
na reiskites

GT rašėCOLONventiliuojami buna ir gale, bet ne cia esme, pirmiausiai pagalvok ar tau tikrai to reikiasiaip principe padaryti imanoma, ne tokiu bajeriu pridaro, taciau darant paciam......na zodziu as nenoreciau to atlikti su savo autu, sveikata svarbiau diskiniu stabdziu
a, o ka tu laikai super carais
Vytas rašėCOLONDiskai gale dedami pagrinde del vieno dalyko - galima ideti ABS daviklius, o i bugna ne! Turguje vien tik paziurejziurejes i galinius ratus gali pasakyti ar turi masina ABS. Kai kurie teigia, diskai geriau stabdo negu bugnai, gal tai ir tiesa, bet kaip galima ta geruma pajausti? Priekiniams stabdziams tenka apie 90% stabdymo jegos, galiniams - 10%...
zadi keisti masina?Riebus rašėCOLONTei va daba tokis klasimas zinantiem ir apsimetantiem kad zino ar labai sudetinga pakeist bugninius i diskinius ar cia priklauso nuo sakes ipatumu ar truktu tvirtinimu ar tai isvis neimanoma ar imanoma bet ne aktualu nes bugnai tik gale o galas tik rankiniui o svarbiausia prieki beja jei kalbet tai cia apie colta C50. Na kiek as pats isivaizduoju tai problema butu del tvirtinimo bet va pagal ideja priklausomai nuo colto modelio ten turetu eiti visu dsm detales galine vaziuokles daly tai jeigu isidet clipso diskus su visu guoliu ir likusiai pribumbasais arba nuo lancerio ar nuo galanto jei ju buna su diskiniais gale ir beja kaip su vintiliuojamais ar yra kokie nors niuansai. Bei kaip del spaudimo sistemoje ar jis turi buti aukstesnis ar gali likt toks pat uzmauni slangute ir there u go! Bei zinoma kaip su rankiniu is esmes tai jei deti clipses gala tai tuos trosiukus tvirtinti neturetu but bedos![]()
na reiskites
tu mane ne taip supratai, as visai neturiu jokio noro is kazko :censored:, tik man pavyzdziui supercaras turetu tureti tikrai daugiau nei 150 hp.gazas rašėCOLONka tu cia nusishneki?
nu jei taip nori paisipisinet prie to mano zodzio "supercaras", tai tu man tada pasakyk ar daug esi mates mashinu su gale ventiliuojamais diskais? ir ar tai buvo mashina turinti koki 150 ag? esme manau daug kas suprato, ka norejau pasakyti, tik va tu ne
GT rašėCOLONventiliuojami buna ir gale, bet ne cia esme, pirmiausiai pagalvok ar tau tikrai to reikiasiaip principe padaryti imanoma, ne tokiu bajeriu pridaro, taciau darant paciam......na zodziu as nenoreciau to atlikti su savo autu, sveikata svarbiau diskiniu stabdziu
a, o ka tu laikai super carais
Jeigu mano Wagon neturetu ABS, dabar neskaitytum sius zinutes. Vaziavau per zalia sviesa, o is desines puses per raudona prasinase fura. ABS deka sustojau 40cm nuo furos, kitu atveju buciau palindes po ratais.GT rašėCOLONo kas liecia ABS tai mano galva nereikalingiausias daiktas automobily, sutinku kad uzminus ant stabdziu masina ciuozia tik tiesiai, bet kiek metru, stabdymo kelias pailgeja daug daugiau, tad jei moki pasukinet vaira
Hmmm neitikėtina kaip viskas keičiasi.... iki šiol kiek teko skaityti tai santykis yra 75% priekis ir 25 galas....Vytas rašėCOLONDiskai gale dedami pagrinde del vieno dalyko - galima ideti ABS daviklius, o i bugna ne! Turguje vien tik paziurejziurejes i galinius ratus gali pasakyti ar turi masina ABS. Kai kurie teigia, diskai geriau stabdo negu bugnai, gal tai ir tiesa, bet kaip galima ta geruma pajausti? Priekiniams stabdziams tenka apie 90% stabdymo jegos, galiniams - 10%...