Vožtuvo atidarymo pradžią;
Vožtuvo uždarymo pabaigą;
Vožtuvo atidarymo trukmę;
Maksimalų vožtuvo pakėlimo/atidarymo aukštį.
Čia pateikiama informacija apima šiuos modelius ir jų analogus:
Mitsubishi Eclipse (1989-1999);
Mitsubishi Colt/Lancer (1987-1993);
Mitsubishi Galant (1987-1993).
Taip pat reikia paminėti, jog informacijos apie velenėlių profilius čia nėra, nes jos žinynuose nepateikia.
Apibendrinta informacija pateikiama žemiau esančioje lentelėje.

Velenėlių žymėjimo raidė yra išspausta jų gale, priešingoje pusėje nei dedasi paskirstymo skriemulys/žvaigždė. Žemiau esančiuose paveikslėliuose parodyta „G“ raide pažymėti velenėliai iš 1G 4G63 atmosferinio variklio:
Išmetimo velenėlis:

Įsiurbimo velenėlis:

Pas ankstyvuosius (1989-1990) JAV 1G su 4G63 varikliais velenėliai nebuvo žymimi jokia raide. Kaip pvz. žemiau yra 4G63T išmetimo velenėlis iš 1990 Eagle Talon:

O čia šiaip bendras velenėlių vaizdas:

Informacija, apimanti tam tikrus gamybos metus, tam tikrą automobilį ir tam tikrą informacijos šaltinį pateikiama žemiau esančiose lentelėse. Tik priminsiu, kad tai atskiros lentelės, pagal kurias buvo susisteminta aukščiau esanti lentelė, t.y. jose kartosis pirmoje lentelėje pateikti duomenys, tik bus geriau išskirti ar tai gamybos metai, ar tai automobilio tipas ir pan. Taip pat kai kuriose iš lentelių yra pažymėta klaidingai pateikta informacija apačioje lentelių nurodytuose šaltiniuose. Be to, kai kur prie velenėlių žymėjimo yra pateiktos 2 raidės, t.y. tokios kombinacijos velenėliai buvo dedami i tuos variklius, o pirmoji raidė reiškia įsiurbimo velenėlio žymėjimą, antroji – išmetimo.

---

---

---

---

---

---

---

Jei turite kokių pastabų/pasiūlymu ar klausimų – rašykit, pasistengsiu atsakyt, jei tik žinosiu. Na, o į ko gero patį pirmą klausimą „kam tokia informacija reikalinga?“ atsakymas paprastas – tie, kas mėgsta pasikrapštyti patys prie savo automobilio ir nori iš jo kažką išpešti tai pasitelkiant šiuos duomenis galima bandyti atspėti/numatyti, kokių specifikacijų originalūs velenėliai labiausiai atitiks jų varikliui keliamus norus/tikslus. O kadangi panaudotų originalių velenėlių kol kas įsigyti automobilių laužynuose ir šiaip pagal skelbimus dar galima nebrangiai, tai nesunaudosit krizes metu ir taip reikalingų paskutinių lėšų.
Deja į tokius kausimus, kaip „turiu 1G atmosferiniu varikliu, noriu daugiau AG, kokius velenėlius dėtis?“ aš neatsakysiu, nes tai priklauso nuo nemažai niuansų, o be to ir kompetencijos aš tokios neturiu. Šiaip, pagrindines gaires, kuriomis reiktų vadovautis pasirenkant konkretų velenėlį galima, kaip ir daugelį dalykų, rasti internete paieškos sistemų pagalba. Mano gi pagrindinis tikslas šios rašliavos buvo pateikt susistemintus duomenis, o ne „tiuningavo gidą“

Sėkmės
