a vot to tau daba tai pgreit nepasakysiu, reikia ieškot forume micius rašė jau kažkur kur jisai stovi, bet esmė ta kad jin užsidega tada kai permažai būna aušinimo skysčio (kai tik nusipirkau taip buvo, bo leido toji žarna, tai gal tadu višuj stovi )taxistas rašėCOLONRasiau ne apie lempute o apie davikli kuris ir jungia ta tavo oranze lempacka Juk turi but ir daviklis jeigu lempute yra
ausinimo zarnos "didzioji" "mazhoji"
- Matosas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 14583
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
- AutomobilisCOLON Ealge Talon TSI AWD
- MiestasCOLON Sostinė
- CONTACTCOLON
- Matosas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 14583
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
- AutomobilisCOLON Ealge Talon TSI AWD
- MiestasCOLON Sostinė
- CONTACTCOLON
o tai nu tipo o tia gal ir jo, bet daba dar vienas momentas, tai sakyk jei pas mane visa sistema sandari iš kur tam orui atsirast ten, bo prieš tai ten jo nebuvo , o tai je ijis ten atsirado tai ką sistema kažkur nesandari (na je itikrai oro burbulas ten koks tai valkiojasi)taxistas rašėCOLONIr taip aisku kad virsui. Tik radiatoriaus ar bloko Nors panasu kad ant motoro. Ir toks jausmas kad nenusiorina pas tave. O cia jau reikia vietoj ziuret kaip ta ora isprasyti is variklio. Neturejau reikalu su clipsem.
- pelioks
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1113
- UžsiregistravoCOLON 2005 08 21, 03:00
- MiestasCOLON Kaunas-Biržai
- CONTACTCOLON
na man kai motorą įmetė ir lemputė ta oranžinė degė, nors tasolas viršum varvėjo pro įpilimą.. tai teko į įsiplėtimo bakelį pora kart dapilt ir nustojo degusi..Matosas rašėCOLONavot man irgi dėl tų visų rudiratorių ir tosolų bei kitų aušinimo skysčių toks vat bajeris , jau kurį laiką dega orange lempečka, tipo ale permažai aušinimo skysčio, tai aš dapyliau ale lempečka neužgesta, na jin užgesta tik karc nuo akrto, ka idaug pravažiuoji arba kai auto pasimakaluoja, tai aš ir galvoju, ar čia pas mane tik nebus koks oro kamštis, nors prieš tai to nebuvo
Eclipse'93 + 1 kaušas, kurie kartais dirb kartais ne.. ir nevelnio neparyši
Medus valgyt sveika (netepsi - nevaziuosi)
Medus valgyt sveika (netepsi - nevaziuosi)
- Matosas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 14583
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
- AutomobilisCOLON Ealge Talon TSI AWD
- MiestasCOLON Sostinė
- CONTACTCOLON
vo vo kaip tik ir aš šitą masčiau tik per savaitgalį nesugebėjau niekaip to įgyvendinti per pliusto gimtadienio nuodus už dykapelioks rašėCOLONna man kai motorą įmetė ir lemputė ta oranžinė degė, nors tasolas viršum varvėjo pro įpilimą.. tai teko į įsiplėtimo bakelį pora kart dapilt ir nustojo degusi..Matosas rašėCOLONavot man irgi dėl tų visų rudiratorių ir tosolų bei kitų aušinimo skysčių toks vat bajeris , jau kurį laiką dega orange lempečka, tipo ale permažai aušinimo skysčio, tai aš dapyliau ale lempečka neužgesta, na jin užgesta tik karc nuo akrto, ka idaug pravažiuoji arba kai auto pasimakaluoja, tai aš ir galvoju, ar čia pas mane tik nebus koks oro kamštis, nors prieš tai to nebuvo
- taxistas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 1981
- UžsiregistravoCOLON 2005 02 26, 02:00
- AutomobilisCOLON e38, M67
- SkypeCOLON valentaspilz
- MiestasCOLON Dzukija
- CONTACTCOLON
Mano senam Galante taip budavo. Po kazkiek laiko atsiranda oras sistemoje. Tai isvada padariau viena - radiatoriaus kamstis blogas (ir siaip matesi kad gumos jau labai negrazios). Kai antifrizas susila, pliaciasi ir pro kamsti eina i bakeli. Tada teoriskai gaunasi, kad kai atsala, vel susitraukia ir turetu paimti trukstama skysti is bakelio. Bet kadangi kamstis blogas, tai siurbdavo ne skysti o ora. Bet cia tik mano teorija, prasau :censored: O pirkti tokiu kamsciu nebuvo, tik didesnio spaudimo. Bijojau toki deti. O shrote irgi neaisku koki gali nupirkti- gal dar blogesni.Matosas rašėCOLONo tai nu tipo o tia gal ir jo, bet daba dar vienas momentas, tai sakyk jei pas mane visa sistema sandari iš kur tam orui atsirast ten, bo prieš tai ten jo nebuvo , o tai je ijis ten atsirado tai ką sistema kažkur nesandari (na je itikrai oro burbulas ten koks tai valkiojasi)taxistas rašėCOLONIr taip aisku kad virsui. Tik radiatoriaus ar bloko Nors panasu kad ant motoro. Ir toks jausmas kad nenusiorina pas tave. O cia jau reikia vietoj ziuret kaip ta ora isprasyti is variklio. Neturejau reikalu su clipsem.
Mano senam Galante taip budavo. Po kazkiek laiko atsiranda oras sistemoje. Tai isvada padariau viena - radiatoriaus kamstis blogas (ir siaip matesi kad gumos jau labai negrazios). Kai antifrizas susila, pliaciasi ir pro kamsti eina i bakeli. Tada teoriskai gaunasi, kad kai atsala, vel susitraukia ir turetu paimti trukstama skysti is bakelio. Bet kadangi kamstis blogas, tai siurbdavo ne skysti o ora. Bet cia tik mano teorija, prasau :censored: O pirkti tokiu kamsciu nebuvo, tik didesnio spaudimo. Bijojau toki deti. O shrote irgi neaisku koki gali nupirkti- gal dar blogesni.[/quote]taxistas rašėCOLON[
Teorija iš esmės teisinga. Taip jau būna...ir ne tik nuo kamščio nesandarumo. o bet kur sistemoje esant labai mažam nesandarumui...., pvz radiatoriui maža skylutė, greičiau išgaruoja nei varva...o atšalus per tą skylutę pasiurbia oro, ir vėl nėr balos, tik oro kamštukas...ir pamažiukais skysčio mažėja. Bet labiausiai tikėtina kad per kamštį...
- mpegas
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 3017
- UžsiregistravoCOLON 2005 08 04, 03:00
- AutomobilisCOLON Sianas opelys
- SkypeCOLON spokask
- MiestasCOLON Mažeikiai
- CONTACTCOLON
Nzn, papildomai kažką su mitsais daryt, kad nuorint sistemą po antifrizo pakeitimo niekad nereikėdavo. Užtekdavo tik pripilti radiatorių iki viršaus ir plėtimosi bakelį iki max žymos. Po kelių užkaitimo-ataušimo ciklų išsiburbuliuodavo. Vot VW tai reikia pavargti . Jeigu užsiorina sistema savaime, tai gali būt sumesta variklio galvutė(dėl perkaitimo, ar po remonto, kai silpnai priveržia). Bet čia jau kita istorija.
Dyzeliui, kad atsidarytų termostatas ir pati sistema nusiorintų, reikia gerai apkrauti variklį. Tai praktiškai gali pavykti tik važiuojant trasoj daugiau 100 km/h. Taip kad apatinė šlanga bus karšta tik po tokio važiavimo.
Dyzeliui, kad atsidarytų termostatas ir pati sistema nusiorintų, reikia gerai apkrauti variklį. Tai praktiškai gali pavykti tik važiuojant trasoj daugiau 100 km/h. Taip kad apatinė šlanga bus karšta tik po tokio važiavimo.
taip taip sendien prasilekiau 120 is ryto ir zarna apatine buvo siltampegas rašėCOLONNzn, papildomai kažką su mitsais daryt, kad nuorint sistemą po antifrizo pakeitimo niekad nereikėdavo. Užtekdavo tik pripilti radiatorių iki viršaus ir plėtimosi bakelį iki max žymos. Po kelių užkaitimo-ataušimo ciklų išsiburbuliuodavo. Vot VW tai reikia pavargti . Jeigu užsiorina sistema savaime, tai gali būt sumesta variklio galvutė(dėl perkaitimo, ar po remonto, kai silpnai priveržia). Bet čia jau kita istorija.
Dyzeliui, kad atsidarytų termostatas ir pati sistema nusiorintų, reikia gerai apkrauti variklį. Tai praktiškai gali pavykti tik važiuojant trasoj daugiau 100 km/h. Taip kad apatinė šlanga bus karšta tik po tokio važiavimo.