


Jei viską gerai uždėjo - kompas nusiresetinęs (jei buvo nuėmę klemas)... Galėtum ir paieška pasinaudot...Ice_Gee rašėCOLONsweiki,senokai cia nerasiau,nes intiko ner,bet problema iskilo tokia,tiesiog istorija papasakosiu..nusprendziau savo g1 eclipsej pakeisti paskirstymo ir balansini dirzus su visais guoliais 3-imis..nuvariau i servisa viska man ten pakeite ..kaina 480lt su visais darbais originaliais japanskais guoliais..tai manau nera labai brangiaibet kai uzvedziau- issigandau.. jei tik atleidi gaza motoras iskart uzegesta..galvoju pasilt turi,bet ir po 2 minuciu ,vistiek uzgesta..nu as ten tam paciam servise uzvedinejau,tai palikau,kad toliau tvarkytu.. sake kazka ten reguliuos,taip ir nesupratau ka..zodziu nevilty bisk esu,sake man nesinervuot ir pan
bet nu vistiek be masinos negaliu.. tai gal jus gal zinot kas cia gali but per problema,kad iskart uzgesta atleidus gaza??
Nafig klemas imt keiciant paskirstymo dirza?ZyXEL rašėCOLON
Jei viską gerai uždėjo - kompas nusiresetinęs (jei buvo nuėmę klemas)...
Na šiaip yra tokie dalykai, kaip saugos taisyklės, kurių servisai turi laikytis. Jose yra parašyta, kad atliekant bet kokį remontą, susijusį su varikliu- būtina atjungti akumuliatorių! Aišku ne visi servisai jų laikosi (tuo labiau meistrai)- todėl ir parašiau skliaustuose "jei buvo nuėmę klemas"- bet tu ir prie to prisipist sugebėjai... chill out...marius rašėCOLONNafig klemas imt keiciant paskirstymo dirza?ZyXEL rašėCOLON
Jei viską gerai uždėjo - kompas nusiresetinęs (jei buvo nuėmę klemas)...![]()
Ais_Dzhy> turbut negerai uzdejo dirza -permete per danti, del to negerai dirba.
Sutinku, kad jei diržas blogai uždėtas- klemos nė prie ko (ypač, jei jos nuo akumo nebuvo nusuktos- pirmi mano posto žodžiai irgi tai pabrėžia!)... Tiesiog galėjo būti taip, kad vis dėlto nuėmė, diržą uždėjo gerai, tačiau kompas nusiresetinęs ir tas klipsas tada ten pusmetį prastovės, kol chebrai dašus kas ten...Donix rašėCOLONna klemas cia neprieko;)
nu niekaip nesuprantu kas delto klemo? nu ash dazhnai klema nuimineju ir nieko, nuresetini klaidas jei yra uzhfiksuotos kompe betas itakos vedimuisi ir vaziavimui neturi...ZyXEL rašėCOLONSutinku, kad jei diržas blogai uždėtas- klemos nė prie ko (ypač, jei jos nuo akumo nebuvo nusuktos- pirmi mano posto žodžiai irgi tai pabrėžia!)... Tiesiog galėjo būti taip, kad vis dėlto nuėmė, diržą uždėjo gerai, tačiau kompas nusiresetinęs ir tas klipsas tada ten pusmetį prastovės, kol chebrai dašus kas ten...Donix rašėCOLONna klemas cia neprieko;)
Ot nuDonix rašėCOLONnu niekaip nesuprantu kas delto klemo? nu ash dazhnai klema nuimineju ir nieko, nuresetini klaidas jei yra uzhfiksuotos kompe betas itakos vedimuisi ir vaziavimui neturi...
Nu blin, gal tada yra kokios išimtysDzhedaj rašėCOLONMan negestaNe karta buvo atjungtas akumas, po to normaliai kuriasi ir vazhiuoja...
Prie ko balansyrinio dirzo blogas uzdejimas gali itakoti variklio darba, o tuo labiau nelaikyma laisvu apsuku ??? Blogas balansyrinio dirzo uzdejimas itakoja tiktai didesnes variklio vibracijas, ir apskritai, nemazai performance'istu, meta is vis nx ta dirza, kad nebutu galios praradimuSWEET rašėCOLON tegu ziuri mietkas, ir ypac balansyrinio veleno!!!