


Mhm mhm, matyt egis-jis matematikos nemoka ir net babkių neskaičiuojaalfa-moda rašėCOLONnetikekite gandais jeidu turbinbis variklis tai 15 l maziausia kadangi tik su paprastu 2.0 l varikliukas normaliai vazinejant ims apie 12 l, todel nornt pirkti durbo pasiruoskite iskirti ir daugiau pinigeliu, nes jeigu tu sakai kad turbo isijungia nuo 2000 apsuku, tai jau vaziuojamt 120km/h variklis jau dirbs per turbo ir automatiskai sanaudos yra didesnes.
nelabai tikslus tu cia, 2.0 paprastas varikliukas mieste ryja ~10 l/100km , o turbinas skirtingai, bet mazdaug prie 2600 isijungiaalfa-moda rašėCOLONnetikekite gandais jeidu turbinbis variklis tai 15 l maziausia kadangi tik su paprastu 2.0 l varikliukas normaliai vazinejant ims apie 12 l, todel nornt pirkti durbo pasiruoskite iskirti ir daugiau pinigeliu, nes jeigu tu sakai kad turbo isijungia nuo 2000 apsuku, tai jau vaziuojamt 120km/h variklis jau dirbs per turbo ir automatiskai sanaudos yra didesnes.
Jo persimokiau skaiciuoti, pas mane manuale parasyta, kad kuro vidutines sanaudos nuo 9L iki 20L, siaip normaliam rezime suryja pas mane 11L. chia ziema ryja 12L. Kai normaliai paspaudziu tai tada aisku rajumas ir kitas, bet proto ribose. Kaip kitiems turbininiams auto nezinau. Galiu pakartoti savo keliones i Vilniu kuro sanaudas, kai kapus lankem. Nuvaziavau ta savaitgali apie 900km. vidutiniskai simtui kilometru buvo sunaudota apie 9L. benzinoZyXEL rašėCOLONMhm mhm, matyt egis-jis matematikos nemoka ir net babkių neskaičiuojaalfa-moda rašėCOLONnetikekite gandais jeidu turbinbis variklis tai 15 l maziausia kadangi tik su paprastu 2.0 l varikliukas normaliai vazinejant ims apie 12 l, todel nornt pirkti durbo pasiruoskite iskirti ir daugiau pinigeliu, nes jeigu tu sakai kad turbo isijungia nuo 2000 apsuku, tai jau vaziuojamt 120km/h variklis jau dirbs per turbo ir automatiskai sanaudos yra didesnes.Pila ir tiek, o po to iš akikės primeta ir ore
nu jo tokios sanaudos yra gan realios, o turbinos isijungimas tai kaip pas ka (jau sakiau), bet kad nuo 2000 isijungtu tai tikrai negirdejesMangustas rašėCOLONseniau turejau probe 2.2 l turbo tai jei normali nespaudziant tai mieste 8 -10l o jei spaudziaunt 11-13 l ir turbina pas ja isijungdavo nuo 2800 aps. o jei nuo 2000 isijungia tai vistiek saibas musi kaip buna 2500 aps. jei normalai vazineji o turbina jau puicia i cilindrus tai tada ir kitos sanaudos
pas beer'a iek kumeliu buvoalfa-moda rašėCOLONNezinau is kur jus gavote tokius skaicius bet jums gali pasakyti , kad mano 1.8 l mieste rija 10 l benzo ta kakpit' dat' jeigu nomaliai pasukti tai 12 l, ciaparastas 4 cilindru 8 vostuvu varikliukas, baikite sakyti nesamone kad turbininiai mazai valgo 15 l cia tas ka realiai sunaudoja, pamenu kaip Beer sake jo masina mieste normaliai vaziojant "liogkai" imdavo 25l
gerai pas egisa turbo-faktasalfa-moda rašėCOLONNeziurekite i kumeles o geriau i varikliuka, pasji buvo 3l. turbo, o kumeliu palei gamyklinius parametrus tai 295 AG, mieste su NOS jis nevazinedavotodel paskiciuokite proporcija
bet tas cia ne prieko, todel 2.0 turbo rija apie 15 jigu tu naudoji turbo
su bimbalu teko vaziuoti, tai kai stovi vietoje ekonomaizeris rodo begalybealfa-moda rašėCOLON be to pas ji stovejo elektroninis ekonomaizeris, isijungus turbo jis rodydavo kad tuo momentu masina riha 52.3 l. / 100 km