butent tai ir turejau uomeny sakydamas kad pasakt taves sukelus arkliuku skaiciu kuro sanaudos islieka tokios patDzhedaj rašėCOLONalfa-moda, negali va taip lyginti varikliu 2 skirtingu, idetu i skirtingas mashinas....
Va jeigu idesi i ta pachia mashina 2 identishkus variklius, tik 1 su pakleta galia, tai abejoju ar ju kuro sanaudos bus vienodos....

o ekonomaizerio veikimo principa labai tiksliai nuopasakojo TADAS, nes butenk kuro sanaudas rodo tuo momentu, pas kitus automobilius yra kompiuteris kurs kas kazkiek laiko veda vidurki, bet cia jau atskira kalba
kas link tu turbinu lyginimo tai jau sakiau , kad skirtingai pas visus automobilius , jos isijungia , prie skirtingu apsuku, bei kartais netgi prie skirtingu pavaru ir skirtingo akseleratoriaus pedalo spustelejimo, tarkim vaziuojant 4 begiu pas S14 turbina isijungia nuo paspaudimo, neatsizvelgiant i apsukas, o pirmu antru nuo 2600, konkreciai pas klipsa nuo ~3000 bet mes cia ne apie jos veikima ar isijungima o apie ekonomiskuma, taigi pvz.:
toyota supra 3.0 twin turbo ~16l/km - audi 2.2 turbo ~ 16-17l/100km


stai tokios sanaudos pas tiurbanus ir vistiek nesuprantu ka tu turi uomeny su turbina ir be turbinos, jei spaudzian irne tai taip ir sakyk ramiai vazinejan ar spaudziant, nes turbinos isijungimo ar issijungimo tu siaip nepadarysi
