alfa-moda rašėCOLONbaigiam jau, nes jau nebeidomu darosi, o jeigu tu zinai kame problema, tai kam tada varioneti 10 kartu, tu sau priestarauji, tau patvarke ir tu niekur neisvaziuodamas gali pastebeti ar pasikeite kazkas ar ne ..........
viskas, kam isradineti dvirati ir rasineti ta pati. O taip snekedami kaip jus, man susidaro ispudis, kad visi turite labai daug $$$ nes jei ten negarai - tai tenai davai, ir visusr tik moki $$$, kai pinigu buna per daug gal taip ir reikia daryti , ka as zinau ...
Kaip tu nepavažinėjęs pasakysi, kad kažkas negerai? Jei tu sugebi pažiūrėjęs pasakyt, kad negerai ir žinai kaip turi būti, kad būtų gerai- tai kodėl pačiam nepasidaryti? Dabar dėl to 10 kartų- kaip suprantu apie tai ir tema, žmogus jau 4 kartus varęs kažkur ir vis dar blogai- nori nuvaryti kur padarytų gerai, bet tu siūlai vežti vėl ten pat

ne daug iki to 10 ir tėra. Kai pinigų per daug tai tik ir varynėt pas tokius, kur iš 10 karto tik gerai padaro

Paskaičiuokim: kiekvieną kartą važiuodamas į servisą sudegini benzino, patampai savo nervus ir prarandi kokias 2H darbo laiko (nes nedažni servisai dirba po darbo)... Valandos darbo užmokestis apie 100 litų- 2 valandos, 200 litų + benzas + valerijonas = virš 200 litų. Padauginam iš tiek kartų, kiek varinėji ten taisytis už "0 LTL"- gauni labai nemažą minusą, kurio nebūtų, jei iš karto nuvarytum į normalų servisą ir pasidarytum viską gerai iš pirmo karto

Taip kad nereikia žiūrėt kiek tu prarandi sumokėdamas, reikia kartais paskaičiuot ir tą- kiek tu prarandi sugaišdamas
