Sveiki, norejau paklausiti, gal kas esa susidure su tokia problema. Ties 2000 apsuku pradeda drebeti variklis, gal zinot kame beda? Pries pora sav. buvo tvarkytas variklio skyriu, keiciau galvos tarpine, ausinimo kelma, variklio pagalves, centrine balke ir t.t. nes pries gera menesi prasidejo bedos su tepalais ausinimo skystyje, granata pradejo barsketi ir 5 begis dege(ismetinejo). Dar norejau suzinoti ar gali buti kaltas kuro ipurskimo siurblys? nes ji reikejo pareguliuoti, taip sake serviso darbuotojai, nes variklis dyrba lyg ir per kietai - gan garsiai. Ties 2300 apsuku drebejimas nustoja. Cia grynai tas tarpas nuo kada turbina isijungia nuo 2000 ir prasideda drebejimas, bet turbo nenustoja dirbt ties 2300 apsuku, tai kas gali but kaltas? Meginau pagazuoti iki 3000 apsuku nesigirdi, kad turbina isijungtu, bet galia niekur nedingo. Kiek paspaudi tiek ir atgal gauni. Patarkit nes pinigeliu ikisau daug noretusi, kad nenueitu viskas ant s. Plius pirma karta uzkurus po stovejimo variklis dusta lyg oro negautu, apsukos sumazeja ir galu gale uzdusta. Antra karta kurian sunkiai kuriasi lyg kuro nebutu, o kao pagauna tai apsukos susikelia lyg buciau uzgazaves iki dugno.
Sek Rgs 11, 2011 11:52 am papildyta:
Tai va zinokit jei taip kam nors atsitiks. Buvo atsiverzusi pavaru deze nuo variklio

todel ir kratydavosi.