

tai kad kaip tik atvirksciai.... prie 2000-3500 apsuku nieko gero, o pats traukimas ir prasideda nuo 4000-4300 iki kokiu 6500.Tomasis rašėCOLONAš kaip tik visą tą eclipsės panelė priskirčiau prie pliusųLabai viskas patogu, viskios knopkės dačikiukai, nesvarbu, kad pusės jų nereikia
Viskas sukasi aplink vairuotoją.
Sėdisi patogiai, minkštai ir kas man labiausiai patinka- žemaiTačiau su ja tikrai nepasportuosi, ant 1-2 bėgio prie mažų apsukų rodos traukia labai gerai, tačiau paspaudus prie didesnių apsukų, tikrai nieko įspūdingo
Nors didelės traukos ir nesitikėjau.
Daiktadeze patogi ant jos ranka pasidet,kai begius jungineji.baxxter rašėCOLONna va draugas kaiptik vakar nusipirko eclipse g1.. tai dave siandien pralekt ratuka. tikrai smagiai vaziuojasi.. smagus aparaciukas. na gana smagiai valdosi rodos, tik va kai zemas su matomumu ne rojus.. bet galima vaziuot.. pasirode gana fainas masinukas. kaip kaskas sake kad daiktadeze patogi... na nezinau.. man ji nepasirode labai jau lapti ir pan...
mirdavo, nes norėdavai mane sunaikintiRiebus rašėCOLONpas kiekiena ziuriu apie kapiecapas viena ismetimas kiauras tai traukia ant aukstu tai jam atrodo kad prie aukstu traukia pas kita viskas po defoltu ir dar katalyzas uzsikises tai isvis netraukia jei variklis numires
as kiek klipiecu turejau tai man jie visi afigienai valino zinoma varikliai mirdavo del nezinojimo ir is taupymo bet pati masina miesto sukuryje 1-2-3 pavarai turi smarves tikrai o del mazo litrazo variklio jau vaziuojant didelesniu greiciu variklis tiesiog neturi smarves