Riebus rašėCOLONo tas labai lengvai isspredziamas tai cia ne kozna meistrui taip kad geriau be to apseiti
galvute gali deti ir kita bet keisti kolektoriu nera tolko jam visiskai, beto visos sklendes tiesios skiriasi tik slangos uzmovimo adapteris kuris pas pirmukus tiesus o pas 2g lenktas
del virinimo gal sumaisiau su 6bolt bloku bet regis pas tave toks ir yra Matai
kas liecia tepalo padavima tai ji galima padaryti kaip pas pirmuka nuo virsaus galvotes ir jokiu parkiu
ne viskas visai taip
paprasta, turiu omeny - tarkime atvesti aušinimą nuo kitos vietos (nu čia tikrai nėra nieko sudėtingo) ir pan. reikalus, bet žinoma keičiant kitą motorą nebus viskas bolt on gi
dėl galvos ir sakiau, kad GALIMA dėti kitą, nes tu sakei kad bus daug mylėjimosi + pridėjau, kas tuomet keičiasi, žinoma galvą galima palikti ir savo (aš galvą keičiau dėl didesnės sklendės, koliko ir oro kanalų, bet čia dėl to, kad šiaip ar taip viską ten keičiau

) tiksliai dabar nepasakysiu ar ta alkūnė nuo sklendės atskirai keičiasi, tik pasakiau kad jos skirtingos, todėl reiktų tą vietą irgi kažkaip išspręsti
pas mane blokas 7 bolt, 6 bolt bloke per daugiau skirtumų + pas mane buvo supirkta visos dalys 7 bolt motoru, bet čia mano atvejis
o turbinos tepimą vistiek patarčiau daryti nuo apačios visiems turbinukams vien dėl patikimesnio tepalo padavimo, nes iki galvos dar ilgas kelias (gali užsikimšti tepalo kanalai arba tiesiog slėgis per mažas kad pakeltų pakankamai tepalo prie žemų apsukų) manau, kad būtent šitas modas išgelbėjo mano turbiną mano motoro gedimo atveju, nes pas mane ir prie aukštų sūkių tepalo slėgis galvoje buvo super mažas
žinoma, gal šie žmonės nėra tokei psichai ir viską išspręs papraščiau ir pigiau, bet manau išgirdę kelias nuomones bent jau žinos kelias alternatyvas

1G GS '93 (SOLD, gone to LV)
1G GST '90 (SOLD, gone to LV)
2G TSI (SOLD, gone to Jarka)
2G TSI AWD 1G 7 bolt SWAP nuo meilės iki neapykantos-vienas žingsnis
Nusipirk mitsubishi, įrodyk kad vyras esi
