nervina kai ant tacho matai 9000rpm, ir ties 7500 op...

marius rašėCOLONGeriau pasnekam, gal jau kas esat pasidare,
nervina kai ant tacho matai 9000rpm, ir ties 7500 op...
nu tai glusas jau stovi, spoileras irgi tai daba tik liko 9 stukes issuktTSi rašėCOLONale tu cia suskelei:) geriau reikia persidaryt skybeli kad butu iki 7500![]()
marius rašėCOLONGeriau pasnekam, gal jau kas esat pasidare,
nervina kai ant tacho matai 9000rpm, ir ties 7500 op...
TSi rašėCOLONale tu cia suskelei:) geriau reikia persidaryt skybeli kad butu iki 7500![]()
marius rašėCOLONGeriau pasnekam, gal jau kas esat pasidare,
nervina kai ant tacho matai 9000rpm, ir ties 7500 op...
ise rašėCOLONDek dujas, suksi nors ir iki 10 stuku.
Nesvaikit kolegos, norint sukti tiek daug standartini matara, jus ji tikrai greit dabaigsit. Jei taip padarysit tai dideles garantijos kad greit pareis indeklai prades luzt voztuvu spyruokles ir dar chier znajet kurie galai atsisakys, be to juk tikrai nera prasmes ta matara greziot iki tiek.
Norint be rizikos greziot iki tiek matara ir kad jis butu efektyvus iki tiek apsuku reikia keisti indeklus, svaistiklius, stumoklius (kaltinius), visa galva perdaryt(voztuvai kiti, dvigubos voztuvo pakelimo spyruokles, veleneliai, isiurbimo ismetimo kolektorius, gal net degimo kameros keitimas), na ir zinoma kuro padavimo sistemos pakeitimai, bei tam pritaikytas cipas. Reziume apie 3000 Eur (cia opelio 2.0 dohc varikliui, kiek tavajam,nezinau).