


Jei atvirai tai tik pirmus 5 psl 1. as kaip ja pirkau man sake kad priekyje diskai perkaitinti 2paskui man musa per pedala labai nemalonu 3. pries vasara desiuos juodus 18 diskus tai su surudyjusiais stabdziu diskais pas panas vaziuoti nefasonasFalk3n rašėCOLONO skaitei tema visa?ten visi atsakymai beveik yra. O tau neuztektu tiesiog nusitekint diskus
Sutaupysi kokius 400lt, o jei neleksi i kaciarga, tai per akis tau tu stock stabdziu
Na jei tik parodyt nori kad yra sigmos diskai, tai geriau nedek, nes kainuos dauk,o realiai pajusi nauda tik trasoje.Sting rašėCOLONJei atvirai tai tik pirmus 5 psl 1. as kaip ja pirkau man sake kad priekyje diskai perkaitinti 2paskui man musa per pedala labai nemalonu 3. pries vasara desiuos juodus 18 diskus tai su surudyjusiais stabdziu diskais pas panas vaziuoti nefasonasFalk3n rašėCOLONO skaitei tema visa?ten visi atsakymai beveik yra. O tau neuztektu tiesiog nusitekint diskus
Sutaupysi kokius 400lt, o jei neleksi i kaciarga, tai per akis tau tu stock stabdziu
ir 4. niekada nesakyk niekada vistiek kazkada reiks parodyt zmonem ta masina del kurios ties visko cia klausineju kad ir kacergineje
Laprix auksas tu vienas is nedaugelio kuris viska issamiai paraso ir patarialaprix rašėCOLON1: Apie galinius stabdzius ce nieks nieko ir nekalbejo, nesigilinau kokie jie pas sigma, bet kad jau nieks nedejo tai greiciausei kad jie ir netinka.
2: priekinius gali keist, nuo kokios sigmos visai nesvarbu (dohc ar sohc, aftamatas ar paprastas) Perki pacius suportus ir diskus (jei jie dar bent kiek i norma) arba gali pirkt tik suportus, diskus ir kalades nusipirksi parduotuvei naujus ir tiek vargu.
3: Prisukimai viens prie vieno tad originalius nuimi, sigminius uzdedi ir valio.
4: 15'ikiniai originalus clipses lieti diskai uztelpa be didesniu problemu, dar lieka keliu milimetru tarpelis, jei kartais netilptu, issivalyk diskus is vidaus![]()
Ir keli mano pastebejimai po sio modo:
Mano nuomone del didesniu stabdziu disku priekije, gerokai pasikeicia stabdziu balansas tarp priekio ir galo, del ko galiniai stabdziai ramei vazinejant nelabai beturi ka veikti (praktiskai isvis ju nebesijaucia), o priekiniai gnybia is peties, ko pasekoje irgi yra gan didele tikimybe ilgiau stabdant juos parkaitint, nes jei ne visas tai bent jau maziausei 80% stabdimo apkrovos tenka priekiui. Ir stiprai stabdant galiniai jabai jau vangei linke isijungt i si reikala, priekis dazniausei jau ciuozia, o galas tebemasto stabdyt ar gal dar ne (ipatingai pasijaucia ant slapios kelio dangos).
Visdelto manau kaska reiktu sugalvot ir su galiniu stabdziu upgreidu, nes tikrai (bent jau man) jauciasi kad nera balanso tarp priekiniu ir galiniu stabdziu stabdimo jegos ir efektivumo.
Labai teisingi pastebėjimai, jau buvau susiruošęs pirkti detales, bet manau reikės kažką kitką galvot !laprix rašėCOLON1: Apie galinius stabdzius ce nieks nieko ir nekalbejo, nesigilinau kokie jie pas sigma, bet kad jau nieks nedejo tai greiciausei kad jie ir netinka.
2: priekinius gali keist, nuo kokios sigmos visai nesvarbu (dohc ar sohc, aftamatas ar paprastas) Perki pacius suportus ir diskus (jei jie dar bent kiek i norma) arba gali pirkt tik suportus, diskus ir kalades nusipirksi parduotuvei naujus ir tiek vargu.
3: Prisukimai viens prie vieno tad originalius nuimi, sigminius uzdedi ir valio.
4: 15'ikiniai originalus clipses lieti diskai uztelpa be didesniu problemu, dar lieka keliu milimetru tarpelis, jei kartais netilptu, issivalyk diskus is vidaus![]()
Ir keli mano pastebejimai po sio modo:
Mano nuomone del didesniu stabdziu disku priekije, gerokai pasikeicia stabdziu balansas tarp priekio ir galo, del ko galiniai stabdziai ramei vazinejant nelabai beturi ka veikti (praktiskai isvis ju nebesijaucia), o priekiniai gnybia is peties, ko pasekoje irgi yra gan didele tikimybe ilgiau stabdant juos parkaitint, nes jei ne visas tai bent jau maziausei 80% stabdimo apkrovos tenka priekiui. Ir stiprai stabdant galiniai jabai jau vangei linke isijungt i si reikala, priekis dazniausei jau ciuozia, o galas tebemasto stabdyt ar gal dar ne (ipatingai pasijaucia ant slapios kelio dangos).
Visdelto manau kaska reiktu sugalvot ir su galiniu stabdziu upgreidu, nes tikrai (bent jau man) jauciasi kad nera balanso tarp priekiniu ir galiniu stabdziu stabdimo jegos ir efektivumo.
nu su visu respectu laprix`ai bet jau islankstei tai visiskai is orolaprix rašėCOLONMano nuomone del didesniu stabdziu disku priekije, gerokai pasikeicia stabdziu balansas tarp priekio ir galo, del ko galiniai stabdziai ramei vazinejant nelabai beturi ka veikti (praktiskai isvis ju nebesijaucia), o priekiniai gnybia is peties, ko pasekoje irgi yra gan didele tikimybe ilgiau stabdant juos parkaitint, nes jei ne visas tai bent jau maziausei 80% stabdimo apkrovos tenka priekiui. Ir stiprai stabdant galiniai jabai jau vangei linke isijungt i si reikala, priekis dazniausei jau ciuozia, o galas tebemasto stabdyt ar gal dar ne (ipatingai pasijaucia ant slapios kelio dangos).
Visdelto manau kaska reiktu sugalvot ir su galiniu stabdziu upgreidu, nes tikrai (bent jau man) jauciasi kad nera balanso tarp priekiniu ir galiniu stabdziu stabdimo jegos ir efektivumo.
na bent jau kas turejau volva su visiskai uzsibaigusiai amortikais, tai kaip tik galas uzsiblokuodavo anksciau nei priekis, nes stabdant del blogu amortu susesdavo prieki, kame jis gaudavo daugiau prispaudimo, o galine asis maziau prispaudziama prie kelio pradedavo ciuozt, tai gerai gasdindavau bobutes prie perejuRiebus rašėCOLONblogi amortizatoriai ir auksta vaziuokle stabdant permeta visa auto svori i prieki ir galiniai ratai praranda sukibima
blogos suportu nukreipiamos kliudo suportam gerai prisispausti
nesvari sistema nepraleidzia skysti i galine auto dali
Walde rašėCOLONna bent jau kas turejau volva su visiskai uzsibaigusiai amortikais, tai kaip tik galas uzsiblokuodavo anksciau nei priekis, nes stabdant del blogu amortu susesdavo prieki, kame jis gaudavo daugiau prispaudimo, o galine asis maziau prispaudziama prie kelio pradedavo ciuozt, tai gerai gasdindavau bobutes prie perejuRiebus rašėCOLONblogi amortizatoriai ir auksta vaziuokle stabdant permeta visa auto svori i prieki ir galiniai ratai praranda sukibima
blogos suportu nukreipiamos kliudo suportam gerai prisispausti
nesvari sistema nepraleidzia skysti i galine auto dali