EvaldaZ_NI rašėCOLONnuo tokiu kaip korsarasMatosas rašėCOLON taipkurissu ievo sportiniu rezimu vazuoja
![]()
ar as kazkur pasimaisiau tau ant kelio ar tik speji ?

bandau spetKorsaras rašėCOLONEvaldaZ_NI rašėCOLON nuo tokiu kaip korsaraskurissu ievo sportiniu rezimu vazuoja
![]()
ar as kazkur pasimaisiau tau ant kelio ar tik speji ?
sportiniu rezimu as vazineju tik pora dienu pries lenktynes Jonavos g. ir aplink, todel tomis dienomis vakarop ten reiketu atitverti eismaEvaldaZ_NI rašėCOLONbandau spetKorsaras rašėCOLON
ar as kazkur pasimaisiau tau ant kelio ar tik speji ?buciau pasimaises tu butum jauciu arba be masinos ir manes jau nebutu siam pasauly
arba tada butum buves labai piktas
chuk norrio rasytum paauklet mane
tu cia ne i virsu netycia kyli?pharaon rašėCOLONAs ne ta turejau omeny,ka dauguma jusu suprato![]()
Imkim kaip pvz Seskines kalna:
vaziuoji ant 60-70 ijungi 4 shaiba,masina pradeda letet,apsukos nukrenta iki tos ribos,kai benzas vel paduodamas,ka tada daryt? Jungt 3 shaiba? O po to 2?![]()
Tokiu atveju,benzino atzvilgiu, tas pats gaunas,ar visa laika riedesi laisva pavara,ar su ijungta.. vat
netycia neLeed rašėCOLONtu cia ne i virsu netycia kyli?pharaon rašėCOLONAs ne ta turejau omeny,ka dauguma jusu suprato![]()
Imkim kaip pvz Seskines kalna:
vaziuoji ant 60-70 ijungi 4 shaiba,masina pradeda letet,apsukos nukrenta iki tos ribos,kai benzas vel paduodamas,ka tada daryt? Jungt 3 shaiba? O po to 2?![]()
Tokiu atveju,benzino atzvilgiu, tas pats gaunas,ar visa laika riedesi laisva pavara,ar su ijungta.. vat![]()
![]()
nu ten apie apsukas kazkas rashyta buvo kiek atmenu, nzn pas man laisvu riedant apie 1000 apsuku buna, kasgi stabdant pavara nemazhiau 2000, mano durna galva ir kuro tada daugiau imt turetu.Dzhedaj rašėCOLONDar karta perskaityk, kas parashyta, ir kodel pavara vazhiuojant ir nespaudzhiant akseleratoriaus pedalo, kuro ima mazhiau...
Bet juk pvz priesh posuki spaudi sankaba ijungi laisva ir atleidi sankaba, uzh posukio vel mini sankaba, ijungi begi ir atleidi sankaba.
Vazhiuodamas begiu, tiesiog viena karta spaudi sankaba, ijungi reikiama begi ir atleidi sankaba...
Jei nereikia palaikyt laisvu apsuku, tai nepila kuro (arba beveik nepila)Pliustas rašėCOLONnu ten apie apsukas kazkas rashyta buvo kiek atmenu, nzn pas man laisvu riedant apie 1000 apsuku buna, kasgi stabdant pavara nemazhiau 2000, mano durna galva ir kuro tada daugiau imt turetu.Dzhedaj rašėCOLONDar karta perskaityk, kas parashyta, ir kodel pavara vazhiuojant ir nespaudzhiant akseleratoriaus pedalo, kuro ima mazhiau...
Bet juk pvz priesh posuki spaudi sankaba ijungi laisva ir atleidi sankaba, uzh posukio vel mini sankaba, ijungi begi ir atleidi sankaba.
Vazhiuodamas begiu, tiesiog viena karta spaudi sankaba, ijungi reikiama begi ir atleidi sankaba...
nea, nu ne visai taip, tiesiog is 4 iskart i 2, pries koki, na 100 m, sukyla apsukos iki kokiu 5-6 krpm, bet tai stoja efektyviai, jei dar per greit leki, tai atidirbau tokia kombinacija abiem kojom, net nemoku papasakot, sankaba taip pusiau atleista, ir stabdai svelniai, zodz, kuo smarkiau stabdi spaudi, tuo daugiau ir sankabos numini, taip pagal proporcija tokia ir tada labai puikiai bei efektyviai stoja, variklis kaukia, padangos zviegia, mergos ziuri, nu zodziuAikste rašėCOLONPaslaptis stabdymu varikliu yra ta kad, pavaros yra 5, o stabdziu pedalas tik vienas, todel kai ne kuriems iskyla problema kaip tai daryti..............![]()
Kai vaziuoji mieste 4 gaike ir arteji prie posukio tai meti is pradziu 3 ir visiskai nespaudi gazo SVELNIAI atleidinedamas sankaba, paskui, antra ir greitis i posuki normalus kaip ir kas dieniniame vaziavime. Tai yra daroma gerokai is anksto apskaiciuojant makauleje atstuma iki reikiamo posukio ar sankryzos, o ne ziopsant i merginu saligatvyje kojas......![]()
![]()
O jei atleki kokia 80 tai papildomai reikia spausti stabdzius pries inmetant zemesne gaike ir dar pergazuoti.
Nu o jei likus iki posukio 3 metram tavo greitis 80tai cia jokio benzo ir stabdziu bei padangu nepritaupysi........