apie 3g TT galite cia placiau paskaityti:
http://www.club3g.com/forum/showthread.php?t=36461
su ja beda ta, kad boos'ta pagavus sukibimo nulis :0 no traction wondermobile...
anyway... 350 WHP DSM Owner butu idomu su tavim pasneketi, apie 4g63 variklius, as nuo taves gal visai netoli esu

kokie 500myliu (cincinnati, OH), gal ir susitikt kada nieko butu

pats turiu 3G 4G64 varianta

as many prefer to call it pussy car, bet, zodziu yra toks tikslas pas mane, nupirkti sulamocinta evo, ir padaryti variklio swap'a, apie AWD swap'a galima tik po kolkas svajoti, nes ten puse kebulo reikia pervirinti

zodziu, bet siaip pagrinde 4G64 variklis skiriasi, tik 0.4 litro, isskyrus ta durna parazitine galva, nes kiek zinau tai net 2G svaistikliai stovi jame, o ant to bloko uzsimauna EVO galva, bet as nenoriu pistis su ta visa nesamone, ir daryti kazkokio custom turbo komplekto, nes 3G forced induction kaineles net per subine traukia, tai nusprendziau imesti evo dvyga and call it a day

va butu exkliuzyvas...
o chebra cia kur apie garus bake snekejot tai truputi juokinga

, kaip kazkoks menkas slegis esantis bake, gali paspartinti benzo pompa kuri (imkim walbro) pompina 255 litrus per valanda, ir fuel rail'e palaiko 100psi slegi, cia daugiau negu 6.5 bar'o

pradedam mastyti logiskai...