Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 53
- UžsiregistravoCOLON 2009 07 27, 09:30
- AutomobilisCOLON Galant 2.0
- MiestasCOLON Vilnius
Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
Sveiki, instrukcijoj uzskaiciau eko vaziavimo gida, patariama taip mesti begius rykliui 2.0:
I > II prie 35 km/h
II > III prie 65 km/h
III > IV prie 95 km/h
IV > V prie 125 km/h
As imetu aukstesne prie mazesniu, III prie 45, IV prie 65. Kaip pas jus reikalai?
I > II prie 35 km/h
II > III prie 65 km/h
III > IV prie 95 km/h
IV > V prie 125 km/h
As imetu aukstesne prie mazesniu, III prie 45, IV prie 65. Kaip pas jus reikalai?
- Roliz
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 6440
- UžsiregistravoCOLON 2005 02 19, 02:00
- AutomobilisCOLON Accord Tourer
- SkypeCOLON stotas
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
tikrai ten eko gidas ?
nes pagal greicius gaunasi antiekonomija. antru begiu 65kmh vaziuojant gaunasi arti 3k rpm ar auksciau nebepamenu. o 4tu begiu katalint 90 isvis ziauru jei ale ramiai bandoma vaziuot
jei nori ekonomijos stabdai begiais , perjungi pavaras ~2 k rpm bei nezudai padangu.


Accord Tourer
- haitai
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 55
- UžsiregistravoCOLON 2009 01 28, 21:36
- AutomobilisCOLON 3000 GT, VR4
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
mitsu 3000 gt VR4 mazdaug taip atrodo (jei kiek ir suklysiu tai nedaug)
1>2 prie 60 km/h
2>3 prie 110 km/h
3>4 prie 165 km/h
4>5 prie 225 km/h
5>6 prie .... km/h (si grafa taip ir pazymeta)
max 290 km/h
as asmeniskai ekonomiskai nesistengiu vaziuoti, kaip iseina taip, uzmiesti prie 115 km/h autopilotas 6 begyje apie 2 t apsuku ir birbini
1>2 prie 60 km/h
2>3 prie 110 km/h
3>4 prie 165 km/h
4>5 prie 225 km/h
5>6 prie .... km/h (si grafa taip ir pazymeta)
max 290 km/h
as asmeniskai ekonomiskai nesistengiu vaziuoti, kaip iseina taip, uzmiesti prie 115 km/h autopilotas 6 begyje apie 2 t apsuku ir birbini

- ZyXEL
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 11310
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
- SkypeCOLON zyxelis
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
Kažką tu čia ne taip supratai... Neįsivaizduoju ekonomijos perjungiant pirmą bėgį ties 60km/h į trečią prie 110km/h
ir t.t. 


Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
- Dzhedaj
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 15290
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
- SkypeCOLON dzhedajus
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
Čia gal ne ekonomiško, o sportiško važiavimo gidas? 
Šiaip reikėtų žiūrėti ne į greičius, o į apsukas ir pagreičius. Ekonomiškai važiuosi, jei bėgi jungsi prie ~2500 apsukų, bet tuo pačiu prie tokių ir žemesnių apsukų neminkysi iki dugno pedalo. Taip pat turi nuolat stebėti situaciją ir kuo mažiau stabdinėti i važiuoti tolygiai. Riedėjimas laisvu bėgiu ar dar blogiau išminta sankaba tik pablogis ekonomiją, o stabdymas bėgiu sutaupys kuro.

Šiaip reikėtų žiūrėti ne į greičius, o į apsukas ir pagreičius. Ekonomiškai važiuosi, jei bėgi jungsi prie ~2500 apsukų, bet tuo pačiu prie tokių ir žemesnių apsukų neminkysi iki dugno pedalo. Taip pat turi nuolat stebėti situaciją ir kuo mažiau stabdinėti i važiuoti tolygiai. Riedėjimas laisvu bėgiu ar dar blogiau išminta sankaba tik pablogis ekonomiją, o stabdymas bėgiu sutaupys kuro.
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...
Hyundai i30N Performance
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 53
- UžsiregistravoCOLON 2009 07 27, 09:30
- AutomobilisCOLON Galant 2.0
- MiestasCOLON Vilnius
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
dar karta uzziurejau instrukcija, tai buvau praleides punkta "greicio limitas" - ekonomiskai vaziuojant rekomenduojama imesti aukstesnes pavaras IKI x km/h minetu pirmam poste. Galetu taip ir rasyti - keisti prie "2-2.5 k rpm", o ne km/h limita prie 3.5 k rpm kas nera eko siais laikais.
O kaip su begio praleidimu eko draivui? pav. is 1 ant 3.5k rpm metant tiesiai 3 skirtusi sanaudos nuo 1-2-3 visi prie 2 rpm?
O stabdymas begiu nelabai iseina del galanterijos dezes bedu permetant 3-2-1, su sankabos minkymu dazniausiai nera laiko. Man patiko dyzelio 'beginiai' stabdziai - reguliaru stabdi kartais minkiau tik kai reikedavo ikalnej atgal nenuvaziuot. Benzas ne taip smagiai stabdo.
O kaip su begio praleidimu eko draivui? pav. is 1 ant 3.5k rpm metant tiesiai 3 skirtusi sanaudos nuo 1-2-3 visi prie 2 rpm?
O stabdymas begiu nelabai iseina del galanterijos dezes bedu permetant 3-2-1, su sankabos minkymu dazniausiai nera laiko. Man patiko dyzelio 'beginiai' stabdziai - reguliaru stabdi kartais minkiau tik kai reikedavo ikalnej atgal nenuvaziuot. Benzas ne taip smagiai stabdo.
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 444
- UžsiregistravoCOLON 2007 12 18, 15:42
- AutomobilisCOLON 95' eclipse GST a/t
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
O kodel stabdymas begiais akonomiskesnis, negu pvz nuspaudus sankabaDzhedaj rašėCOLONČia gal ne ekonomiško, o sportiško važiavimo gidas?
Šiaip reikėtų žiūrėti ne į greičius, o į apsukas ir pagreičius. Ekonomiškai važiuosi, jei bėgi jungsi prie ~2500 apsukų, bet tuo pačiu prie tokių ir žemesnių apsukų neminkysi iki dugno pedalo. Taip pat turi nuolat stebėti situaciją ir kuo mažiau stabdinėti i važiuoti tolygiai. Riedėjimas laisvu bėgiu ar dar blogiau išminta sankaba tik pablogis ekonomiją, o stabdymas bėgiu sutaupys kuro.


Amerikos forumas: Tu paklausi - tau visi atsako ir bando padėti.
Žydų forumas: Tu paklausi - taves irgi pradeda klausinėti.
Lietuviškas forumas: Tu paklausi - visi pradeda aiškinti koks tu esi kvailas..
Žydų forumas: Tu paklausi - taves irgi pradeda klausinėti.
Lietuviškas forumas: Tu paklausi - visi pradeda aiškinti koks tu esi kvailas..
- paulenz
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 3122
- UžsiregistravoCOLON 2008 02 20, 14:15
- AutomobilisCOLON 2g Eagle Talon TSi AWD / 1g Eclipse
- MiestasCOLON Vilnius
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
Atleidus gaza esant ijungtai pavarai (stabdymas begiais) visiskai uzdaromas kuro padavimas i varikli,tad kuro sanaudos=0. Tai galioja automobiliams,pagamintiems nuo mazdaug 1992 m. Kuro padavimas ijungiamas tik sumazejus apsukoms iki mazdaug 1400rpm,priklausomai nuo auto. Numynus sankaba arba ijungus laisva pavara kuras i varikli paduodamas.justutiz rašėCOLONO kodel stabdymas begiais akonomiskesnis, negu pvz nuspaudus sankabaAs siaip visad begiais stabdau, bet cia tik siaip, koks teorinis sito dalyko paaiskinimas butu?
Paskutinį kartą redagavo 1 paulenz. Iš viso redaguota 2009 kartus.
2g Eagle Talon TSi AWD
Ex: 1G, 1G Targa, 2G Talon, Galant, 3000GT, 1G.
Ex: 1G, 1G Targa, 2G Talon, Galant, 3000GT, 1G.
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 444
- UžsiregistravoCOLON 2007 12 18, 15:42
- AutomobilisCOLON 95' eclipse GST a/t
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
Dekui uz suteikta informacijapaulenz rašėCOLONAtleidus gaza esant ijungtai pavarai (stabdymas begiais) visiskai uzdaromas kuro padavimas i varikli,tad kuro sanaudos =0. Tai galioja automobiliams,nuo mazdaug 1992 m. Kuro padavimas ijungiamas tik sumazejus apsukoms iki mazdaug 1400rpm,priklausomai nuo auto. Numynus sankaba arba ijungus laisva pavara kuras i varikli paduodamas.justutiz rašėCOLONO kodel stabdymas begiais akonomiskesnis, negu pvz nuspaudus sankabaAs siaip visad begiais stabdau, bet cia tik siaip, koks teorinis sito dalyko paaiskinimas butu?


Amerikos forumas: Tu paklausi - tau visi atsako ir bando padėti.
Žydų forumas: Tu paklausi - taves irgi pradeda klausinėti.
Lietuviškas forumas: Tu paklausi - visi pradeda aiškinti koks tu esi kvailas..
Žydų forumas: Tu paklausi - taves irgi pradeda klausinėti.
Lietuviškas forumas: Tu paklausi - visi pradeda aiškinti koks tu esi kvailas..
- Arturs
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 996
- UžsiregistravoCOLON 2007 12 25, 03:02
- AutomobilisCOLON SAAB 9-5
- MiestasCOLON Klaipeda
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
prie to dar ir stabdymas su pavara kur kas efektyvesnis
- Karys
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1057
- UžsiregistravoCOLON 2008 02 07, 11:26
- AutomobilisCOLON Galant 96
- MiestasCOLON Kaunas
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
Dar vienas dalykas: Aisku nuo to droziasi kazkiek variklis, bet sumoje, degalu taupymo atzvilgiu vistiek apsimoka - stabdyt pavarom kol variklis saltas, netgi apsukas virs 3k keliant. Tokiu atveju stabdymas kaitina ne stabdzius, kas yra energijos svaistymas, o kaitina varikly, kuris uzkaites tampa ekonomiskesnis.
EX Peugeot 405 1.9TD 67kw - nuo kalno, vejui is nugaros 130 isspausdavo...
EX Galant 96 1.8 SOHC 16v 93kw
EX Dodge Intrepide 97 3.5 V6 DOHC 24v 160kw
NOW Renault Laguna 98 3.0 V6 DOHC 24v 140kw
AutoServisai.com Lietuvos autoservisu katalogas
EX Galant 96 1.8 SOHC 16v 93kw
EX Dodge Intrepide 97 3.5 V6 DOHC 24v 160kw
NOW Renault Laguna 98 3.0 V6 DOHC 24v 140kw
AutoServisai.com Lietuvos autoservisu katalogas
- snapsazs
- Klubo narys
- PranešimaiCOLON 6497
- UžsiregistravoCOLON 2008 12 16, 09:31
- AutomobilisCOLON Mitsubishi Colt 1.8i 97kw 96m.
- SkypeCOLON VideoRegistratorius
- MiestasCOLON Kaunas
- CONTACTCOLON
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
bandziau sita buda, bet duju man suvalge dar daugiau 8.8 litro, cia gal tik benzui galioja?
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 35
- UžsiregistravoCOLON 2009 10 13, 15:05
- AutomobilisCOLON probus
- SkypeCOLON simookas1
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
as mergos colte jungiu nuo 5000 rpm ir ryja jis 10


- redline
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 3064
- UžsiregistravoCOLON 2008 01 01, 18:08
- AutomobilisCOLON ASX
- MiestasCOLON Kaunas/Norway
- CONTACTCOLON
Re: Ekonomiskas pavaru perjungimas prie x km/h
Tai saunuolis, ilgai turetu vaziuot tas Colt'assimookas rašėCOLONas mergos colte jungiu nuo 5000 rpm ir ryja jis 10


Mitsubishi ASX 2014 m. 116 Ag.
Mitsubishi Carisma 1997 m. 115 Ag.
Mitsubishi Outlander II 2008 m. 136 Ag. Sold
Mitsubishi Lancer Wagon 2003 m. 98 Ag. Sold
Mitsubishi Carisma 1997 m. 115 Ag.
Mitsubishi Outlander II 2008 m. 136 Ag. Sold
Mitsubishi Lancer Wagon 2003 m. 98 Ag. Sold