joa buciau anksciau pamates si posta buciau gal parases apie tas dujas, bet dabar jau matau velu, jis jau nebegris i si foruma.
Bet del viso pikto parasysiu: pas mano broli kaip tik toks pat galantas su olandiskom dujom (tipo is olandijos, nors intere rado kad reduktorius visgi italiskas

, jam irgi buvo tokia problema kad dujos neisijunge, o viena diena visai net nesivede, nes kompas sudurniavo ir sukant rakteli automatiskai ant duju junge o jos nesuveike ir taip gavos kad teko ta galanta nutempt i servisiuka (priesais spaudos rumus, milnoros aikstutej). Ten buvo toks jaunas meistriukas, buvo jam dar nematyta tokia yranga ir pati problema, tai jis masina pasiliko dienai, pasiknisinejimams visokiems. Diagnoze aiski: kompas gatavas tik dar kartais papurto kojas (tipo dirba), tai pora laidziuku su saugikliu nuvede (v apchod), biski patvarke ir pasake, kad kompas ilgai netemps, kito tokio svalkej nerasi, tipo dabar da gali vazinet, bet jei vel nesikurs tipo tik saugikli isimti reiks ir kompas nebeveiks. Patare kazka ten vietoj kompo det (tiksliai nepamenu) rele kazkokia ar ka

kaina apie 100-200lt. Dabar brolis nutare ta kompa lauk mest, bo uzkniso, kad dujos pacios isijungia be jungtuko

, tei va nutare vel jis pas ta auksaranki nuvaryt (o jis tikrai normaliai tvarko dujas, galantas eina ant duju kaip ant benzo) pasirodo jis per talaika jau kelias darbovietes pakeite, bet vis gi ji rado kazkur svitrigailos g. kazkokiam servisiuke (cia jei neklystu, labai man adresas nekliuvo, nes man kaip ir nereik duju tvarkyt, kaip sakoma koks maistas - tokios ir dujos

)
vo blin kiek cia nesamoniu pripaisciau, net atsibodo rasyt, nu gal ne veltui
