Visiem ne paslaptis, kad Galantas turi silpna vietą, galines arkas

Sukūriau naują temą, nes bus atliekami darbai ne tik prie arkų, bet bus tvarkomas beveik visas kėbulas. Taigi keletas nuotraukų tiesiogiai iš dirbtuvių.
Kaip matot, vėžys jau gerokai išsiplėtęs



Cituoju meistrą: "Vidines arkas gerai sušveitėme ir laikėme su rudžių surišėju 2 dienas ( savaitgali ) , veliau jau tupdėme ant specialios mastikos ir jau virinome, dar veliau eis kiti darbai..."




Iš vidaus

"Gan gražus kantelis gavosi ir sandarus, užsidarė neblogai, tik dabar po visu dažymu reikės vidurius žiauriai pripusti dervos))"

O čia vandalų subraižytas kapotas"Dabar buvo arkos jungimo siūlės perteptos pluoštiniu špaklium, jos kai nusišveis, sluoksnis liks labai mažas, tada jau malonesne dalis, bus špakliuojama išlengvintu špaklium ir gražinama forma. Veliau gruntas-fileris..."


Plastinė chirurgija


"Priekinis antvožas turėjo 3 duobutes, ir labai daug akučių, plius rėžai. Jie buvo pertepti špaklium, nes gruntas kai išdžiūsta ir susėda, tai vistiek lieka, jei nepertepsi..."


Neužilgo bus dengiamas fileris-gruntas, ir butinai bus džiovinama mažiausiai para laiko,ar net ilgiau, nes reikalingas špakliaus ir grunto geras susėdimas. Aiškinu detaliau, jei neleisi gerai susėsti-sudžiūti komponentams, tada bus pasekmes tokios, kai bus oro kaita lauke, tada jau nudažytas paviršius pradės reaguoti į šilumos pasikeitimus, ko pasekoje susėda špaklius ir gruntas...


Sparnui taip pat teks daryti pilna kosmetini remontąPriekinis antvožas jau nupustas fileriu, ryt bus sušveičiamas ir žiūrima, ar nereikės dar dengti kontrolinio sluoksnio (dažniausiai reikia, kad idealiai gautusi), dabar jis subarstytas juoduliais, kad matytum kiek sluoksnio reikės sušveisti, kad neprašveistum iki senojo sluoksnio...


Baigtas šonas


Kito šono laukia tos pačios procedūros...


Išvažiuoja i dažymo kamera



Po dažymo


Ryklys kelis kartus papuolęs į smulkius auto įvykius, tai jau buvo trispalvis. Gerai, kad dažų daugiau nupirkta...Deja teks dažyti ir likusias kėbulo detales, nes labai jau jos išskirtines gaunasi... Vis tik, ta bagažine ir buferiai liko kaip iš kitos planetos... Kaip ir galvojau, atspalviu gama skirsis su senomis detalėmis, pirmas dalykas šviežiai dažyta-lakuota, jau šviežioji vieta duoda akiai skirtumą, o antras dalykas, mašina jau dažyta, todėl velniai žino kurioje vietoje kinta kodas...



To be continued...Pažymėjau arkų kraštelius rodyklėmis, kanteliai prieš dažymą buvo dengiami specialia mastika-guma, su kuria gamyklose dengia dugnus. Šiuo atveju buvo aklinai uždaryti kraštai, kad nepapultu drėgme.