Na iš patirties ir kiek pats domėjausi prieš perkant galiu supasakoti (kalbėsiu apie facelift'inį modelį kuris ėjo nuo 2015 pabaigos iki 2018 pabaigos kol buvo dar vienas mažiau pastebimas atšviežinimas):
- po facelift'o buvo pakeista apie 100 skirtingų detalių, kurių pagrindinis tikslas buvo sumažinti triukšmo lygį salone, kas tikrai yra pastebima (naudojamas vailokas ratų arkų uždengimui, mažiau švilpiantys veidrodėliai, aptakesnis priekio dizainas);
- kėbulas tikrai nerūdija, o kaip daugelio japonų tiesiog atsiranda nemenka korozija ant pakabos detalių po pirmos žiemos druskų dozės, tad antikorozinio nerekomenduočiau, nebent cinkuoti balkius, svirtis, šakes ir t.t.;
- 2015-2018 metų mašinoms buvo recall'as dėl stringančių galinių suportų, keičiamos visos 4 durų spynos (avarijos metu galimai nuo smūgio atsidaro durys), perprogramuotas pavarų dėžės darbas (6 AT dyzeliui), vairo kolonėlės užrakto keitimas. Pas mane kadangi dar garantinė, tai viską Inchcape'as padarė nemokamai;
- akivaizdžiai labai plonas viso kėbulo dažų ir lako sluoksnis, nuo mažiausios įdaužos šviečia skarda (rekomenduoju nusipirkti remonto rinkinį ~ 6 Eur. dažai + lakas);

- salone kondicionierius šaldo labai netolygiai, gal dėl didelio salono tūrio ar kad nėra vent. angų prie statramsčių ir 3 sėdynių eilėje;
- dyzelio variklio garsas (kol šaltas labai triukšmingas), kaip sakė kažkoks britų žurnalistas - agrokultūriškas

;
- gana neinformatyvi ir nervinga vairo kolonėlė, su ja susijęs ir recall'as, kiek žinau vėliau pakeisti elektroninio stiprintuvo parametrai sutvarkė šią problemą;
- USDM rinkos benzininiai modeliai su
Aisin variatoriumi turi gamyklinių problemų;
Daugiau kliūva tik visokios smulkmenos, apskritai sakyčiau nebloga ir patikima mašina.