idle rezimu, ~800rpm, sena MAF - ~6,5g/s, nauja MAF - ~7,5g/s. matuokles identiskos, BOSCH'ines, vienodais kodais.
any ideas?


as skambinausi tau ketvirtadieni berods, bet paskui pats negalejau atvaziuot. vienaip ar kitaip, rytoj tureciau Kauna pasiekt, tai Garliava jau ranka pasiekiama butu. atvaziuociau, paziuretum tuos laidus, ir jei reiktu, kiek suprantu pas tave yra galimybe ir nuresetint ECU?pauliusj rašėCOLONnaudoja tai ora g/s, bet ecu mato voltus...pagal tai nustato g/s..jei matuokle nauja reiktu nuresetint ecu, jei nepades, gali but brokuota matuokle, bet kad butu bosch brokuota tikimybe 1 is 100..MAF matuojamas pajungtas, laidus praduriant adatele, arba i fiske ikisant adatele is isores..
Taigi matuojam taip:
Fyske atjungta: Lizdas nr 2 ir nr 3 12v, Nr 3 ir nr 4 5v,
Fyske pajungta: 5 kontaktas ant degimo ~0,96v(jei neklistu, rasau is atminties, ne is knygos), varikliui dirbant ~ 1.9v
O kompas mato voltus is signalo laido nr 5, pagal tai nustato ir g/s, jie maf meluoja, tai ir g/s parodymai netikslus, del to neteisingai pilamas kuras, ir automobilis negerai vaziuoja, arba dumina...
Na jau ir taip per daug valstybes paslapciu atskleidziau, daugiau tik pasijunges diagnostini irengini galiu papasakot.