Kalnu lenktynes
Kalnu lenktynes
Lietuvos automobilių kalnų lenktynių 2006 m. čempionatas
Lietuvoje, kaip ir daugelyje Europos valstybių, vykdomos automobilių kalnų lenktynės. Tai labai populiarios varžybos šalyse, kurios turi daug vingiuotų kalnų kelių. Kaip taisyklė, tai vienas asfaltinis greičio ruožas visą laiką kylantis į kalną. Ankščiau jos buvo vadinamos „Pakilimas į kalną“. Kadangi Lietuva – lygumų kraštas, mes neturime didelių kalnų, todėl pakilimo į kalną varžybų trasos ilgis būdavo 300 – 500 metrų. Norint padaryti lenktynes įdomesnes, pritraukti daugiau dalyvių ir žiūrovų, būtina ilginti lenktynių distanciją iki kelių kilometrų. Pagal Lietuvos automobilių sporto kodeksą „Kalnų lenktynės“ tai renginys kuriame kiekvienas automobilis startuoja ir individualiai įveikia tą pačią distanciją, turinčią aukščio skirtumą tarp starto ir finišo linijų. Tokius reikalavimus atitinka VŠĮ „Nemuno žiedas“ trasa Kačerginėje. Keičiant važiavimo kryptį, panaudojant senosios trasos atkarpas, įrengiant skirtingas tradicinės trajektorijos bei greičio ribojimo zonas čia galima įrengti skirtingas trasas kiekvienam čempionato etapui. Pagrindinis šios vietovės privalumas – tai saugumas. “Nemuno žiedas“ skirtas automobilių lenktynėms, todėl posūkiuose įrengtos saugumo zonos. Jos gelbsti lenktynininkui padarius klaidą, kai automobilis nuslysta nuo važiuojamosios kelio dalies. Įvertinus visas šias sąlygas kalnų lenktynių čempionatą galima vykdyti tarp serijinių-gamyklinių automobilių, kurie neturi saugos lankų. Jiems įrengiama daugiau stabdymo zonų. Sportininkams dalyvaujantiems su sportiniais automobiliai įrengiama greitesnė trasa.
2006 metų Lietuvos automobilių kalnų lenktynių čempionatas numatytas iš penkių etapų. Visi jie vyks „Nemuno žiedo“ trasoje. Pirmojo etapo organizatorius – Kauno sporto klubas „Juta“ - tikisi, kad balandžio mėn. 9 dieną jau visur bus nutirpęs sniegas ir ledas. Dėl tokių oro sąlygų tiksli trasa bus parinkta likus tik kelioms dienoms iki varžybų pradžios. Numatyta, kad lenktynės vyks tradicine važiavimo kryptimi. Vieno važiavimo distancijos ilgis 3000 metrų.
Ryte bus įrengta trasa su daugiau stabdymo ir trajektorijos ribojimo zonų, kurioje varžysis automobiliai be saugos lankų t.y. SG-1600, SG-2000, SG- virš 2000 ir Laisva klasės. SG tai serijiniai-gamykliniai automobiliai atitinkantys LASF techninius reikalavimus. Automobiliai kurie neatitinka šių reikalavimų (pakeitimai variklyje, maitinimo, dujų išmetimo sistemose, salone ir t. t.) bus skiriami į Laisvą klasę. Sportiniai kombinezonai, batai ir pirštinės šiems dalyviams nebūtini. Privalomi šalmai. Draudžiamos sportinės padangos. Po registracijos bei techninės komisijos dalyviai apvažiuoja vieną susipažinimo ratą ir vieną bandomąjį važiavimą. Visiems dalyviams atlikus po tris važiavimus, keičiama trasa.
Antroje dienos pusėje lenktyniauja sportiniai automobiliai t. y. A-1600, A-2000 ir A-virš 2000 klasės. Šių klasių dalyviams privalomi sportiniai šalmai, kombinezonai, pirštinės, batai turintys FIA homologaciją (galiojimo data gali būti pasibaigusi).Prieš tris įskaitinius važiavimus leidžiamas vienas susipažinimo ir vienas bandomasis ratas.
Visuose etapuose organizatorius svečių teisėmis leis dalyvauti dalyviams, kurie nenori, negali ar nedrįsta dalyvauti čempionato įskaitoje.
Tikslesnė informacija pateikta Lietuvos automobilių kalnų lenktynių čempionato taisyklėse ir kiekvieno etapo papildomuose nuostatuose
Kitų sporto šakų komiteto pirmininkas Gintauras Firantas
Paimta is http://www.lasf.lt
Lietuvos automobilių kalnų lenktynių 2006 m. čempionatas
Lietuvoje, kaip ir daugelyje Europos valstybių, vykdomos automobilių kalnų lenktynės. Tai labai populiarios varžybos šalyse, kurios turi daug vingiuotų kalnų kelių. Kaip taisyklė, tai vienas asfaltinis greičio ruožas visą laiką kylantis į kalną. Ankščiau jos buvo vadinamos „Pakilimas į kalną“. Kadangi Lietuva – lygumų kraštas, mes neturime didelių kalnų, todėl pakilimo į kalną varžybų trasos ilgis būdavo 300 – 500 metrų. Norint padaryti lenktynes įdomesnes, pritraukti daugiau dalyvių ir žiūrovų, būtina ilginti lenktynių distanciją iki kelių kilometrų. Pagal Lietuvos automobilių sporto kodeksą „Kalnų lenktynės“ tai renginys kuriame kiekvienas automobilis startuoja ir individualiai įveikia tą pačią distanciją, turinčią aukščio skirtumą tarp starto ir finišo linijų. Tokius reikalavimus atitinka VŠĮ „Nemuno žiedas“ trasa Kačerginėje. Keičiant važiavimo kryptį, panaudojant senosios trasos atkarpas, įrengiant skirtingas tradicinės trajektorijos bei greičio ribojimo zonas čia galima įrengti skirtingas trasas kiekvienam čempionato etapui. Pagrindinis šios vietovės privalumas – tai saugumas. “Nemuno žiedas“ skirtas automobilių lenktynėms, todėl posūkiuose įrengtos saugumo zonos. Jos gelbsti lenktynininkui padarius klaidą, kai automobilis nuslysta nuo važiuojamosios kelio dalies. Įvertinus visas šias sąlygas kalnų lenktynių čempionatą galima vykdyti tarp serijinių-gamyklinių automobilių, kurie neturi saugos lankų. Jiems įrengiama daugiau stabdymo zonų. Sportininkams dalyvaujantiems su sportiniais automobiliai įrengiama greitesnė trasa.
2006 metų Lietuvos automobilių kalnų lenktynių čempionatas numatytas iš penkių etapų. Visi jie vyks „Nemuno žiedo“ trasoje. Pirmojo etapo organizatorius – Kauno sporto klubas „Juta“ - tikisi, kad balandžio mėn. 9 dieną jau visur bus nutirpęs sniegas ir ledas. Dėl tokių oro sąlygų tiksli trasa bus parinkta likus tik kelioms dienoms iki varžybų pradžios. Numatyta, kad lenktynės vyks tradicine važiavimo kryptimi. Vieno važiavimo distancijos ilgis 3000 metrų.
Ryte bus įrengta trasa su daugiau stabdymo ir trajektorijos ribojimo zonų, kurioje varžysis automobiliai be saugos lankų t.y. SG-1600, SG-2000, SG- virš 2000 ir Laisva klasės. SG tai serijiniai-gamykliniai automobiliai atitinkantys LASF techninius reikalavimus. Automobiliai kurie neatitinka šių reikalavimų (pakeitimai variklyje, maitinimo, dujų išmetimo sistemose, salone ir t. t.) bus skiriami į Laisvą klasę. Sportiniai kombinezonai, batai ir pirštinės šiems dalyviams nebūtini. Privalomi šalmai. Draudžiamos sportinės padangos. Po registracijos bei techninės komisijos dalyviai apvažiuoja vieną susipažinimo ratą ir vieną bandomąjį važiavimą. Visiems dalyviams atlikus po tris važiavimus, keičiama trasa.
Antroje dienos pusėje lenktyniauja sportiniai automobiliai t. y. A-1600, A-2000 ir A-virš 2000 klasės. Šių klasių dalyviams privalomi sportiniai šalmai, kombinezonai, pirštinės, batai turintys FIA homologaciją (galiojimo data gali būti pasibaigusi).Prieš tris įskaitinius važiavimus leidžiamas vienas susipažinimo ir vienas bandomasis ratas.
Visuose etapuose organizatorius svečių teisėmis leis dalyvauti dalyviams, kurie nenori, negali ar nedrįsta dalyvauti čempionato įskaitoje.
Tikslesnė informacija pateikta Lietuvos automobilių kalnų lenktynių čempionato taisyklėse ir kiekvieno etapo papildomuose nuostatuose
Kitų sporto šakų komiteto pirmininkas Gintauras Firantas
is http://www.lasf.lt
Lietuvoje, kaip ir daugelyje Europos valstybių, vykdomos automobilių kalnų lenktynės. Tai labai populiarios varžybos šalyse, kurios turi daug vingiuotų kalnų kelių. Kaip taisyklė, tai vienas asfaltinis greičio ruožas visą laiką kylantis į kalną. Ankščiau jos buvo vadinamos „Pakilimas į kalną“. Kadangi Lietuva – lygumų kraštas, mes neturime didelių kalnų, todėl pakilimo į kalną varžybų trasos ilgis būdavo 300 – 500 metrų. Norint padaryti lenktynes įdomesnes, pritraukti daugiau dalyvių ir žiūrovų, būtina ilginti lenktynių distanciją iki kelių kilometrų. Pagal Lietuvos automobilių sporto kodeksą „Kalnų lenktynės“ tai renginys kuriame kiekvienas automobilis startuoja ir individualiai įveikia tą pačią distanciją, turinčią aukščio skirtumą tarp starto ir finišo linijų. Tokius reikalavimus atitinka VŠĮ „Nemuno žiedas“ trasa Kačerginėje. Keičiant važiavimo kryptį, panaudojant senosios trasos atkarpas, įrengiant skirtingas tradicinės trajektorijos bei greičio ribojimo zonas čia galima įrengti skirtingas trasas kiekvienam čempionato etapui. Pagrindinis šios vietovės privalumas – tai saugumas. “Nemuno žiedas“ skirtas automobilių lenktynėms, todėl posūkiuose įrengtos saugumo zonos. Jos gelbsti lenktynininkui padarius klaidą, kai automobilis nuslysta nuo važiuojamosios kelio dalies. Įvertinus visas šias sąlygas kalnų lenktynių čempionatą galima vykdyti tarp serijinių-gamyklinių automobilių, kurie neturi saugos lankų. Jiems įrengiama daugiau stabdymo zonų. Sportininkams dalyvaujantiems su sportiniais automobiliai įrengiama greitesnė trasa.
2006 metų Lietuvos automobilių kalnų lenktynių čempionatas numatytas iš penkių etapų. Visi jie vyks „Nemuno žiedo“ trasoje. Pirmojo etapo organizatorius – Kauno sporto klubas „Juta“ - tikisi, kad balandžio mėn. 9 dieną jau visur bus nutirpęs sniegas ir ledas. Dėl tokių oro sąlygų tiksli trasa bus parinkta likus tik kelioms dienoms iki varžybų pradžios. Numatyta, kad lenktynės vyks tradicine važiavimo kryptimi. Vieno važiavimo distancijos ilgis 3000 metrų.
Ryte bus įrengta trasa su daugiau stabdymo ir trajektorijos ribojimo zonų, kurioje varžysis automobiliai be saugos lankų t.y. SG-1600, SG-2000, SG- virš 2000 ir Laisva klasės. SG tai serijiniai-gamykliniai automobiliai atitinkantys LASF techninius reikalavimus. Automobiliai kurie neatitinka šių reikalavimų (pakeitimai variklyje, maitinimo, dujų išmetimo sistemose, salone ir t. t.) bus skiriami į Laisvą klasę. Sportiniai kombinezonai, batai ir pirštinės šiems dalyviams nebūtini. Privalomi šalmai. Draudžiamos sportinės padangos. Po registracijos bei techninės komisijos dalyviai apvažiuoja vieną susipažinimo ratą ir vieną bandomąjį važiavimą. Visiems dalyviams atlikus po tris važiavimus, keičiama trasa.
Antroje dienos pusėje lenktyniauja sportiniai automobiliai t. y. A-1600, A-2000 ir A-virš 2000 klasės. Šių klasių dalyviams privalomi sportiniai šalmai, kombinezonai, pirštinės, batai turintys FIA homologaciją (galiojimo data gali būti pasibaigusi).Prieš tris įskaitinius važiavimus leidžiamas vienas susipažinimo ir vienas bandomasis ratas.
Visuose etapuose organizatorius svečių teisėmis leis dalyvauti dalyviams, kurie nenori, negali ar nedrįsta dalyvauti čempionato įskaitoje.
Tikslesnė informacija pateikta Lietuvos automobilių kalnų lenktynių čempionato taisyklėse ir kiekvieno etapo papildomuose nuostatuose
Kitų sporto šakų komiteto pirmininkas Gintauras Firantas
Paimta is http://www.lasf.lt
Lietuvos automobilių kalnų lenktynių 2006 m. čempionatas
Lietuvoje, kaip ir daugelyje Europos valstybių, vykdomos automobilių kalnų lenktynės. Tai labai populiarios varžybos šalyse, kurios turi daug vingiuotų kalnų kelių. Kaip taisyklė, tai vienas asfaltinis greičio ruožas visą laiką kylantis į kalną. Ankščiau jos buvo vadinamos „Pakilimas į kalną“. Kadangi Lietuva – lygumų kraštas, mes neturime didelių kalnų, todėl pakilimo į kalną varžybų trasos ilgis būdavo 300 – 500 metrų. Norint padaryti lenktynes įdomesnes, pritraukti daugiau dalyvių ir žiūrovų, būtina ilginti lenktynių distanciją iki kelių kilometrų. Pagal Lietuvos automobilių sporto kodeksą „Kalnų lenktynės“ tai renginys kuriame kiekvienas automobilis startuoja ir individualiai įveikia tą pačią distanciją, turinčią aukščio skirtumą tarp starto ir finišo linijų. Tokius reikalavimus atitinka VŠĮ „Nemuno žiedas“ trasa Kačerginėje. Keičiant važiavimo kryptį, panaudojant senosios trasos atkarpas, įrengiant skirtingas tradicinės trajektorijos bei greičio ribojimo zonas čia galima įrengti skirtingas trasas kiekvienam čempionato etapui. Pagrindinis šios vietovės privalumas – tai saugumas. “Nemuno žiedas“ skirtas automobilių lenktynėms, todėl posūkiuose įrengtos saugumo zonos. Jos gelbsti lenktynininkui padarius klaidą, kai automobilis nuslysta nuo važiuojamosios kelio dalies. Įvertinus visas šias sąlygas kalnų lenktynių čempionatą galima vykdyti tarp serijinių-gamyklinių automobilių, kurie neturi saugos lankų. Jiems įrengiama daugiau stabdymo zonų. Sportininkams dalyvaujantiems su sportiniais automobiliai įrengiama greitesnė trasa.
2006 metų Lietuvos automobilių kalnų lenktynių čempionatas numatytas iš penkių etapų. Visi jie vyks „Nemuno žiedo“ trasoje. Pirmojo etapo organizatorius – Kauno sporto klubas „Juta“ - tikisi, kad balandžio mėn. 9 dieną jau visur bus nutirpęs sniegas ir ledas. Dėl tokių oro sąlygų tiksli trasa bus parinkta likus tik kelioms dienoms iki varžybų pradžios. Numatyta, kad lenktynės vyks tradicine važiavimo kryptimi. Vieno važiavimo distancijos ilgis 3000 metrų.
Ryte bus įrengta trasa su daugiau stabdymo ir trajektorijos ribojimo zonų, kurioje varžysis automobiliai be saugos lankų t.y. SG-1600, SG-2000, SG- virš 2000 ir Laisva klasės. SG tai serijiniai-gamykliniai automobiliai atitinkantys LASF techninius reikalavimus. Automobiliai kurie neatitinka šių reikalavimų (pakeitimai variklyje, maitinimo, dujų išmetimo sistemose, salone ir t. t.) bus skiriami į Laisvą klasę. Sportiniai kombinezonai, batai ir pirštinės šiems dalyviams nebūtini. Privalomi šalmai. Draudžiamos sportinės padangos. Po registracijos bei techninės komisijos dalyviai apvažiuoja vieną susipažinimo ratą ir vieną bandomąjį važiavimą. Visiems dalyviams atlikus po tris važiavimus, keičiama trasa.
Antroje dienos pusėje lenktyniauja sportiniai automobiliai t. y. A-1600, A-2000 ir A-virš 2000 klasės. Šių klasių dalyviams privalomi sportiniai šalmai, kombinezonai, pirštinės, batai turintys FIA homologaciją (galiojimo data gali būti pasibaigusi).Prieš tris įskaitinius važiavimus leidžiamas vienas susipažinimo ir vienas bandomasis ratas.
Visuose etapuose organizatorius svečių teisėmis leis dalyvauti dalyviams, kurie nenori, negali ar nedrįsta dalyvauti čempionato įskaitoje.
Tikslesnė informacija pateikta Lietuvos automobilių kalnų lenktynių čempionato taisyklėse ir kiekvieno etapo papildomuose nuostatuose
Kitų sporto šakų komiteto pirmininkas Gintauras Firantas
is http://www.lasf.lt
konkreti info apie sio savaitgalio varzybas
http://www.lasf.lt/images/files/news/ki ... papild.doc
galima dalyvauti be LASF licenzijos "sveciu" klaseje.
http://www.lasf.lt/images/files/news/ki ... papild.doc
galima dalyvauti be LASF licenzijos "sveciu" klaseje.
- Donix
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 2794
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 18, 03:00
- AutomobilisCOLON Mitsubishi Lancer EVO IV [JDM]
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
tikiuos, bet speju mane mes i laisva klase, nes SG neatitinkaKorsaras rašėCOLONnu per tris dienas kaip nors sutvarkys galDonix rašėCOLONjei iki savaitgalio susitvarkau savo bolida dalyvausiu
shian nutempiau elektra tvarkyt kotais neuzhsikurejau galva paskaudo besiaishkinant

o ko truksta iki SG ? jei ten variklio viduj kazka keitei tai dzin, svarbu isoriskai nesimatytu ir nesigirdetu pakitimaiDonix rašėCOLONtikiuos, bet speju mane mes i laisva klase, nes SG neatitinkaKorsaras rašėCOLON nu per tris dienas kaip nors sutvarkys galprofu taipat neatitinka


- Donix
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 2794
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 18, 03:00
- AutomobilisCOLON Mitsubishi Lancer EVO IV [JDM]
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
nieko nesimato filtras, bet galima isimest standarta, ishmetimas tai girtysi ir matosiKorsaras rašėCOLONo ko truksta iki SG ? jei ten variklio viduj kazka keitei tai dzin, svarbu isoriskai nesimatytu ir nesigirdetu pakitimaiDonix rašėCOLON tikiuos, bet speju mane mes i laisva klase, nes SG neatitinkaprofu taipat neatitinka
aiksu, jei sport filtra kugini idejai, tai netiks i SG, bet jei kazkur kazka ten paburei tai nesvarbu. nebent pirma vieta laimetum ir kiti piktu sugalvotu ant taves protesta parasyt, vat tada pakratytu masina


bet nespsiu surinkti iki sekmadienio, sheshtadieni i kns varau tai dien dingsta
