Klausimai susiję su pavarų dėžės ar sankabos remontu
-
ZyXEL
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 11310
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
- SkypeCOLON zyxelis
- MiestasCOLON Vilnius
-
CONTACTCOLON
Neperskaitytas pranešimas
ZyXEL » 2006 01 05, 11:18
Matosas rašėCOLONbiški nukrypsiu
tai je ispidikas elektroninis, tai pvz keičian ciferblatus į kokius nors baltus ar žalius, žodžiu tiuninginius (home made

) nereikia reguliuot rodyklės aukščio uždedinėjant ją atgal

, o kai beroc rymka keitėsi ciferblatus (dar senam forume) tai ten paisaliojo kad sudėtingiausia atitaikyt rodyklėles atgal

tai kai psuprast ar jis bereikalingą darbą darė ar aš kažkokio principo nesuprantu

Na aš kai apšvietimą keičiau- nieko ten nereikia nustatinėt... Net ir benzo rodyklė po kažkiek laiko nukrito ant dugno (buvau jau išsigandęs), bet kai pajungiau- viskas vėl suvaikščiojo į savo vietas

Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
-
Matosas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 14583
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
- AutomobilisCOLON Ealge Talon TSI AWD
- MiestasCOLON Sostinė
-
CONTACTCOLON
Neperskaitytas pranešimas
Matosas » 2006 01 05, 11:25
Riebus rašėCOLONmat gali buti kad kai buna ant nulio buna ant nulio o kai isjungi masina ji siek tiek nuseda

tai jei ten elektronika tai viską turėtų pastatyt į reikiamą padėtį kėkvieną kartą

1G GS '93 (SOLD, gone to LV)
1G GST '90 (SOLD, gone to LV)
2G TSI (SOLD, gone to Jarka)
2G TSI AWD 1G 7 bolt SWAP nuo meilės iki neapykantos-vienas žingsnis
Nusipirk mitsubishi, įrodyk kad vyras esi

-
Matosas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 14583
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
- AutomobilisCOLON Ealge Talon TSI AWD
- MiestasCOLON Sostinė
-
CONTACTCOLON
Neperskaitytas pranešimas
Matosas » 2006 01 05, 11:26
ZyXEL rašėCOLONMatosas rašėCOLONbiški nukrypsiu
tai je ispidikas elektroninis, tai pvz keičian ciferblatus į kokius nors baltus ar žalius, žodžiu tiuninginius (home made

) nereikia reguliuot rodyklės aukščio uždedinėjant ją atgal

, o kai beroc rymka keitėsi ciferblatus (dar senam forume) tai ten paisaliojo kad sudėtingiausia atitaikyt rodyklėles atgal

tai kai psuprast ar jis bereikalingą darbą darė ar aš kažkokio principo nesuprantu

Na aš kai apšvietimą keičiau- nieko ten nereikia nustatinėt... Net ir benzo rodyklė po kažkiek laiko nukrito ant dugno (buvau jau išsigandęs), bet kai pajungiau- viskas vėl suvaikščiojo į savo vietas

nu vo tai ir turėjau uomeny

1G GS '93 (SOLD, gone to LV)
1G GST '90 (SOLD, gone to LV)
2G TSI (SOLD, gone to Jarka)
2G TSI AWD 1G 7 bolt SWAP nuo meilės iki neapykantos-vienas žingsnis
Nusipirk mitsubishi, įrodyk kad vyras esi

-
mpegas
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 3017
- UžsiregistravoCOLON 2005 08 04, 03:00
- AutomobilisCOLON Sianas opelys
- SkypeCOLON spokask
- MiestasCOLON Mažeikiai
-
CONTACTCOLON
Neperskaitytas pranešimas
mpegas » 2006 01 05, 12:04
gazas rašėCOLONpagaliau ir mano kibiriukas pagedo ant shvenchiu. kazkas negerai su sankaba. tai va.. zodziu pradejo durniot sankaba, begiai jungtis sunkiai pradejo. atsidariau kapota, ziurau, kad vienas bakelis tuscias. dapylem skyscio, bet nelabai kas pagerejo, galima sakyti isvis nepagerejo. norint ijungti pavara, reikia min 2 kartus uzpompuot sankaba, nes kitaip dantrachiai pavaru dezheje groja. kiek laiko turi orintis sankaba? nes jau pora dienu pavazinejau, tai jokio pagerejimo... kas dar gali buti? kazkuris ish 2ju cilindriuku nusivarte?
Savaime sistema nenusiorins. Reikia nurint, tam yra varžtelis ant darbinio cilindriuko. Jeigu praleidimų nėra tai nuorinus turėtų viskas gerai veikt. Šiaip tai skystis pats savaime neturėjo dingt. Greičiausiai kažkur praleidžia: ar manžetai sudilo, ar cilindriukas išrūdijo...