Tekstara keik suprantu Clipses Chryslerio varikliui daliu neturi?Micius rašėCOLON Nichu...je jie ten nieko neturio kai pasakai apie ta 420a tai tik va taip
akim pavarto ir viskas
2G Eclipse, Talon su Chrysler 420A motoru
Nelabaimarius rašėCOLONO tai Liro/ Acura/ Tekstara keik suprantu Clipses Chryslerio varikliui daliu neturi?

To cfs-w600:
Standartines zvakes eina sios:
Champion - RC9YC5
NGK - BKR6ES-11
Autolite - 3923
Na ir aisku daugiau ten tu firmu ir zvakiu rusiu (platinines, su keletu elektrodu ir pan.)
Seip jei netingetum pasiraust, tai daugelis zvakiu gamintoju savo puslapiuose internetiniuose turi "application guide'us", kur pasirinkus automobili ismeta kokios zvakes jam priklauso

P.S. as sau esu susidejes (is SENUKU) NGK BKR5ES-11 , t.y. 1 "numeriu" karstesnes zvakes nei priklauso, nes kiek teko skaitineti , tai paprastam atosferiniam be NOSo 420a varikliui tai teoriskai gali bishki padidinti galia


Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
- cfs-w600
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 398
- UžsiregistravoCOLON 2005 11 14, 14:45
- AutomobilisCOLON '98 eclipse GS
- MiestasCOLON Vilnius-Druskin
Taigi vakar pagaliau pasiemiau is serviso masina. Pakeite galvos tarpine tai tikiuosi dabar su tepalais viskas gerai bus.
Remonto kainos jei kam idomu: Servisas Frikcija
Galvos tarpine (metaline 5 sluoksniu) 165 LT
Voztuvu dangtelio tarpine 120 LT
Voztuvu rieboksliu komplektas 120 Lt
Paskirstymo velenelio rieboksliai 34 Lt
Alkuninio priekinis riebokslis 34 Lt
Voztuvu tekinimas 40LT
Galvos slifavimas 60Lt
dar kazkas(neiskaitau rasto
) 25 Lt
Tai va viso uz detales 628 LT
Plius darbai 500 LT
Kazkodel saskaitoj uz detales buvo parasyta 10 Lt daugiau
Dar sake, kad tos gamyklines(lievos) tarpines situose motoruose ejo berods iki 1999m.
Taiva, dabar kazkaip ir traukia geriau ir vaziuoja lengviau ir visaip kaip kitaip geriau
Aisku jeigu po keliu menesiu vel nepaleis tepalu 
Tiesa, kai nuvaziavau pasiimt masinos cia buvo kazkur ~19:00 Tai vykdytojas buvo gerai ipieses
Ka jie ten tokie masinas tvarko

Paskui kazkaip vairo stiprintuvas dar su pertraukom veike, tai sakau as jam kazkas su anuo negerai. Jis sedo pervaziavo dar besisukinedamas ant bordiuro uzsoko
nuvazinedamas atplese posparni nuo bamperio ir bamperio apacia biski tokio palenkta liko. Sakau as jam tai gal turit kokia sponke kad prisegti posparni prie bamperio. Sako neturiu tokiu dalyku apsisuko ir nuejo
Va taip va.
Remonto kainos jei kam idomu: Servisas Frikcija
Galvos tarpine (metaline 5 sluoksniu) 165 LT
Voztuvu dangtelio tarpine 120 LT
Voztuvu rieboksliu komplektas 120 Lt
Paskirstymo velenelio rieboksliai 34 Lt
Alkuninio priekinis riebokslis 34 Lt
Voztuvu tekinimas 40LT
Galvos slifavimas 60Lt
dar kazkas(neiskaitau rasto

Tai va viso uz detales 628 LT
Plius darbai 500 LT
Kazkodel saskaitoj uz detales buvo parasyta 10 Lt daugiau


Dar sake, kad tos gamyklines(lievos) tarpines situose motoruose ejo berods iki 1999m.
Taiva, dabar kazkaip ir traukia geriau ir vaziuoja lengviau ir visaip kaip kitaip geriau


Tiesa, kai nuvaziavau pasiimt masinos cia buvo kazkur ~19:00 Tai vykdytojas buvo gerai ipieses


Ka jie ten tokie masinas tvarko




Paskui kazkaip vairo stiprintuvas dar su pertraukom veike, tai sakau as jam kazkas su anuo negerai. Jis sedo pervaziavo dar besisukinedamas ant bordiuro uzsoko




_______________________________
Mitsubishi Eclipse '98 GS, 420A, F4AC1 - automatic transaxle
Mitsubishi Eclipse '98 GS, 420A, F4AC1 - automatic transaxle
- EvaldaZ_NI
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 173
- UžsiregistravoCOLON 2006 02 23, 16:47
- MiestasCOLON UK
- ZyXEL
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 11310
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
- SkypeCOLON zyxelis
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Afigenai
Neturiu ko pridurt...
O kodėl jam į snukį nedavei?
Nu ne, į snukį gal per griežtai, bet mentukus tai išvietęs būčiau tikrai...







Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
- cfs-w600
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 398
- UžsiregistravoCOLON 2005 11 14, 14:45
- AutomobilisCOLON '98 eclipse GS
- MiestasCOLON Vilnius-Druskin
Na, gal ir reikejo ten su juo pasibarti, bet paziurejau, kad nera ten jau taip baisu, tik kad sponke reikes susirasti.
Bet siaip po ju to remonto masina vaziuoja super
Daug geriau negu buvo ir siaip dingo visos kitos problemos kurios buvo
Rekomenduociau tiems kas turi 420A sita serviza (FRIKCIJA) tik neduokit testdrive'int vykdytojui
Bet siaip po ju to remonto masina vaziuoja super

Daug geriau negu buvo ir siaip dingo visos kitos problemos kurios buvo

Rekomenduociau tiems kas turi 420A sita serviza (FRIKCIJA) tik neduokit testdrive'int vykdytojui

_______________________________
Mitsubishi Eclipse '98 GS, 420A, F4AC1 - automatic transaxle
Mitsubishi Eclipse '98 GS, 420A, F4AC1 - automatic transaxle
- cfs-w600
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 398
- UžsiregistravoCOLON 2005 11 14, 14:45
- AutomobilisCOLON '98 eclipse GS
- MiestasCOLON Vilnius-Druskin
Dar vat noreciau pasidalinti mintimis
(kazkada buvo tema apie max greiti kiek kam pavyko isspausti, bet neradau
)
Vien zodziu kazkas rase apie tai , kad jeigu 2G variklis 420A ir deze automatine tai 160km/h daugiau nevaziuoja. Greitcio ribotuvas stovi.
Taigi pas mane pasirodo irgi tas pats.
Vaziuoji normaliai (pedala iki galo nuspaudes) pasiekia 160Km/h(arba 100 myliu), vaziuoja jei neklystu 2begiu(o gal ir treciu taip ir nesupratau) apsukos buna ~5k ir tik staiga sumeto begius iki auksciausio (4-to) tada apsukos nukrenta iki 3,5K ir vaziuoja sau ramiai 160km per valanda greiciu.
Pedala spausti yra kur, bet kad ji nors kiek greiciau vaziuotu
Siaip kazkokiu stebuklingu budu pavykdavo iskocioti iki 175 (gal vejas i gala pute
,o gal nuo kalniuko )
Idomu ta daikta (greicio ribotuva) galima kaip nors ismesti? Nes kazkaip ties kvailu greiciu jis nustatytas


(kazkada buvo tema apie max greiti kiek kam pavyko isspausti, bet neradau

Vien zodziu kazkas rase apie tai , kad jeigu 2G variklis 420A ir deze automatine tai 160km/h daugiau nevaziuoja. Greitcio ribotuvas stovi.
Taigi pas mane pasirodo irgi tas pats.
Vaziuoji normaliai (pedala iki galo nuspaudes) pasiekia 160Km/h(arba 100 myliu), vaziuoja jei neklystu 2begiu(o gal ir treciu taip ir nesupratau) apsukos buna ~5k ir tik staiga sumeto begius iki auksciausio (4-to) tada apsukos nukrenta iki 3,5K ir vaziuoja sau ramiai 160km per valanda greiciu.
Pedala spausti yra kur, bet kad ji nors kiek greiciau vaziuotu


Idomu ta daikta (greicio ribotuva) galima kaip nors ismesti? Nes kazkaip ties kvailu greiciu jis nustatytas



_______________________________
Mitsubishi Eclipse '98 GS, 420A, F4AC1 - automatic transaxle
Mitsubishi Eclipse '98 GS, 420A, F4AC1 - automatic transaxle
- cfs-w600
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 398
- UžsiregistravoCOLON 2005 11 14, 14:45
- AutomobilisCOLON '98 eclipse GS
- MiestasCOLON Vilnius-Druskin
hm, radau tik turbininiam, ir ten greicio ribotuvas 130 Mph.Micius rašėCOLONBishki info ta tema:
http://members.shaw.ca/costall/1000Q/
ir eiti i skilti "Make & model info"
_______________________________
Mitsubishi Eclipse '98 GS, 420A, F4AC1 - automatic transaxle
Mitsubishi Eclipse '98 GS, 420A, F4AC1 - automatic transaxle
- paulenz
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 3122
- UžsiregistravoCOLON 2008 02 20, 14:15
- AutomobilisCOLON 2g Eagle Talon TSi AWD / 1g Eclipse
- MiestasCOLON Vilnius
Re: 2G Eclipse, Talon su Chrysler 420A motoru
Reikia man siek tiek informacijos,tai nusprendziau naujos temos nekurt,o atgaivint sena,nes sita gan gera ir radau joje nemazai reikiamu ziniu.
Tvarkausi siek tiek profilaktiskai savo taloniuka,tai susiduriau su problema del daliu 420A varikliui. Apie jas mane gan neblogai pakonsultavo "Autoterpej" (amerikonu dalys),ten net ir pagal Eagle Talon marke viska rado,bet va del kuro filtro jie man sako,kad talone stovi toks pat kaip eclipsej. Suabejojau tuo,nes Micius minejo,kad benzo filtro visam kaune nerado. O ta eclipsini tai ir acuros turi po 30lt. Butu siek tiek nesamone,jei as ten viska issiardyciau ir paaisketu,kad filtras ne toks. Tai noriu paklaust,gal kas esat susidure su sia problema ir galit ka patart?
Servise sake,kad pas mane kuro filtras vis dar originalus,o rida tikrai gan ne menka,tai jau labai pasikeist noreciau
Tvarkausi siek tiek profilaktiskai savo taloniuka,tai susiduriau su problema del daliu 420A varikliui. Apie jas mane gan neblogai pakonsultavo "Autoterpej" (amerikonu dalys),ten net ir pagal Eagle Talon marke viska rado,bet va del kuro filtro jie man sako,kad talone stovi toks pat kaip eclipsej. Suabejojau tuo,nes Micius minejo,kad benzo filtro visam kaune nerado. O ta eclipsini tai ir acuros turi po 30lt. Butu siek tiek nesamone,jei as ten viska issiardyciau ir paaisketu,kad filtras ne toks. Tai noriu paklaust,gal kas esat susidure su sia problema ir galit ka patart?
Servise sake,kad pas mane kuro filtras vis dar originalus,o rida tikrai gan ne menka,tai jau labai pasikeist noreciau

2g Eagle Talon TSi AWD
Ex: 1G, 1G Targa, 2G Talon, Galant, 3000GT, 1G.
Ex: 1G, 1G Targa, 2G Talon, Galant, 3000GT, 1G.
Re: 2G Eclipse, Talon su Chrysler 420A motoru
Na gal kiek ne taip supratai, ka parasiau. Eclipso nuo Talono nesiskiria (USA), tik skiriasi turbo nuo atmosferiko.
Pas atmosferika (420A variklis) kuro filtras eina MB504764 arba MR188221. Pas 2G turbo, 2G spaidaiderius su 2,4 varikliu ir pas euro 2G eina MB868457 kuro filtras. Taigi, pagal OEM kodus jie skirtingi. Bet jei paieskojus interne ir pan., tai matyti, kad tiek MB504764, tiek ir MB868457 filtrams yra bendu "replacement" filtru, su kitais OEM numeriais. Tai reiskia, kad juos galima deti viena vietoj kito. Todel manau, akd tiks tau tas filtras ir nuo europinio ar turbinio 2G
As, kai ieskojau sau, tai cia buvo pries jau keli metai atgal, todel nebeprisimenu, pagal kuri koda ziurejau, tai gali but, kad ir neradau
Pas atmosferika (420A variklis) kuro filtras eina MB504764 arba MR188221. Pas 2G turbo, 2G spaidaiderius su 2,4 varikliu ir pas euro 2G eina MB868457 kuro filtras. Taigi, pagal OEM kodus jie skirtingi. Bet jei paieskojus interne ir pan., tai matyti, kad tiek MB504764, tiek ir MB868457 filtrams yra bendu "replacement" filtru, su kitais OEM numeriais. Tai reiskia, kad juos galima deti viena vietoj kito. Todel manau, akd tiks tau tas filtras ir nuo europinio ar turbinio 2G

As, kai ieskojau sau, tai cia buvo pries jau keli metai atgal, todel nebeprisimenu, pagal kuri koda ziurejau, tai gali but, kad ir neradau

Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)