why?

Riebus rašėCOLONnelabai supratau ka cia paklauseiNomad rašėCOLONna ok, su tuo viskas aišku, bet kodėl būtent PIRMAS būna ilgiausias, o ketvirtas trumpiausias?
Riebus rašėCOLONnelabai supratau ka cia paklauseiNomad rašėCOLONna ok, su tuo viskas aišku, bet kodėl būtent PIRMAS būna ilgiausias, o ketvirtas trumpiausias?
na ten gi kalbejom butent apie tokia struktura ISIURBIMO koliko kurio oro talpa nera staciakampio formos o kugineNomad rašėCOLONna žiūrėk foto, standartinis 4g63t kolikas, kodėl (eilės tvarka: 4 3 2 1) pirmas ilgiausias, 2 ir 4 vidutinio ilgumo, o 3 trumpiausias kelias iki turbos.
why?
[im]http://www.usedeclipseparts.com/catalog ... IM3869.jpg[/img]
Riebus rašėCOLON
nelabai supratau ka cia paklausei
Firstly - if the speed’s allowed to slow, inertia will be lost, and any extraction effect along with it. This is the phenomena where high-speed exhaust gas can be used to clear the combustion chamber fully, ready for the fresh in-coming charge - effectively ‘pulling’ any last combustion residue out even after the piston has reached top dead centre (almost at a standstill). Loss of speed by using too big a pipe will therefore leave some spent gases in the chamber, diluting the next charge, causing a reduction in power output.Nomad rašėCOLONna žiūrėk foto, standartinis 4g63t kolikas, kodėl (eilės tvarka: 4 3 2 1) pirmas ilgiausias, 2 ir 4 vidutinio ilgumo, o 3 trumpiausias kelias iki turbos.
why?
na nzn vyrai ka jus kaip cia moketes bet kadangi kolike tarp galvos ir turbos yra gan nemazas slegis kuris prapucia net tarpine tai jokios teorijos apie duju gebejima stabdyti viena kita ar kad vienos nukeliauja ilgesni atstuma kitos trumpesni ar dar kas nors yra fignia tiesiog visos stabdandzios jegos yra niekis palyginus su slegiu kuris susidaro del turbos ir tiekMatosas rašėCOLONo senoji mokykla mokino, kad efektyviausias dujų pašalinimas yra tuomet, kai koliko vamzdių ilgiai viendi