Bugnai i diskus ?

Visi klausimai apie Mitsubishi modelius, nesusiję su jų remontu
Vartotojo avataras
Wytska
Garbės narys
PranešimaiCOLON 4899
UžsiregistravoCOLON 2004 11 17, 02:00
AutomobilisCOLON nemitsubishi
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Wytska » 2006 04 18, 09:35

Mitsubishi Eclipse GS '01 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)

Vartotojo avataras
Riebus
Garbės narys
PranešimaiCOLON 9490
UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
AutomobilisCOLON Peshkom
SkypeCOLON Riebus
MiestasCOLON Anapilis

Neperskaitytas pranešimas Riebus » 2006 04 18, 20:18

o tu nenori paprasiauciai susirast skelbima kur ardo tokia masina ir paklausti kiek galinsi tiltas kastuotu :wink:
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!

Vartotojo avataras
Wytska
Garbės narys
PranešimaiCOLON 4899
UžsiregistravoCOLON 2004 11 17, 02:00
AutomobilisCOLON nemitsubishi
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Wytska » 2006 04 18, 20:53

tai as jau viska issiaiskinau. galinio tilto man tikrai nereikia - per daug darbo. reik viso labo nusukti po 4 varztus ir nuimti visa korpusa su diskais ir suportais. siandien nusiemes rata jau ir apziurejau kaip viskas atrodo.
Mitsubishi Eclipse GS '01 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)

Vartotojo avataras
alfa-moda
Garbės narys
PranešimaiCOLON 773
UžsiregistravoCOLON 2004 09 06, 03:00
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas alfa-moda » 2006 04 18, 23:04

Butent, kad jokio tilto keisti nereikia. Pazurekite netgi Discovery tin per tas paidas kai patobulina auto viska detaliai ir tinkamai papasakoja ka reikia daryti jeigu nori pakeisti bugninius i diskinius stabdzius


Sekmes
Galantas dar gyvas ir į pensiją nesiruošia

Vartotojo avataras
Wytska
Garbės narys
PranešimaiCOLON 4899
UžsiregistravoCOLON 2004 11 17, 02:00
AutomobilisCOLON nemitsubishi
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Wytska » 2006 04 18, 23:36

Mane vat vienas klausimas kaip mechanikos inzinieriu mokslu daktara neramina:
Bugniniai diskai buvo naudojami nuo pat pirmuju masinu todel kad efektyviam stabdymui reikalingas mazesnis slegis. Taigi jie buvo naudojami masinose be stabdziu stiprintuvo. Reiskias slegis galiniu disku linijoje yra mazesnis :!: Pakeitus bugnus i diskus bus sukuriamas nepakankamas slegis ir nauji diskiniai stabdziai bus is esmes neveikiantys :?: :idea:
Mitsubishi Eclipse GS '01 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)

Vartotojo avataras
alfa-moda
Garbės narys
PranešimaiCOLON 773
UžsiregistravoCOLON 2004 09 06, 03:00
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas alfa-moda » 2006 04 18, 23:54

nu kadangi automobilyje stabdo daugiau prekiniai ratai o ne galinai, todel nebuvo verta deti glinius diskinius stabdzius, kadangi ju sistema yra brangesne. Kai atsirado poreikis greitas masinas greitai ir efektiviai stabdyti ir galinius pradejo gaminti ir montioti diskinius.
Del slegio tai sliegis bus tas pats kadangi keistamas visa stabdimo diska su suportais keiciasi ir cilindriukai kurie prispaudzia kalodeles prie disko. todel stabdymas islieka ir tampa efektyvesnis.

O geriau apie tai gali papasakoti Lince jis tu reikalu meistras
Galantas dar gyvas ir į pensiją nesiruošia

Vartotojo avataras
Wytska
Garbės narys
PranešimaiCOLON 4899
UžsiregistravoCOLON 2004 11 17, 02:00
AutomobilisCOLON nemitsubishi
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Wytska » 2006 04 19, 00:16

a nu jo, logiska, dirbti galu ir priekiu su vienodu slegiu yra paprasciau, o ir turbut tiesiog bugnuose stovi mazesnio diametro cilindriukas nei diskuose.

O beje, kaip/kur apskritai reguliuojamas stabdziu slegis? Juk pvz sportinese masinose priklausomai nuo trasos yra keiciamas priekiniu/galiniu stabdziu stiprumas. O ir paprastose jeigu reikia pareguliuot(nuvaziavus i pvz TA) juk yra tai kazkur reguliuojama.
Mitsubishi Eclipse GS '01 (sold)
Mitsubishi Carisma GDI '98 (sold)
Mitsubishi Colt '06 (sold)

Vartotojo avataras
Riebus
Garbės narys
PranešimaiCOLON 9490
UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
AutomobilisCOLON Peshkom
SkypeCOLON Riebus
MiestasCOLON Anapilis

Neperskaitytas pranešimas Riebus » 2006 04 19, 00:26

wytska rašėCOLONa nu jo, logiska, dirbti galu ir priekiu su vienodu slegiu yra paprasciau, o ir turbut tiesiog bugnuose stovi mazesnio diametro cilindriukas nei diskuose.

O beje, kaip/kur apskritai reguliuojamas stabdziu slegis? Juk pvz sportinese masinose priklausomai nuo trasos yra keiciamas priekiniu/galiniu stabdziu stiprumas. O ir paprastose jeigu reikia pareguliuot(nuvaziavus i pvz TA) juk yra tai kazkur reguliuojama.
tai vat vat norejau pasakyt bet kolega pats puikiai ir pasaket kad ale SPORTINESE arba prabangiose masinose stovi kompas kuris reguliuoja masinos ratu stabdymo stipruma :) o cia regis viskas turetu buti po vienu stogu :roll:
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!

BUTTON_POST_REPLY