
Pakalbekim apie jos didenybe TURBINA
Na ant superchargeriui pritaikyto matoro turba uzmaut daug lengviau nei ant atmosferiko, o jei dar ir pust planuojama tiek pat kiek ir su superchargeriu tai jauciu net mapu nereik keist. na bet as sitam diele ne specas.
Uminis patologinis paranoikas, arba, baltus arklius besivaikant.......
Honda Civic, 2003. 1,6 VTEC SOHC
VW Golf (2,0 hibridas,sport reguliuojami velenai,lengvinti stumai,portinta galva ir etc 900 kg-->~180 AG)
Honda Civic, 2003. 1,6 VTEC SOHC
VW Golf (2,0 hibridas,sport reguliuojami velenai,lengvinti stumai,portinta galva ir etc 900 kg-->~180 AG)
- Neiroc
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 400
- UžsiregistravoCOLON 2005 05 23, 03:00
- AutomobilisCOLON Audi 80 Q 2.2
- SkypeCOLON xneiroc
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
http://raliuz.tripod.com/turbo.html
http://klubas.autos.lt/index.php?group= ... src=stage0
dar yra prirashineta GZ ir anksciau maciau autotuning lt apie superchargerius buwo...
http://klubas.autos.lt/index.php?group= ... src=stage0
dar yra prirashineta GZ ir anksciau maciau autotuning lt apie superchargerius buwo...
0000 80 '90 2.3 Q US-ed
----------------------
R.I.P:Pajero 2.5TD '88m, Lancer 1.6GLXi '94m,Mazda 626 2.2 '88m, OOOO '87 1.8GTi, Supra 3.0T '89, VVV Gols '91 1.8 mono aftomats
----------------------
R.I.P:Pajero 2.5TD '88m, Lancer 1.6GLXi '94m,Mazda 626 2.2 '88m, OOOO '87 1.8GTi, Supra 3.0T '89, VVV Gols '91 1.8 mono aftomats
- Matosas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 14583
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
- AutomobilisCOLON Ealge Talon TSI AWD
- MiestasCOLON Sostinė
- CONTACTCOLON
bent jau corrado kompresorių pati konstrukcija netinkamai sugalvota ir gali remontuot jį kiek tik nori patvarumo jam tia nesuteiks, ir jokios garantijos niekas neduosSwifty rašėCOLONo kam isvis keisti? jau geriau su kompresorium toliau zaistiise rašėCOLONNa ant superchargeriui pritaikyto matoro turba uzmaut daug lengviau nei ant atmosferiko, o jei dar ir pust planuojama tiek pat kiek ir su superchargeriu tai jauciu net mapu nereik keist. na bet as sitam diele ne specas.

- Swifty
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1009
- UžsiregistravoCOLON 2004 12 13, 02:00
- AutomobilisCOLON Nissan 200sx ir juodas golfas
- SkypeCOLON kempius
- MiestasCOLON Vilnius
na tai sita zinau, bet vistiek gi gali kompresioriu kitu kompresoriu keisti ir vazynesi be lagoMatosas rašėCOLONbent jau corrado kompresorių pati konstrukcija netinkamai sugalvota ir gali remontuot jį kiek tik nori patvarumo jam tia nesuteiks, ir jokios garantijos niekas neduosSwifty rašėCOLON o kam isvis keisti? jau geriau su kompresorium toliau zaisti
- Matosas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 14583
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
- AutomobilisCOLON Ealge Talon TSI AWD
- MiestasCOLON Sostinė
- CONTACTCOLON
dar kartą kartoju, konstrukcija jo nėra patvari ir joios garantijos kad tu su nauj uneužsilenksi po kokių 500km pradraginęsSwifty rašėCOLONna tai sita zinau, bet vistiek gi gali kompresioriu kitu kompresoriu keisti ir vazynesi be lagoMatosas rašėCOLON bent jau corrado kompresorių pati konstrukcija netinkamai sugalvota ir gali remontuot jį kiek tik nori patvarumo jam tia nesuteiks, ir jokios garantijos niekas neduos

- Swifty
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1009
- UžsiregistravoCOLON 2004 12 13, 02:00
- AutomobilisCOLON Nissan 200sx ir juodas golfas
- SkypeCOLON kempius
- MiestasCOLON Vilnius
tu kartotojauMatosas rašėCOLONdar kartą kartoju, konstrukcija jo nėra patvari ir joios garantijos kad tu su nauj uneužsilenksi po kokių 500km pradraginęsSwifty rašėCOLON na tai sita zinau, bet vistiek gi gali kompresioriu kitu kompresoriu keisti ir vazynesi be lago


Nuklydot kolegos, nelyskit prie to kompresoriaus, tema juk apie turbo i atmosferika.
Cia jums ne corrado forumas taip kad baikit apie tuos nenusisekusius G60 cia diskutuot.
Cia jums ne corrado forumas taip kad baikit apie tuos nenusisekusius G60 cia diskutuot.
Uminis patologinis paranoikas, arba, baltus arklius besivaikant.......
Honda Civic, 2003. 1,6 VTEC SOHC
VW Golf (2,0 hibridas,sport reguliuojami velenai,lengvinti stumai,portinta galva ir etc 900 kg-->~180 AG)
Honda Civic, 2003. 1,6 VTEC SOHC
VW Golf (2,0 hibridas,sport reguliuojami velenai,lengvinti stumai,portinta galva ir etc 900 kg-->~180 AG)
- Lince
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 721
- UžsiregistravoCOLON 2005 02 19, 02:00
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Sveiki visi
Na ir priraset jus cia daug visko....
Shiaip jei det turbina ant atmosferiko (jei jau taip yra nuspresta) gaunasi nemazai pinigu.
Aisku galima padaryt ir is naudotu daliu - is shroto ka nors susirasti.
Bet as nepatariu to daryt, purkstukai negali but seni jei pust zadi daugiau nei 1.5 baro, nes uzsikisus nors vienam purkstukui nors truputi gresia islydymas stumoklio.
Velenai gali likt ir seni, pas joki kyverta nepatariu daryt , jei jau nori keist tada geriau uzsakyt firminius turbo motorui skirtus.
Stumokliai taip pat kaltiniai, su mazesniu suspaudimu bet ne kaunietiski - meslas jie.
Paskui jei blokas yra atmnosferiko tada reikia gamint tepalo purkstukus apacioje kad purkstu tepala ant stumokliu, su turbo ausinimu tai jau paprasciau, pamatavai kokiu reikai slangu ir uzsakei Hansaflexe, ten padaro sarvuotas su visais antgaliais.
Tarpine reikia keist i metaline butinai.
Voztuvai gali likt tie patys bet geriau pasikeist i tokius kurie greiciau shiluma atiduoda. Spyruokles voztuvu tinka tos pacios nebent sukti motora zadi daug, jei anksciau sukdavai iki kokiu 6500 tai dabar jei zadi sukt iki 8500 ar 9000 tada reikia kitu spyruokliu.
Kompas pigiausia Greddy emanage. Bet yra ir daug brangesniu, bet shito daikto reikia jei nori rezultato.
Norint didesniu rezultatu reikai keisti oro padavimo sistema - isiurbimo kolektoriu ir sklende, jei nenori labai daug uztenka ir standartines, ismetimo kolektorius geriau lygiavamzdis, bet galima ir spizini nuo kokio turbo modelio. Turbina uz 400lt kazkas rase - juokas, 1000 usd tai jau taip panashiau.
Jei desi kazkokia tipo nuo audi sena ar kazka panasiai tai ir gausi ne maksimalu rezultata.
Manau reiktu guolines turbinos ir geriau kokios nors firmines o ne kinietiskos kur pilnas ju internetas, nelaiko jos o paskui ir neremontuojamos.
Dar variantas pas manta is turbo serviso uzsakyt hibrida sumokesi pora tukstanciu bet turesi gera daikta.
Paskui dar reiks slegio nuleidimo voztuvo (blow off valve) nedek tik plastmasinio, geriau metalinis reguliuojamas. Paskui "vastegate" tiks nuo audi jei jau nera kito, aisku geriau naujas.
Sakysit kad uzsiciklinau ant nauju daliu, juk daromas automobilis is naujo tai kodel senos dalys, laikys maziau laiko.
Interkuleris irgi butinas nes kitaip kai oras nebus atausinamas nepasieksit norimos galios, ir naudingumo koeficientas bus mazas.
Paskui sankaba jei galia padides daugiau nei 30 proc reiks ja keist, nebutinai i keramika bet i stiporesne yra ir standartiniu sankabu bet su stipresnem spyruoklem, yra ir karboniniu - cia jau laisvas pasirinkimas.
Paskui dar svarbus dalykas stabdziai, jie bus per mazi nes per ta paty laika tu pasieksi didesni greiti o sustot liks visvien tiek pat kelio. Tai juos teks tobulint.
Granatos dazniausia laiko bet atskirais atvejais gali but kad tek skeist.
Na liko dar vaziuokle, manau reiktu pakietint ja jei dabar yra standartine nes kai pradesi lakstyt pajausi kodel tai sakau.
Dar ko reiktu tai keli matavimo prietaisai - boost gauge, EGT gauge bei bendzo slegio daviklis nes jei jis kris tai issilydys stumokliai.
Pamirsau paminet kuro padavimo sistema, standartinis siurblys gali nepajegti patiekti tiek kuro kiek jo reiks, reiks ji pakeist. Gerai butu pakeist ir kuro magistrale.
Tai va toks didelis darbas ir uzimanti sdaug laiko yra is NA padaryt Turbo.
O tie kas siulo uz 6000 Lt ar panasiai tai tas pats kas siulyt grima vietoj plastines operacijos. Nesulyginami dalykai.
Jei kas neaisku klauskite, pasistengsiu isaiskinti.
Na ir priraset jus cia daug visko....
Shiaip jei det turbina ant atmosferiko (jei jau taip yra nuspresta) gaunasi nemazai pinigu.
Aisku galima padaryt ir is naudotu daliu - is shroto ka nors susirasti.
Bet as nepatariu to daryt, purkstukai negali but seni jei pust zadi daugiau nei 1.5 baro, nes uzsikisus nors vienam purkstukui nors truputi gresia islydymas stumoklio.
Velenai gali likt ir seni, pas joki kyverta nepatariu daryt , jei jau nori keist tada geriau uzsakyt firminius turbo motorui skirtus.
Stumokliai taip pat kaltiniai, su mazesniu suspaudimu bet ne kaunietiski - meslas jie.
Paskui jei blokas yra atmnosferiko tada reikia gamint tepalo purkstukus apacioje kad purkstu tepala ant stumokliu, su turbo ausinimu tai jau paprasciau, pamatavai kokiu reikai slangu ir uzsakei Hansaflexe, ten padaro sarvuotas su visais antgaliais.
Tarpine reikia keist i metaline butinai.
Voztuvai gali likt tie patys bet geriau pasikeist i tokius kurie greiciau shiluma atiduoda. Spyruokles voztuvu tinka tos pacios nebent sukti motora zadi daug, jei anksciau sukdavai iki kokiu 6500 tai dabar jei zadi sukt iki 8500 ar 9000 tada reikia kitu spyruokliu.
Kompas pigiausia Greddy emanage. Bet yra ir daug brangesniu, bet shito daikto reikia jei nori rezultato.
Norint didesniu rezultatu reikai keisti oro padavimo sistema - isiurbimo kolektoriu ir sklende, jei nenori labai daug uztenka ir standartines, ismetimo kolektorius geriau lygiavamzdis, bet galima ir spizini nuo kokio turbo modelio. Turbina uz 400lt kazkas rase - juokas, 1000 usd tai jau taip panashiau.
Jei desi kazkokia tipo nuo audi sena ar kazka panasiai tai ir gausi ne maksimalu rezultata.
Manau reiktu guolines turbinos ir geriau kokios nors firmines o ne kinietiskos kur pilnas ju internetas, nelaiko jos o paskui ir neremontuojamos.
Dar variantas pas manta is turbo serviso uzsakyt hibrida sumokesi pora tukstanciu bet turesi gera daikta.
Paskui dar reiks slegio nuleidimo voztuvo (blow off valve) nedek tik plastmasinio, geriau metalinis reguliuojamas. Paskui "vastegate" tiks nuo audi jei jau nera kito, aisku geriau naujas.
Sakysit kad uzsiciklinau ant nauju daliu, juk daromas automobilis is naujo tai kodel senos dalys, laikys maziau laiko.
Interkuleris irgi butinas nes kitaip kai oras nebus atausinamas nepasieksit norimos galios, ir naudingumo koeficientas bus mazas.
Paskui sankaba jei galia padides daugiau nei 30 proc reiks ja keist, nebutinai i keramika bet i stiporesne yra ir standartiniu sankabu bet su stipresnem spyruoklem, yra ir karboniniu - cia jau laisvas pasirinkimas.
Paskui dar svarbus dalykas stabdziai, jie bus per mazi nes per ta paty laika tu pasieksi didesni greiti o sustot liks visvien tiek pat kelio. Tai juos teks tobulint.
Granatos dazniausia laiko bet atskirais atvejais gali but kad tek skeist.
Na liko dar vaziuokle, manau reiktu pakietint ja jei dabar yra standartine nes kai pradesi lakstyt pajausi kodel tai sakau.
Dar ko reiktu tai keli matavimo prietaisai - boost gauge, EGT gauge bei bendzo slegio daviklis nes jei jis kris tai issilydys stumokliai.
Pamirsau paminet kuro padavimo sistema, standartinis siurblys gali nepajegti patiekti tiek kuro kiek jo reiks, reiks ji pakeist. Gerai butu pakeist ir kuro magistrale.
Tai va toks didelis darbas ir uzimanti sdaug laiko yra is NA padaryt Turbo.
O tie kas siulo uz 6000 Lt ar panasiai tai tas pats kas siulyt grima vietoj plastines operacijos. Nesulyginami dalykai.
Jei kas neaisku klauskite, pasistengsiu isaiskinti.
Mitsubishi Lancer EVO VIII
377Hp 486Nm 1.2Bar Boost
GT3071 Turbo
377Hp 486Nm 1.2Bar Boost
GT3071 Turbo