Kas būtų visai tikslu, va toks:
http://images.gtcarlot.com/customgaller ... 505795.jpg

Tikriausiai matuoji su EvoScan'u? Tada nežiūrėk nei į BOOST, nei į JDMMAP logą, nes tavo MAP'as (kuris stovi N/A variklyje) yra iš tikro MDP sensorius (EGR'o valdymui) ir jo matomam slėgui apskaičiuoti yra naudojamos visai kitos formulės ir skaitoma visai kita celė MUT lentelėj (ECU kode).Shadowed rašėCOLONVakar visgi padariau išvadą, kad MAPas grybina. Reiks užsisakyt naują jaučiu. Jeigu įdomu kodėl taip pagalvojau - variklis sušilęs, viskas padirbę, ištraukus MAPą iš koliko BOOST 3,22 BAR ir JDM MAP 32,5 PSIG. O čia dirbančio log'as (beje, realus pamatuotas vakuumas yra ~700 mBar):
Kai matuoji ne tą MUT celę (celės kodas matosi loginimo item'o properčiuose and EvoScan)- tai tau gali bet ką rodyti, nes ant to kodo ten gal net niekas nepajungtaShadowed rašėCOLONNetinkama formulė irgi gali būti. Bet nuloginus nuo teisingai dirbančio variklio - skaičiai turi būti panašūs (nes apskaičiuojami bus vienodai, o galutinis rezultatas dzin, ar vadinamas BAR, ar PSI ar kg).
Vadinasi celę pataikei. Tik formulė 100% bus neteisinga. MDP sensorius (bent jau tas, kuris stovėjo antruke, tikriausiai ir dauguma kitų)- turi labai žemas ribas (1.2bar max ir dar mažiau vakuumo, jei gerai pamenu), o JDM MAP sensorius yra 3bar. Dar blogiau, kad niekas iš tikro ir nežino kaip veikia tas MDP ir formulės negali pasakyti, nes jis realiai reikalingas tik patikrinti ar yra ar nėra slėgio ir atitinkamai reguliuoti EGR darbą. Čia kaip bandyti nuloginti stock O2 sensorių. Gal pas tave tikrai koks EGR užsikišęs arba EGR vožtuvas parėjęs? Nes kaip suprantu iš kito posto- PCV vožtuvas turėtų būti ok.Shadowed rašėCOLONNe TPS.
Del MDP pritariu.
Del MUT celes - speliojimas tikrai 100% zinai? Jeigu tikrai - kaip nors logiskai paaiskink, kodel ne ta cele reaguoja tik i MDPo duomenis. Bukas bandymas - slegiai kolike, isimtas ore, gazuojant ir atjungus visai, protingesnis - ant smugio surinkau reguliuojama MDPo emuliatoriu kur galiu nustatyt bet koki slegi, irgi reaguoja tik ta cele.
Na manau, kad akivaizdu, jog užsidarius gazo sklendei ir besisukant varikliui ant bėgio (pabrėžiu- ne laisvom apsukom)- susidaro vakuumas, kas yra minusinis slėgis (sudurninus teoriją), taip? Todėl ir stovi tas MDP, kad žinotų kada yra tokios situacijos (einama iš slėgio į vakuumą ir atgal) ir galėtų atitinkamai reguliuoti EGR darbą. Dabar kitas dalykas- jei pažiūrėsi į visas MAP formules- jose slėgis (+sinės reikšmės) yra jau atėmus atmosferos slėgį. Todėl matuojant- tokios reikšmės turėtų būt arba visos nulinės arba žemiau nulio (NA varikliui). Pliusinės bus tik tokiu atveju, jei formulėje blogai nurodytas atmosferos slėgis. Vienintelis dalykas, kurį galiu sugalvoti kaip patikrinti MDP sensorių- tai matuoti jo atiduodamus voltus prie tam tikrų slėgių/vakuumų (kontroliuojamoj aplinkoj) ir lyginti tokių pat testų rezultatus su kitu tokiu pat MDP sensoriumi. Primenu, kad MUT celės loginami skaičiai nėra kažkokia voltų ar kito dydžio išraiška- ten yra reikšmės nuo kažkiek iki kažkiek ir jei nežinoma kokia reikšmė atitinka kokį vienetą (pvz. 0-255 atitinka 0-5V arba 0-1V ir t.t.)- lieka tik aklas spėliojimas.Shadowed rašėCOLONSakiau - aš ne variklistas, o kas vyksta ir nepasakei. O iš loginės pusės yra du variantai:
1. Jeigu ten kažkas ir vyksta, tai ECU giliai dzin ir dėl to nėra reikalo matuoti nereikalingų/nenaudojamų duomenų, tuomet būtų logiška nenaudoti platesnio diapazono daviklio (nes tuo pačiu įtariu būtų ir brangesnis, o masinėje gamyboje viską stengiamasi atpiginti).
2. Kaip ir su PCV vožtuvo neteisingu montaivimu, Mitsubishi daro chujovai, ima ta daviklį ar tai pigiausią ar tai dėl savo pačių neišmanymo ir originaliai daro blogai. Tai ką, išeina, kad Mitsubishistai kurdami variklį gerai grybą pripjovė?