Turejau VIII USDM, turiu X EUDM.
Jei Kaune, tai apziuret/pakalbet/pavazinet galim sutart, tik laika reik pasiderint.
Kas del paciu masinu, tai papildant kolegas galiu pridurti, kad jei masina perkama kaip "daily drive" be ambiciju normaliam drozimui ir modinimui, tai is esmes px kokiai rinkai ir kokia komplektacija pasiimsi - laikys visos, tik kad skirsis "pribumbasai" ir gali bur niuansu su TA, jei ne EUDM.
Del paciu modeliu, t.y. CT9 vs CZ4 kebulo, tai pirk ta kurio NORI, t.y. apsisprendi kuris limpa, ir ieskai tinkamo varianto, nes kaip ten bebutu, Evo ne ta misna, kuria renkamasi pagal racionalumo kriterijus

Del rudziu, tai ner tie kebulai kazkokie netsparus labai, bet, kaip minejo, jei drozta masina ant zvyro, tai aisku dugnas ir kt. susije dalys su korozija jau reikalu tures, plius ziurint kaip buvo atremontuota po dauzimu, nes kaip taisykle jos pas mus buna atkeliavusios po avariju. Jei po zvyra nedrozta ir buvo suremontuota normaliai (arba pasiseka gauti nedauzta), tai kebulo rudys ne problema, bet su rudim visom evo beda ta, kad visokie vaziuokles ir pakabos varztai/svirtys/kronsteina ir t.t. tai megsta parudyti.
Kuro suvartojimas tai priklauso nuo vazinejimo stiliaus ir miesto (kamsciai, eismas, atstumai etc.), bet planuotis reiktu nuo 12 ltr/100 km ir i virus, iki kokiu 16 vazinejant daugmaz normaliai.
Vaziuokles kietumas irgi "skonio" reikalas, bet as su VIII vazinejau su APEX zeminanciom spyruoklem ir stock amortikais, o X - su TEIN coilais, bet abiem atvejais man nera per kieta