Neperskaitytas pranešimas
Marcius1 » 2015 01 30, 09:17
2g geriau, nes turi centrini difa su lsd (viskoziniu), ko pasekoje nepleso padangu ir pvz parkuojantis ar panasiai nera diskonforto. taippat buna 2g su galiniu lsd (viskoziniu), o tai jau ne vienas o du varantys galiniai ratai. Siaip turiu ir 1g awd sistema, tai ten galas su priekiu standziai sujungti.
kas liecia patikimuma, tai turiu du 2g awd, vienoj pakeiciau granatos guma, kitoj viena salnyka, viskas.
kas liecia galia, tai jeigu 1000ag rekomenduoja automatine greiciu deze perdaryta naudoti. pvz su 350ag, tai jeigu startuoji nuo 7000rpm, tiesiog sukasi visi ratai ant asfalto ir viskas. galbut uzdejus dragines padangas luztu kasnors, nzn, bet masina juk lengva.
kas liecia 1g, tai zinau dvi kuriom pabirusios greiciu dezes:) o 2g nei vienos:)
didziausias awd trukumas, kad pawazinejus su ja nebegalesi ir nebenoresi waziuot su normalia masina;D
Eagle Talon AWD 2g, Outlander Turbo