Taigi, per visą tą laiką buvo darbuojamasi prie mašinos po darbų tiek, kiek leisdavo tuščias skrandis

(18val baigiu darbą ir tiesiai prie mašinos...). Žodžiu nusiėmiau visus indėklus, tiek pagrindinius, tiek švaistiklinius. Pagrindiniai indėklai dar labai geros būklės, be jokių nusidėvėjimo požymių, o švaistikliniai nors ir nė kiek nesubraižyti, tačiau jau gyvenimo matę ir pasidėvėję. Alkūninis irgi labai geros būklės, be jokių pabraižymų. Čia ne aš iš savo akies pasakiau, bet viską parodžiau variklistams, dėl visa ko, nes jie daugiau matę

Aišku iš kart klausimas, kodėl kaleno viršus:

Va kokius tepalus buvau supylęs pas save... Gyvenime daugiau to brūdo nebepilsiu. Visi indėklai išėmus buvo pilkai juodi, tačiau pavalius su škurliu, tas juodumas beveik visiškai nusivalo, grynai molibdenas, pats tepalas kartery irgi toks įtartinai tirštas ir negražus. Bet išvalęs karterį nieko įdomaus neradau, nei blizgučių kokių, nei drožlių, nieko

Šiandien sudėjau naujus švaistiklinius indėklus "Glyco" japoniškus. Prie to paties susigalvojau pasikeist vandens pompą, nes senoji jau leido, tai irgi viską savom rankom teko daryt. Labiausiai užsiknisau su degimo pastatymu, tie prakeikti velenėliai vis pasisukdavo kur nereikia

Pompą pirkau "AISIN" japonišką. Prie to paties pagalvojau, kad mašina šiaip plerpia, nes išmetimo kolektorius prapūstas. Nusukau ir pastarąjį, tik jis pasirodo ne prapūstas, nes tarpinė sveika. Pats kolektorius susikraipęs buvo, tai nuvežiau nušlifuot. Aišku, "kelnių" tarpinė kažkoks mistinis gaminys, kurio niekas neturi ir gaut nėra kur, tai teko gamintis iš spec medžiagos (kad daugiau apsiimčiau tokiu šūdinėjimuisi... iš kokio 4 karto pavyko gražiai išpjaut). Dar prie to paties pasikeisiu ir jau senai nupirktą kitą vairo stiprintuvo siurblį, nes senasis leidžia per ašelę. Daugiau neradau ko keist, tepalai niekur nesisunkia, guoliai keisti prieš 40k km dar kaip nauji, diržai irgi.
Kadangi neturiu ką veikt ir po darbo vos ne tiesiai krist į lovą tapo kasdienybė, tai pasidariau dar pora darbų. Užblokavau EGR vožtuvą, išpjoviau tarpinę iš atsparios karščiui skardos ir susukau pritepęs duslintuvų pastos. Išardžiau sklendę, vėl ir išsikirpęs tarpinę pagal bypass modelį sudėjau viską pritepęs "Berner" hermetiko. FIAV spyruoklę taipogi susukau kaip buvo nurodyta, tik kad nedaug ji tepasisuko man, gal porą apsisukimų ir vsio

Keletas darbų foto:
Dar nupirkau Mobil 2000 10w40 tepalo su "Mann" filtru pakeitimui.
Realiai beliko išmetimo kolektorių surinkt ir tikiuos rytoj naktį jau girdėsiu padėjos balsą iš variklio
