
Kad vakuumas riedant bus gilesnis - pilnai tikiu, nes gaunasi, kad visi oro padavimai uždaryti, o pumpuoja 6 kaušai ant didelių RPM. Jeigu žiedai geri ir sistema ne kiaura, tai ten tikiu kad virš porą Barų prikočioja. Bet kokia nauda ECU, kokius sprendimus jis daro, žinodamas, kad ten tarkim -2 Bar? Jau nuo -0,9 Bar jis jau žino, kad rieda. Kokias išvadas ar veiksmus ECU daro remiantis duomenimis iš dar žemesnio slėgio ?
O va čia tai bent... Sakai nebuvo tokių variklių ? Gaila, šiaip iš esmės super fainas, žiauriai paprastas ir ganėtinai galingas variklis. Gali būti ne tik pas 3G, Wikipedia duoda didesnį sąrašą: https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_6G7_engine. Ir netgi Kaune tikrai esu matęs tokį patį Chryslerį kaip mano, su tuo pačiu varikliu, ir Eclipsę. Bet matyt savininkai čia nedalyvauja...