Sveiki, tai pirmas mano postas čia.
2005 Metais įsigijau naują Lancer 1,6 sedaną su rankinę pavarų dėže. Tai buvo pigiausias tos klasės modelis pagal kainos ir kokybės santykį buvo tinkamiausias.
Per 10 metų nuvažiavau tik 122 000 km. Automobilis paprastas, tačiau mano nuomone pakaba kiek silpnoka. Ir visos galimos problemos susijusios su ja.
Garantinio aptarnavimo laikotarpiu buvo keisti salenblokai gale. Beje Vytaro servisas darbą padaro gerai - jie žino jos galimas problemas ir užsiima prevencija.
Kas kiek nuvylė:
Metalo naudojamo stabdžių diskams kokybė - gale ji tragiška, teko keisti stabdžių diskus gale - problemos atsirado po 100000 km ir 8 metų. Kapoto dažymas - nors yra 12 metų garantija nuo kiauryminio prarūdijimo - kapoto priekis gauna akmenukų ir po truputi atšoka dažai. Pas mane jis perdažytas dėl Įrėžimo (kažkam nepatiko, kad pastačiau į "privatizuotą" vietą), bet problema vis teik išlindo po 3 metų. Ir mačiau pas kitus tas pats.
Stabdžių cilindriukai - daugelis automobilių turi problemą, kad jie kororduoja, bet čia juos reikia mankštinti (jeigu padeda) keičiant kaladėles visada ir iš širdies, nes kitaip kais diskai, kai nepadeda, keiti visą cilindriuką ir užpildai - nuorini sistemą - tikie dlaykai erzina, bet ...daug kas tokioje klasėje turi tokią problemą.
Kaip minėjau pakaba silpna - mūsų keliuose pirmas stabilizatoriaus traukė lūžo po 7 metų (priekyje - traukės kaina juokinga - pakeitimas - juokų darbas), kita po 10 metų gale

. Salenblokai taip pat laiko prastai 5 metai 50 000, tai max ką jie traukia.
Tai ir viskas, jeigu reikėtų įvardinti problemas - ligas sakyčiau tik kapotą.
Variklio galia - kam ko reikia - prieš tai turėjau 2 litrų benzininę 86 KW Mazda 626 - Lancer 1,6 atveju šio variklio galia silpnesnė mažose apsukose, tačiau didėja nuo 3000 ir apie 4000 sukimo momentas neblogas. Jei važiuoji vienas, pilnai pakanka summaniai manipuliuojant pavaromis gali išgauti reikiamas galias ten kur reikia ir kada reikia. Na jeigu sėdi 5 žmonės ir ant stogo 4 dviračiai, tai 140 km/h jau darbas, daugiau neina, o tuo metų "srebia" gal 9 litrus. Taigi jeigu važinėti vienam puiki mašina - palyginimui paskysiu, kad kai įsigyjau šį Lancerį darbe turėjau Glof GTI 1,8 benziną - tai aišku galios čia buvo mažiau, bet Lancer'is vairavimui malonesnis, ir
nuoseklesnis.
Kitas šio automobilio modelio privalumas 2 cm už konkurentų didesnė prošvaisa - tai gal kiek aukoja stabilumą (kurio aš nepasigedau, bet gamintojai matyt pasigedo, nes vėlesnio modelio prošvaisą sumažino), bet pravažumas kaimo kelias tikrai didesnis - neprisimenu, kada kliūdyčiau dugną ar duslintuvą.
Dar vienas dalykas - jo "nejautrumas" kurui - reikalavimas 95 +, tačiau gali naudoti ir 92, iš bėdos net prastesnį, vožtuvai automatiškai pasireguliuoja, dėl to jis populiarus Rusijoje. Tiesa to netikrinau bet 98-95 perėjimui nejautrus su mažesniu oktatiniu naudoja daugiau kuro.
Naudoju paprastai 98 benziną, su juo trauka rodos geresnė (nors subjektyviai). Visada važinėjus su Thule pigiausiais neaerodinaminiais skersiniais (pirkau atskirai) - dažnai ant stogo 2 dviračiai. Mano nuostabai, nei skersiniai nei dviračiai žymiai nedidina kuro sąnaudų jeigu vidutinės kuro sąnaudos yra 6,8 l/100 km (tai labai tiksliai apskaičiuotos sąnaudos - vidurkis per 5 metus važinėjant tiek žiema tiek vasarą visada su stogo skersiniais), tai po testo Vilnius - Tartu nustačiau kad kuro sąnaudos neviršyjant 130 km/h dėl 2 dviračių didėja 0,5 l.
Savo klasėje tikrai įdomus automobilis - jo dydis yra didesnis nei konkurentų - Mazda 3, Corola, Golf, Astra, ir t.t. Bendrame pakete buvo tai kas pas kitus už papildomus pinigus. Minusas tam laikotarpiui kiti jau statydavo integruotas muzikos sistemas - čia ji perkama atskirai, tačiau yra 4 garsiakalbiai.
Manau už tokius pinigus (naujas 47 000 Litų, 10 metų tik apie 7000 Litų) tai labai neblogas patikimas automobilis. Tiesa kėbulo antikorozinė apsauga tikrai silpnoka ir jeigu kažkada Opelis man prarūdijo kiaurai po 22 metų , tai šitas tikrai tiek netvers. Artėja laikas ,kai reikės skirtis su juo, bet iš tiesų ... bus gaila.