pauliusj rašėCOLONvien zo vyrai padaret klaida nepatikrindami galvos, kuri buvo trukus del perkaitimo ir dar prie to pacio ir tarpine buvo pradegus..o dabar tarpine idejot gera, o galva kiaura, tai ir gavos taip, kad per mazesne skyle dedesnis slegis eina..o siaip bent jau anksciau ju galvos apie 300 kainuodavo, o motorai api 400-500, dabar turetu buti kainos krite, nes tikrai ner paklausos sitiem dalykam, nebetiek jau daug ir tu masinu dar gyvu belike..o del galingesniu, tai manau nekazkas teiseis, nes i ji tiesiog nebuvo montuojamas joks galingesnis dyz. agregatas...cia tau ne peugeot kur is bet kokio modelio gali varikli det i betkoki.
o kas del mitsu motoru dyzeliu, tai galvos pas juos silpna vieta, labai nemegsta perkaisti, netgi nemegsta jei i karsta motora ausinimo skyscio dapylineji, o apacios laiko normaliai, retai kada nuruksta, todel gera galvute bus sunkiau rasti nei visa motora.
Na, nieko naujo nepasakei, tik va, galvos nebuvo kur patikrinti, o tarpinė nebuvo pradegus - tėvas šaltkalviu dirba seniai, tai tikrai būtų pastebėjęs tai, o dabar sakė nebuvo panašumų, kad tarpinė pramušta/pradegusi. Bandėm patekinti galvą dėl to, bet nepadėjo. Dėl to, kad klaidą padarėm - nesutinku, ar šiaip ar taip, būtų reikėję tolimesniu remontu užsiimt, tai čia toks kaip ir patikrinimas gavosi, tik kad darbo daugiau.
Apie šituos motorus esu girdėjęs, kad galvos ir tarpinės nelaiko - domėjausi, tad kilo klausimas tik dėl kainų ir galimybės keisti į kitokį agregatą, kurio galvos laiko.
Dėkui už komentarą.
