
Aš paskaičiavau, kad man su dujom nuvažiuoti pirmyn atgal 300km ir ten statyti dujas bus vistiek pigiau nei bet kur Vilniuje.
Kaina skiriasi per puse.
Kas tau po to ta galanta pirks su ta antros kartos iranga ? Be to ta olandiska deveta, tai neaisku koks reduktoriaus stovis, sumontavus gali buti visokiu fintu.Mano nuomone, jei det , tai det 4tos kartos, nes kuro sanaudos padideja minimaliai, jokiu saudymu, performance islieka da same. O jei daug nuvaziuoji tai greit ir atsipirks ir su tokia iranga lengviau nupirks auto.Sky'us rašėCOLONNeradau kitokios temos, o naujos kurti nesinori . Klausimas, siulo duju iranga olandiska, paprasta deveta. Galvoju ar i mano 2.0l rykliuka jos tinka ir ar verta detis, draugauja tos paprastos dujos su siuo varikliu ar ne? Gal tinka tik 4 karta? Bijau, prasauti, kad paskui neguletu jus man kur sklepe
PX tas kolektorius, o kai sprogs oro srauto matuokle su visa oro deze , ka darysi ... Tau rinktis , bet tik 4tos kartos tedeciau.Sky'us rašėCOLONO ka jis ten gali prisaudyti? Pas mane gi kolektorius ne plastmasinis. Reduktoriu persirinksiu ir tiek![]()
Na dar mislyju. Nes pastebejau tokia pirkimo tendencija, arba dyzelis arba dujos. Benza paims jei atiduosi visai auto uz kapeikas.
jai su zvakem, laidais ir babinom viskas tvarkoj, taij nieks ten nesaudys, aisq turi but norm sureguluotaSky'us rašėCOLONTai cia taip dabar gaunasi, kad visi kas turi susideje tas pirmines dujas, taip ir vargsta su tais sproginejimais? Nuo ko jie kyla ir kaip ju isvengti? Turiu kelis draugus, kurie vazineja jau keleta metu su tokiom dujom ir jokiu problemu jiems dar nebuvo. Man patare dujininkai kas 100k reduktoriu persirinkti ar pasikeisti i nauja ir tiek. Aisku kurti ant benzo, kartais ir ant benzo pavazineti didesnius atstumus ir viskas bus ok.
jei pirmos kartos det tai su laimdos davikliu su diodais, kad butu galima normaliai sureguliuot dujas.Tomasis rašėCOLONGali laisvai dėti tą paprastą įrangą, tik žiūrėk, kad ji būtų gerai veikianti. Pats su važinėju su 1-os kartos dujų įranga jau beveik metus (dėta visiškai nauja) ir dar nė karto nėra šovę. Dirba kaip ir turi dirbt. Jei kartais netyčiom nureguliuoju mišinį, ar šiaip pradeda prastai važiuot, nuvažiuoju pas garažinį, už 10lt sureguliuoja pasijungęs išmetimą prie kompo ir vėl važiuoju išsišiepęs
buk ramus normalai tu tos pirmos kartos niekados gyvenime nesureguluosi, o ipac dar taip kad pagal liabda misinys betkurioj apkrovoj ir rpm butu gerasRoliz rašėCOLONjei pirmos kartos det tai su laimdos davikliu su diodais, kad butu galima normaliai sureguliuot dujas.Tomasis rašėCOLONGali laisvai dėti tą paprastą įrangą, tik žiūrėk, kad ji būtų gerai veikianti. Pats su važinėju su 1-os kartos dujų įranga jau beveik metus (dėta visiškai nauja) ir dar nė karto nėra šovę. Dirba kaip ir turi dirbt. Jei kartais netyčiom nureguliuoju mišinį, ar šiaip pradeda prastai važiuot, nuvažiuoju pas garažinį, už 10lt sureguliuoja pasijungęs išmetimą prie kompo ir vėl važiuoju išsišiepęs