čia šiaip savo darbo rezultatus kelis įmesiu, jei norinčių bus, dar ir kelias foto kaip darbo eiga ėjos.



Nieko blatno ir neįdealiai, bet dar ir neišbaigta, tiesiog mintis šovė ir padarėm, pasiteisino. Vieno iš RenaultFan Lagunoje sėkmingai plaka.
Esmė buvo atlaisvinti bagažinės erdvę, kitaip sakant gražiai išgrūsti subą ant palangės. Kadangi horizontaliai hedžbeko palangėje niekas padoriai neskamba, sugalvojom šitaip.Martyna$ rašėCOLONGal gali pasakyti/įvertinti darbu rezultatą. Ir apskritai, kur čia šuo pakastas?Ko tikėjotės ir ką gavote, ir ar tenkina...
Martyna$ rašėCOLONNa jei rezultatas tenkina tai apie grojimą daugiau ir nebeklausiu. O kas liečia "instalą", tai matosi medžiagos (tiksliau kilimo) raukšlės. Na, suprantamas dalykas, dirbti su tuo ką po ranka turi, bet juk yra labai pigiai pirkti geros medžiagos akustikai, ji gerai tamposi ir klijuojasi.
15'' ar 16'' (tiksliai neprisimenu, nes ne mano) Pioneer Free-air sub'as, apie 250rms, judinamas su rockford fostage 300rms amp'u. visa įranga ne pačios naujausios kartos, bet šito ir nesivaikom.Martyna$ rašėCOLONP.S. Dar vienas nekuklus klausimas... Kas per garsiakalbis ir kuo klibinamas?
Tiek mano Carismoi, tiek Renault Laguna '98 (čia į šitą ir įkišta) į palangę ką įsodinus horizontaliai, salone sklinda tikrai ne per geriausiais "žemas" , kiek suprantu tai yra dėl galinio stiklo sukuriamo barjero.Martyna$ rašėCOLONP.S.S. Gal pas Tamsta kažkoks įmantrus hatchback, bet tokiam kėbule, dažniausiai subas gerai groja atsuktas į numerį
P.S.S.S free air garsiakalbiams labai nepatinka "ekrano" neturėjimas, t.y. jam reiktu didelio ploto priekinės lentos, gaila šiuo atveju jo nėra visai. Be to, įdomų kaip garsiakalbis kovoja su "tunelio" efektu, juk šnekam apie žemą dažnį...