Tikiuosi protingų patarimų

Problema tokia:
mašina bėgėjasi labai iš lėto, daugiau 3,1 k apsuku nepaima.
Situacija nuo pradžių:
Kai nusipirkau, trūko diržas, pakeitė visus įsiurbimo vožtuvus. Niekaip nesusireguliavo degimas, tad n-tąjį kartą perdėjau diržą, bet alkūninį veleną dėjau jau ne pagal "mietkes", bet pagal pirmą cilindrą kad būtų aukščiausiam taške. Lyg ir tvarkoj buvo, bet neseniai, pradėjo kaist, pradegė tarpinė (nors buvo keista). Meistriokas sutvarkė, dar galvoj tarp antrto-trečio cilindro kažkas prakirmiję buvo, sutvarkė, diržą pastatė pagal "mietkes" ir atsirado minėtos problemos.
Meistrui sakiau statyk diržą pagal pirmą cilindrą, tas sako, kad nebūtinai pirmas cilindras turi būt aukščiausiam taške, mol tarpinė galėjo pradegt. Sako pas pvz prancūzus visi cilindrai vienoj eilej buna, kai dirza statai ant "mietkiu"
Tai va, klausimas:
Ar pas 3g63 statant dirza pirmas cilindras turi but auksciausiam taske?
Ar ieskot kitur slieku?
Tiesa, kai degima pastatau kiek imanoma velyva, laisvom apsukom dirba kaip laikrodis, bet vaziavimui velyvas. ankstinant jau pirstai kala. Tai esu "6velniai tariant" pasimetęs

Visi šitie bajeriukai vienodai tiek dujom tiek benzu, chakas dega tik ant duju.
H E L P
