alkuninis pasislenkacfs-w600 rašėCOLONO kas cia per crankwallk ?Riebus rašėCOLONna as atvirksciai nei skywalker manau kas bent jau 2g variklis 420A yra geresnis nei 4g63 del vieno esminiu varianto tai crankwallk

Nu tai cia riebalas tau specialiai gramatine klaida ivele, kad neismestu tau tas googlas tiek daug puslapiu ir tu neissigastumcfs-w600 rašėCOLONnu tik du ismeta ir tai vienas neatsidaro, o kitas neaiskia kalba
Na del to variklio, tai as po bishki igaunu kita nuomone, ir nemanau kad jis prastesnis. Jei ji lyginti su 2G Euro non turbo 4G63 varikliu tai pamatytume kad:Dzhedaj rašėCOLONDazhniausiai 2g buna su chryslerio varikliu, kuris prastesnis uzh mitsubishi.
..tai 4G63T yra vienas esminis minusas jis dirba tik su 98 benzuMicius rašėCOLONNa del to variklio, tai as po bishki igaunu kita nuomone, ir nemanau kad jis prastesnis. Jei ji lyginti su 2G Euro non turbo 4G63 varikliu tai pamatytume kad:Dzhedaj rašėCOLONDazhniausiai 2g buna su chryslerio varikliu, kuris prastesnis uzh mitsubishi.
: 420A - 104kW
: 4G63 - 107kW
O torkas pas abu panasus (apie 178 Nm). Taigi abieju varikliu charakteristikos panasios, todel mano manymu siuo poziuriu jie praktiskai lygiaverciai. Vieninteli minusa chryslerio as matau tik variklio ir kuro sistemos dalyse, t.y. nors ir yra prekiaujanciu imoniu USA auto dalim, bet savo kailiu jau isitikinau, kad netgi jos ne viska ko reikia gali pasiulyti. Seip kazkokiu igimtu didesniu bugu sis variklis neturi. Be to, 420A yra suprojektintas dirbti su 91 oktano bendzu, todel as pvz. i saviski visad pilu 92 bendza, o pastarasis keliais cnt. pigesnis uz 95, kuris priklauso 4G63 motorui
Na o jei 420a ar 4G63 lygint su 4G63T tai ...
plius inpilat OPTIMAX ir ziurek dar geriau motoriukas burzgiaRiebus rašėCOLON..tai 4G63T yra vienas esminis minusas jis dirba tik su 98 benzuMicius rašėCOLON Na del to variklio, tai as po bishki igaunu kita nuomone, ir nemanau kad jis prastesnis. Jei ji lyginti su 2G Euro non turbo 4G63 varikliu tai pamatytume kad:
: 420A - 104kW
: 4G63 - 107kW
O torkas pas abu panasus (apie 178 Nm). Taigi abieju varikliu charakteristikos panasios, todel mano manymu siuo poziuriu jie praktiskai lygiaverciai. Vieninteli minusa chryslerio as matau tik variklio ir kuro sistemos dalyse, t.y. nors ir yra prekiaujanciu imoniu USA auto dalim, bet savo kailiu jau isitikinau, kad netgi jos ne viska ko reikia gali pasiulyti. Seip kazkokiu igimtu didesniu bugu sis variklis neturi. Be to, 420A yra suprojektintas dirbti su 91 oktano bendzu, todel as pvz. i saviski visad pilu 92 bendza, o pastarasis keliais cnt. pigesnis uz 95, kuris priklauso 4G63 motorui
Na o jei 420a ar 4G63 lygint su 4G63T tai ...
Nepatingek paskaityt keliu pirmuju puslapiu, kuriuos googlas siulo, kai ivedi ta crankwalk'a. Tikrai rasi atsakymus i daugeli klausimu sia temacfs-w600 rašėCOLONwith a 7-bolt motor are notorious for this problem
Kas cia per mataras?
P.S. Cia apie ta, crankwalk kalba eina.