Mhm, dar daznai buna kad sujungia viska ir dar galinio stiklo sildyma, kad nereiktu gramdyt lango..Karolis 93 rašėCOLONJo ir stengti sviesu peciuko nejungti visu greiciu. Pirksiu zvakes pigiais o jei nelaikys tada keramikines.

Mhm, dar daznai buna kad sujungia viska ir dar galinio stiklo sildyma, kad nereiktu gramdyt lango..Karolis 93 rašėCOLONJo ir stengti sviesu peciuko nejungti visu greiciu. Pirksiu zvakes pigiais o jei nelaikys tada keramikines.
Labiau nekrauna, negu krauna.kamazistas rašėCOLONTai rado šiandien pas mane, generatorius krauna 10,8 - 11,2 A. Jaučiu blogai.
Nu pas mane sakau sildo kazkur apie dvi su puse minutes;)Karolis 93 rašėCOLONO galinio lango apsildymas irgi daug reikalauja energijos net apsukos prigysta. Tai kiek pas tave laiko ryte sido zvakes?
Dyzelinas čia nekaltas. Kad ir būtų ne arktinis vistiek užsivestų, bet tada ilgai nedirbtų prie aukštesnių apsukų, nes parafinai užkištų kuro filtrą. Labiau kaltinčiau akumuliatorių, starterį, sujungimus ar žvakes.Mindaugelis rašėCOLONBlecha as siandien vos pakuriau savo traktoriuka. Pas mane saliara is Lukoil, jauciu s mala jie ir nifiga ne ziemine, ar bent jau permaisyta kokia.. Gerai kad akumas smarves dar turi tai isuko..
Iskart pirma mintis buvo zvakes, bet tai ir prie mazu salciu nesikurtu:D (beje ryte buvo 15salcio, bent jau pagal masinos termometra).
Va gali dėl ko nesikurti... Aš ryte nepaleidau savo, lauksiu atšilimo, nes be šansų...mpegas rašėCOLONDyzelinas čia nekaltas. Kad ir būtų ne arktinis vistiek užsivestų, bet tada ilgai nedirbtų prie aukštesnių apsukų, nes parafinai užkištų kuro filtrą. Labiau kaltinčiau akumuliatorių, starterį, sujungimus ar žvakes.Mindaugelis rašėCOLONBlecha as siandien vos pakuriau savo traktoriuka. Pas mane saliara is Lukoil, jauciu s mala jie ir nifiga ne ziemine, ar bent jau permaisyta kokia.. Gerai kad akumas smarves dar turi tai isuko..
Iskart pirma mintis buvo zvakes, bet tai ir prie mazu salciu nesikurtu:D (beje ryte buvo 15salcio, bent jau pagal masinos termometra).
Sakai ne dyzelinas? O kodėl kai buvo pirmadienį ~ 3-4 C šalčio pakūriau iš pusės prasukimo, bet jau šį rytą 3,14zdec... Suka akumas ir nė burbt. Negali visos žvakės vienu metu nekaitint, tuo labiau, kad nuo pirmadienio iki šio ryto nevažiavau. Šiaip pats kaltas esu...mpegas rašėCOLONDyzelinas čia nekaltas. Kad ir būtų ne arktinis vistiek užsivestų, bet tada ilgai nedirbtų prie aukštesnių apsukų, nes parafinai užkištų kuro filtrą. Labiau kaltinčiau akumuliatorių, starterį, sujungimus ar žvakes.Mindaugelis rašėCOLONBlecha as siandien vos pakuriau savo traktoriuka. Pas mane saliara is Lukoil, jauciu s mala jie ir nifiga ne ziemine, ar bent jau permaisyta kokia.. Gerai kad akumas smarves dar turi tai isuko..
Iskart pirma mintis buvo zvakes, bet tai ir prie mazu salciu nesikurtu:D (beje ryte buvo 15salcio, bent jau pagal masinos termometra).
Žieminis nuo vasarinio dyzelino pagrinde skiriasi vienu parametru - ribine filtravimo temperatūra. Vasarą gaminamo dyzelino RFT būna ne aukštesnė kaip -5 laipsn. C. Tačiau šis dyzelinas gaminamas tik vasaros laikotarpiu. Pereinamuoju(rudenį ir pavasarį) gaminamo dyzelino RFT ne žemesnė kaip -25 laipsn., o žieminio - -40 laipsn. Be to, žiemą naudojant vasarinį dyzeliną yra tik vienas blogumas - užsikemša parafinais kuro filtras. Jį papildomai šildant, vasariniu dyzelinu galima važinėti visą žiemą. Tai pats du metus važinėjau. Ir užsivesdavau be problemų. Dabar nebėra prasmės persidarinėti, nes pilant iš degalinės, visada pataikau pagal sezoną.kamazistas rašėCOLON Sakai ne dyzelinas? O kodėl kai buvo pirmadienį ~ 3-4 C šalčio pakūriau iš pusės prasukimo, bet jau šį rytą 3,14zdec... Suka akumas ir nė burbt. Negali visos žvakės vienu metu nekaitint, tuo labiau, kad nuo pirmadienio iki šio ryto nevažiavau. Šiaip pats kaltas esu..., dyzeliuko, kad garaže dar turiu prisiminiau ir supyliau, nesitikėjau tokio greito atšalimo
Jo, suko gal kiek ir per lėtai... Reiks elektrinę pakeist...mpegas rašėCOLONŽieminis nuo vasarinio dyzelino pagrinde skiriasi vienu parametru - ribine filtravimo temperatūra. Vasarą gaminamo dyzelino RFT būna ne aukštesnė kaip -5 laipsn. C. Tačiau šis dyzelinas gaminamas tik vasaros laikotarpiu. Pereinamuoju(rudenį ir pavasarį) gaminamo dyzelino RFT ne žemesnė kaip -25 laipsn., o žieminio - -40 laipsn. Be to, žiemą naudojant vasarinį dyzeliną yra tik vienas blogumas - užsikemša parafinais kuro filtras. Jį papildomai šildant, vasariniu dyzelinu galima važinėti visą žiemą. Tai pats du metus važinėjau. Ir užsivesdavau be problemų. Dabar nebėra prasmės persidarinėti, nes pilant iš degalinės, visada pataikau pagal sezoną.kamazistas rašėCOLON Sakai ne dyzelinas? O kodėl kai buvo pirmadienį ~ 3-4 C šalčio pakūriau iš pusės prasukimo, bet jau šį rytą 3,14zdec... Suka akumas ir nė burbt. Negali visos žvakės vienu metu nekaitint, tuo labiau, kad nuo pirmadienio iki šio ryto nevažiavau. Šiaip pats kaltas esu..., dyzeliuko, kad garaže dar turiu prisiminiau ir supyliau, nesitikėjau tokio greito atšalimo
Dėl užsivedimo, tai svarbu kokiu greičiu starteris suka variklį. Jeigu neišvysto reikiamų apsisukimų, tai gali ir pusvalandį sukt, bet neužsives. Lėtai judant stūmokliui, degimo kameroje nesusidaro reikiamas slėgis ir kuro-oro mišinys neužsidega. Dėl to dažniausiai būna kalti akumuliatoriai, kurie prie žemesnės temperatūros nesukuria pakankamos srovės, arba starteris neišvysto reikiamos galios.
Arba draugas tegul privažiuoja su laidais- "prikurkė". Arba patampyt su šlipsu.kamazistas rašėCOLONJo, suko gal kiek ir per lėtai... Reiks elektrinę pakeist...