Noriu kreiptis i patyrusius.
Problema: Saltai auto apsukos turi sukilti iki 1.5k rpm, bet pas mane taip nera. Jungiant betkokius prietaisus auto turi atitinkamai reaguoti ir prilaikyti arba prikelti apsukas, bet pas mane jos vis krenta. Kilstelejus varzto pagalba apsukas iki ~1k rpm pradeda plaukioti nuo 1-1,5 rpm, o nusodinus iki ~800rpm pradeda kristi iki kritines ribos (~450-500rpm). Liamda veikia, tikrinau, isiurbimo sklende ir varikliukai isvalyti du kartus, pakeistas TPS, pakeistas MAFS, pats laisvos eigos varikliukas nekeistas, nes neturiu , bet su juo idomi situacija. Nurimus apsuku plaukiojimui ir pataikius prie normaliu apsuku atjungiau varikliuko fyshke ir po minuteles pradejo vel plaukioti, todel kilo klausimas kas dar atsako uz laisvas apsukas ir kuri dalis turi sureaguoti i junginejamus prietaisus? Chek'as nedega, filtrai kuro/oro pakeisti, zvakes/laidai nauji. Masinos servisui nepalieku, bet pazystamas meistriukas todel bandom kazka abu galvot, bet nebesugalvojam apart ECU keitimo (kurio neturiu). Dar idomus dalykas, bandziau ant keliu auto, tai atjungus MAFS motoras pridusta ir staiga sukelia apsukas iki 1,5k rpm, o pas mane siuo metu pradeda dusti iskart, bet neuzgesta. ACIU visiems paskaiciusiems ir gallbut kas pagelbes.
