
To saugiklio grandineje esantis X irenginys iskraudineja akumuliatoriu (per nakti iskrauna). Pls help.
Ačiū už atsakymus.DruZhBA rašėCOLONBūna centrinis ne iki galo užrakina duris ir pastoviai teka srovė.
dujų įranga turėtų valgyti apie 0,01 A. Bet gali pabandyti jos atskirą saugiklį ištraukti, jei toks yra. O tu pamatavai kiek vartoja tavo auto amperų apskritai, kai užrakini ir pabūna ramioje būsenoje?
Pradžioje rašei 9 saugiklis.DariusL rašėCOLONSveiki visi,
Didelis ačiū už pagalbą. "Roliz" buvo iš dalies teisus. Yra laisvų rankų įranga. Ji valgė apie 250 mA. Atjungėm. Tačiau 740 mA (iš pradžių buvo 990 mA) vis dar kažkur "klaidžioja". Mes su draugu (elektro dalies meistras) galvojam, gal koks neoriginalus blokas drenuoja naktį akumą? Priminsiu, kad šis saugiklis kai kuriuose rusiškuose šaltiniuose apibūdinamas, kaip "papildomos įrangos saugiklis". Tačiau mašinoje papildoma įranga yra tik priešrūkiniai žibintai, dujos ir viskas.
Mes patikrinom: generatorių, starterį, žibintus, dujų įrangą, keyless (beraktę) užvedimo sistemą. Nieku nerandam priežasties.
Ant salone esančių saugiklių dėžutės saugiklis 8 (grafiškai pavaizduotas kaip tranzistorius, nežinau, kaip įkelti nuotrauką) aprašomas kaip Control unit Relay. Bandžiau Googlinti, bet radu visko, tik ne to ko reikia. Vienur radau, kad gali būti FAN RELAY (ventiliatoriaus rėlės) blokas, kitur Vipers relay... valytuvų rėlė ir pan.
Esmė ta, kad ant to saugiklio "kabo" daug mašinos blokų. Ktaip tariant, jei saugiklį išimam mašina neužsiveda. Tai klausimas, ar ne toks saugiklio apibūdinimas.
Vienu žodžiu ...250 mA nuoteką sumažinom ...lieka klausimas, ar turim visas rėles junginėti, kad urastumė likusius 740 mA.
Ačiū už komentarus. Kas padės išspresti problemą statau tauraus gėrimo buteliįPavargom jau ...